Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Teutonia Spirit S3 vai Hartan Skater S

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla neljät erilaiset vaunut, vasta neljänsiin olin tyytyväinen ja ne neljännet oli Teutonia Spirit S3 vaunut. Todella hyvät vaunut, ainoa mistä tulee miinusta on että ne ei mene kauhean pieneen tilaan kokoon laitettuna. Muuten mulla on pelkkää hyvää sanottavaa niistä! Suosittelen siis! :)

Vierailija
2/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kyllä todella tyytyväinen. Tosin etupyörä on ajan saatossa vähän vääntynyt (ovat jo toisella lapsella). Erittäin näppärät liikutella ja tarpeeksi tukevat ovat kuitenkin. Tosin samaa mieltä kuin edellinen, että eivät men kovin pieneen tilaan kokoon laitettuna - toisaalta mulla vertailukoohtana vain matkarattaat - en siis tiedä, miten pieneksi muut yhdistelmärattaat menevät. Suosittelen Teutonia Spririt S3:a!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärät ja kivan näköiset. Ainoa miinus on pienehkö ja hankala tavarakori.

Vierailija
4/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta Hartan vaunuista?

Vierailija
5/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ketterät, kääntyy 360astetta, ovat paljon kapeammat/lyhyemmät. Eli mahtuvat pienempään tilaan kuin 3-pyöräiset ystävänsä julkisissa kuljettaessa/hisseissä/auton tavaratilassa. Myös kevyet. Paljon värivaihtoehtoja ja samat kopat yms muut kuin spiriteissäkin.

Vierailija
6/6 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät kyllä aika pieneen tilaan ja ovat muutenkin näppärät. En vaihtaisi mihinkään toisiin vaunuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän