Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain sähköpostia kazakstanilaisesta osoitteesta

Vierailija
29.05.2010 |

viestissä suomenkielinen otsikko. Voiko tulla viruksia, jos avaan viestin, mutta en mahdollisia liitetiedostoja? vai onko parempi jättää avaamatta ja laittaa suoraan roskikseen? mistä joku kazakstanissa on tonkinut osoitteeni ja onko kenties salasananikin hakkeroitu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan vain poistaa, koska pelkkä viestin avaaminen voi altistaa koneen virukselle.

Vierailija
2/4 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuo saavat noita osoitteita, kun osoitteeni ei ole missään julkisessa tiedossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin tulee, useinkin. Oon kans miettinyt, mistä nuo mahtavat osoitteet saada mutta esim. facebook on yksi paikka. Vaikka sen piilottaisi kavereilta sun muilta, periaatteessa itse sivusto voi jakaa sitä mainostajille jne.

Vierailija
4/4 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin tulee, useinkin. Oon kans miettinyt, mistä nuo mahtavat osoitteet saada mutta esim. facebook on yksi paikka. Vaikka sen piilottaisi kavereilta sun muilta, periaatteessa itse sivusto voi jakaa sitä mainostajille jne.

olen kyllä joihinkin suomalaisten firmojen arvontoihin tms osallistunut ja niihin ilmoittanut osoitteeni. Tuntuu aika epämiellyttävältä.