Veljen lapsesta Hannes, Elvis tai Jens tai Don
Ihan oikeasti.. olenko minä ainut jonka mielestä noi on aika kamalia.. :/
Veljen vaimon jo suututin kun kysyi mielipidettä ja sen kerroin. Jokainen noista tökkii ja kun sukunimikin on tavallinen tyyliin "virtanen"
Mitä mieltä?
Kommentit (4)
Olen itse kokenut kaksikielisen perheen äitinä vaikeaksi nimenomaan poikien nimien keksimisen.
Mun mielestä kun joku miettii nimeä lapselleen ja kysyy mielipidettä, niin siihen pitää vastata todella suu soukalla. Jos ei tykkää, niin vastaa jotain ympäripyöreetä, vaikka että "ihan sun kuuloisia" :D Se nimi on kuitenkin vanhempien pakko miettiä semmoiseksi että itse sitä rakastavat, ja voi harmittaa todella paljon jos ovat rakastuneet pikku-elvikseensä ja sitten joku tulee ja myttää sen. :)
Lastakin tässä ajattelen..siis kyllä noilla nimillä kiusataan kerhoissa ja koulussa takuulla. Ruotsinkielisiä ei ehkä mutta suomalaisia kun ovat :(
t.ap
Lastakin tässä ajattelen..siis kyllä noilla nimillä kiusataan kerhoissa ja koulussa takuulla. Ruotsinkielisiä ei ehkä mutta suomalaisia kun ovat :(
t.ap
Enpä tiedä kiusataanko. Ei lapset tajua nimistä että mikä on hyvä ja mikä on huono, jos nimi nyt ei satu olemaan Yrjö tai Urpo ehkä. Nykyajan nimikirjossa ei yksi Jens tai Don tunnu missään, uskon. Ainakin pk-seudulla on lapsia Einoista ja Väinöistä Iloon ja Toukoon ja sitten vielä Ahmed ja Mahmut ja Amor joukossa. :) Relaa, ap.
Hannes Johannes
Elvis Vellamo
Jens Matias
Jon Joonas