Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
Mutta onneksi on vaan nämä yhdet ja samat jutut kummallakin tavalla, että ei edes haittaa. Vierailua tulee harrastettua juuri siksi, että tykkään vain asiasta joskus kirjoitella, enkä sekaantua mihinkään kuka tykkää kenestäkin -vääntöihin.
joskin eiköhän se ole jo kerennyt nickiään vaihtaa ja aloitta uudella nickillä uuden elämän yhtä kaikkitietävänä.
käyttihän mammanen sitäkin sekä " ei kirjoittamassaan" viestissä, että siinä, minkä kirjoitti yrittäessään paikkailla epätoivoisesti mokaansa!
miten sen sanois, rankka yleistys. Ikäänkuin vain rikkaat ja parisuhteessa elävät voisivat olla onnellisia ja hyviä vanhempia. No ikävä tehdä paljastus ja särkeä hänen idylinsä. Eli olen juuri kuvaamasi kaltainen yh-äiti, alkohlistin ex-puoliso, piene tytön äiti, joka asuu kaupungin vuokrakaksiossa, laitakaupungin lähiössä. Mutta siitä eteenpäin menikin väärin! Olen tyytyväinen elämääni, meillä on kaikki tarvittava, käyn töissä, elätän lapseni ilman elatusmaksuja sen enempää lapsen isältä kuin kunnaltakaan, ilman sossun tukiaisia. Lapsi on aivan tavallinen, onnekseni terve, iloinen ja tasapainoinen kolmivuotias, jonka äidillä on aikaa (se kun ei mene rahan perässä juoksemiseen) ja mielenkiintoa myös keskittyä lapseensa!
No anteeksi tuohduin, eikä tuo viimeinen ole tarkoitettu kellekään muulle kuin no 100, sillä en ajattele myöskään niin etteikö varakkaat vanhemmat antaisi aikaansa ja mielenkiintoaan lapsilleen. Sitä paitsi käynhän töissä itsekin, mutta materiaalinen hyvinvointi ei ole minulle kaikki kaikessa, kuten sataselle näyttää olevan. Ihan silkkaa ilkeilyä se oli ja kohdistettu siis vain hänelle;o)).
Tulihan taas todistettua,kuinka täällä pyörii näitä " vastaan itse itselleni" tyyppejä..
Mites nyt äiti-mammanen suu pannaan...
äiti-mammanenhan on varsinainen ruudinkeksijä. Mahtavaa! Parasta viihdettähän tää tämmöinen on.. Kyseinen henkilö vaikuttaa siltä, että ne rahat joilla kerskuu, eivät ole ainakaan itse tienattuja.
Äiti-mammanen: " en ole äiti-mammanen" ..----->skitsofreenikko????
kamalaa tekstiä joka ikiseltä iikalta.
Ilkeilyä, mollaamista, kateutta jne.
Mitä me kukaan tiedetään kuka täällä puhuu totta omista autoistaa, taloistaan ym. täällä sitä on varmasti niiiin helppo hehkuttaa ja elää dreamworldissa, jertoi gallupeissa ym sellasia asioita joita toivoisi itsellään olevan.
Minuakin on ärsyttänyt pusituuterin jutut siitä kuinka hän on imettänyt pitkään jne. mutta tämä vain siksi kun oman vauvani imetys epäonnistui. Vaikka suunnittelin pitkää imetystä, eikä se sit onnistunutkaan niin tuntui pahalle lukea sitä miten toisilla oli onnistunut. Hyvä äitihän olen silti =)
Eli monesti ne jutut jotka ärsyttää on sellaisia joita toivoisi itselleen tai on asiasta katellinen.
Me kaikki olemme vain ihmisiä. Joten sallinemme ärsyyntymykset, kirjoitusvirheet, hienot autot, uudet kodit, pitkät imetykset, merkkivaatteet, design sisustukset, reimatecit ymym.
Minäkin tässä nyt kirjoittlen ilman nimimerkkiä, kun en halua saada kakkia niskaani tästä kommentistani. Mutta tulevaisuudessa olisi toooosi reilua että toisten haukkumiset ja mollaamiset tehtäisi nimimerkin kanssa, ihan reiluuden nimissä.
Niin ja muuten, tiedoksi että ainakin aiemmin nimimerkin vaihto on vaihtanut sen nimmerkin kaikista ko nimmerkin kirjoittamista viesteitsä.
Itse olen kerran vaihtanut nimimerkkiä kun ekaan tuli kirjoitusvirhe ja kun sen vaihdoin vaihtui se kaikkiin kirjoittamiini veistehin.
Ihka ihanaa perjantai päivää kaikille ja rentouttavaa viikonloppua.
Toivottavasti ärsytin edes jotakuta tällä reilulla ja puolustelevalla kirjoituksellani =P
Ja miten nautinnollinen olikaan tuo moka nro 100.
Se parhaiten nauraa joka toiselle nauraa. Kyllä näin on.
Sinänsä tämän pitäisi olla iisiä haukkumista koska olemme virtuaalimaailmassa.
Jotkut vaan tuntuvat elävän kahdessa paikassa yhtäaikaa ja ottavat nokkiinsa kaikesta mitä netistä niskaansa saavat.
Tässä mainio otos suomalaisista, on haukkujia, herkkähipiäisiä, rauhoittelijoita, kaikentietäjiä ja mm tämmöisiä kuin minä, nurkantakana hihittelijöitä.
Tämäkin renkutus vain ketjun nostoksi...
Enpä enää ihmettele miksi viihdyn enemmän reilujen miesten seurassa. Enkä ihmettele miksi lapset käyttäytyvät niin huonosti. Ajatelkaapa pikkukullanmurujanne koulussa aukomassa päätään opettajalle. Tai nipinnapin metrin mittaista mussuttamassa kadulla, että voi v*ttu!
Ainoa mieleen jäävä asia oli heti alkupuolelta rivien välistä temmottua :yhden lapsen äiti ei saisi kommentoida äitiydestä, koska ei ole tarpeeksi kokenut (ei siis muka tiedä äitiydestä)..aika jännää ..missä se raja on, pitääkö ruveta lestadiolaiseksi maapallon täyttäjäksi, jotta saisi tarpeeksi kokemusta..?
Ei sitä tietenkään tiedä millaista on 5 lapsen arkihelvetti, mutta turha sanoa ettei 1 lapsen äidillä ole varaa puhua asiasta.
Eli sanonta pitää paikkaansa: Kel onni, on se onnen kätkeköön.
Meilläkin on ISO omakotitalo, 3 henkilöautoa, 2 kesämökkiä (toinen meren- toinen järvenrannalla), moottoriveneet, vesiskootterit, siivoaja, EI VELKAA...
Mun ei tarvitsis olla töissä ollenkaan, vaan voisin hoitaa kotona lapsia, mut käyn töissä kuitenkin, huvikseen.
Mut en voi onnestani edes kaikille kavereilleni kertoa, koska kateellisia on niin hirveesti.
Kiitti suomalainen peruskateus!!
En voi nikkiänikään paljastaa, koska saisin seuraavat pari kuukautta paskaa niskaan.
Mut piti sit kuitenkin päästä luettelemaan mitä kaikkea teillä on. Omahyväinen paska.
Miten sitä työt lopettaisi, olisi pakko tehdä irtisanomisaika vielä töitä ja valehdella, että menee johonkin muualle tai jotain. Parhaat kaverit nyt EHKÄ saisi kateutensa hillittyä, mutta siitäkään ei voi olla varma -tulin helposti raskaaksi ja kaksi parasta ystävääni oli niin kateellisia, etteivät pitäneet koko raskausaikana lainkaan yhteyttä. Toisen kanssa ollaan viileissä väleissä edelleen.
Järkyttävää tälläinen. Ettei toisilla saisi olla yhtään enempää kuin toisilla. Tai ainakaan sitä ei saa missään nimessä kertoa.
Meillä ei ole rahaa eikä kesämökkejä, ihan kiva ja mukava koti ja elämä kuitenkin sekä rakas perhe. En jaksaisi uhrata energioitani sinun tai muiden kadehtimiseen -että täällä ilmoittautuu yksi, joka " sallii" rahallisen onnen teille.
Mitä pitää tehdä että pääsee takas KAKKA-listalle???
:))
Sinustakin on mielikuva, olikohan sivulla 8 ? Viestin numeroa en muista !
Vierailija - 29.01 22:10 vastaa tähän viestiin (77/139)
Tässä jotain :
Mukavia, tavallisia, kannustavia ovat mielestäni A-C, Talvikki, epiapi.
Telho on minustakin lapsellinen ja kauhean pinnallinen.
Vauvakuumepuolella seurasin jännänä Urkin alkuraskautta ja jäi mieleeni ! Ihmettelen vaan missä työssä voi niiin paljon olla netissä ? Ja Urkki ei ikänsä puolesta mikään teini mutta ne jutut vähintäänkin teiniä !
Tämä FANG-ANN voisi häipyä ennenkuin edes kunnolla saapuukaan, JOTAIN RAJAA !!!
Hauska!!
Mut ei tuo ollu edes paha! En mä ton takia ranteitani auki vetäis!
Mulla onkin kiva duuni, ja työt senkun vähenee raskauden myötä, joten aikaa nettailuun saan koko ajan lisää!!!
Kunhan lomittajani tulee koulutukseen, en muuta päivisin teekkään kun täällä pyörin!! Ja tästä vielä maksetaan hyvin!!!!
:))
äiti-mammanen: