Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
Mutta ei voi kuin kiittää päivän parhaista nauruista :) :) :) Vahingonilo on paras ilo...
En oikeasti kuvitellut " koskettaneeni" ;) ketään niin että olisin mieleen jäänyt, etenkään kun varsin laiskasti mielestäni kirjoittelen. Moneen asiaan en edes uskalla ottaa kantaa, juuri näitä " palautteita" peläten. :)
Asseriina on tosikko..
Myönnän, sitä olen monesti ihan oikeassakin elämässä, joten kaipa se kuultaa kirjoituksistani hymiöistä huolimatta läpi.
..ja olevinaan muita paljon viisaampi
Hmm.. Eikös me kaikki? ;)
Pusituuteri2n kehuskelee imettäneensä niin ja niin kauan, jaksaa kertoa joka he...... kerta " että" esikoista imetin (vuodet,päivät,minuutit ja sekunnit) +BATAATTI.
äiti-mammanen:Voihan volvo ja kaikkitietävyys...yhden lapsen äitinä.HEH HEH
Hennu: aika kärkäs sanomaan
kosminenaurinko:AARON ja luomuilu:)
että mua naurattaa.. ja oksettaa toi äiti-mammanen. Kuvottava tyyppi!!! Hyi eto..
Niitä aina löytyy.. vastenmielisiä omaa napaansa rakastavia tyhmiä mammasia. .. saatiimpas siitä hyvä todistus.
WHOOOHOOOHOOOHOO.. kerrankin sain minäkin kunnon naurut.
Ettekö yhtään häpeä käytöstänne?? Mitähän lapsistannekin tulee jos tuollaista käytösmallia heille annatte?! Surullista... On se helppo täällä huudella nimettömänä... :(
Herttileeri et kai sinä julista lapsillesi mitä teet netissä? Silittelet ja paijaat poloisia äitikollegoja elämänsä kolhuissa.
Parempi se on täällä tuulettaa kuin odottaa että viimeinen pisara tipahtaa ja mennä hiekkalaatikolle raivoamaan.
Samanlaisia räyhääjiä ja valittajia????
En tosiaankaan vietä aikaani miettimällä muiden nikkien sielunelämää poistuttuani täältä. Jokainen nikki on omanlaisensa, tuskin kukaan 100% totuutta itsestään nikin takana täällä kertoo. Ja kuten joku mainitsikin, nikki on maailman helpointa vaihtaa jos maa alkaa jalkojen alla poltella...
Jollakulla tosiaan on ollut aikaa etsiä puoli vuotta vanha nikkimielipidepino ja nostaa taas esille =)
tällaisen listan väliin, että" Olettepas kamalia äitejä, hävetkää" . Silkkaa tekopyhyyttä! Miten edes luet tällaista viestiketjua, jos olet tuota mieltä?! Luuletko olevasi meitä palautetta antavia parempi ?
Otappa hirsi nyt ensin omasta silmästäsi.....
Jokainen puhuu toisista joskus ikävään sävyyn - ystävistään, läheisistään yms.
Täällä tapahtuva on täysin anonyymistä, ja paljon leikkimielisempää kuin esim. riidat omien verisukulaisten kanssa.
Joten tosikot ja maailmanparantajat - Pysykää poissa!
(ja kato oon ihan OMALLA nicilläni täällä) onko toi mitä sä tossa luettelit sulle todella " onni" ? Vaikka meilläkin nyt jotain omaisuutta on (ei toki teidän mittakaavassa tietenkään), eikä velkoja, niin jos multa kysytään olenko onnellinen ja miksi, niin noita asioita en ees muista. Onni on mulle sitä, kun lapsi hiipii aamulla viereen antamaan " eskimopusuja" äidille, ennenkuin tämä lähtee töihin... siinä ei paljon autot ja mökit silloin paina!
ei siis kehotettu nimettömänä haukkumaan.
Joku kyseli kerran, että olisiko paikalla muita laiskoja äitejä, joita ei siivous kiinnosta. Siellä sitten pinoutu hyväntuulisia nimimerkkejä, ja yhdessä naureskeltiin kenellä hienoimmat villakoirat, ja mikä pisin aika, kun lattiat eivät ole nähneet rättiä....VAAN
EIKÖS SINNE SITTEN PÄÄSSYT YKSI MAHTAVA VIESTI, JOSSA KS.NIMIMERKKI LUETTELI KUINKA HEILLÄ SIIVOTAAN/VKO. Mm.lattiat pestiin x2, yms aivan hurjaa ahkerointia.
Herää kysymys MIKSI?
Saiko hän jotain ylemmyydentunnetta sillä?Sama kun menisi vaikka tuonne keskos-palstalle vastailemaan, miten meillä ainakin on normaalipainoinen lapsi.......
MIETTISI NYT VÄHÄN! Sama juttu äiti-mammasella, Teenalla, ja parilla muulla. Erittäin ikävä tapa!
ja keksimällä haukkumista, hävetkää helvetin elukat!!!
Nämä reilu nelikymppiset haukkuvat kaikki nykysukupolvea olevat ties miksi. He tietävät miten elämää oikeasti kuuluu elää ja mitkä valinnat ovat niitä oikeita. Jos vaan vahingossa uskallat mennä perustelemaan valintojasi, sitä enemmän moskaa niskaasi saat!
Jäi se vaan niin elävästi mieleen, kun juuri olimme saaneet oman saunan ja ystäväni siivoavat sanoja pari kertaa vuodessa ja olin ihan ihmeissäni, että se pitää niin usein pestä.
Ja omalla nikilläni. Mulla ei oo mitää syytä kehua itteeni, mutta muistutan että on ihan tervettä kumminkin tykätä itsestään terveellä tasolla. Itensä kehuskelu täällä tai julkisesti kertoo yleensä huonosta itsetunnosta. KUn muut ei kehu pitää tehdä se itse eikö? ;)
olin tuolilta tippua ton äiti-mammasen sekoiluja lukiessani :D:D.
Siis ihan oikeesti!!!!!!! BUAAHHHHHHH!!!!! " en ole äiti-mammanen"
EHE-EHE-EHE!!!!