Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parturi-kampaajat tai muuten vaan hiusasiantunijat apua!

Vierailija
29.05.2010 |

Nyt on kriisi! värjäsin hiukset mustiksi ja nyt haluisin vaaleat...miten onnistuu kaupanväreillä ja miten monta kertaa pitäs värjätä et sais ihan vaaleet. oma väri on ruskea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittele tekemään itse. Luultavasti joustuisit tekemään montä värinpoistoa peräkkäin ja laittamaan päälle vaalennusvärin jossa oikean sävyn ja vivahteen valinta on vaikea jos sitä ei osaa. Lisäksi tuo voi olla liian rankka käsittely tehtäväksi kerralla jos musta väri on tiukassa ja hiukset huonossa kunnossa/läpivärjäytyneet. Esim raitavaalennus on monesti paljon hellempi tapa vaalentaa, se vain tehdään asteettain ajan kanssa.

T: ex-kampaaja

Vierailija
2/5 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen itse kokeillut samaa. Saat harmaan, hamppuisen tukan.

Mene ammattilaisen käsittelyyn.

Mustan värin kanssa pitää olla hyvin varma asiastaan :)

Nimim. yli 10 vuotta mustatukkaisena viihtynyt blondi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä vaan sanon... Mutta jos olet vaan kerran värjännyt mustiksi niin pitäis lähteä suht helposti kyllä poiskin. Muutama värinpoisto joko itsekseen tai kampaajalla. Lopputulos voi kyllä olla kaikkea oranssista keltaiseen, mutta eikun onnea matkaan.

Vierailija
4/5 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt ollu vähä yli kuukauden mustat ja kerran värjäsin sen aikana juurikasvun.

Vierailija
5/5 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt ollu vähä yli kuukauden mustat ja kerran värjäsin sen aikana juurikasvun.

Ole värjäämättä vaaleiksi, sillä jos värjäisit vaaleiksi haluaisit kuitenkin kuakuden päästä taas värjätä mustiksi ja pyytelisit täältä ohjeita.

Ennakoi siis tuleva ja pidä musta värisi, sinun impulsiivitasollasi voisit harkita vaikka punaista tai vihreää tai/ja oranssia, kaikkia samalla viikolla.

Veä pitkästi henkeä ja ole tyytyväinen valitsemaasi väriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi