Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoisitteko seuraavaa taloa?

Vierailija
29.05.2010 |

http://www.etuovi.com/kohde/584114

Mitä mieltä? Huonejärjestys? Sisustus aika perus, ei ainakaan ärsytä värivalinnat ym.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pidä laatoista lattiamateriaalina. antaa koleahkon vaikutelman, vaikka olisi lattialämmitys.

Vierailija
2/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön, kodinhoito- ja saunatilojen pinnat ikävät, halvannäköiset.

Itseäkin ihmetyttää tuo outo ulkonäkö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suurin makuuhuone saisi olla erillään, eikä seinät vastakkain toisen mh:n kanssa. Ulkoa ei oikein viehätä, mut väliäkö tuolla. Sopiva hinta, kun 10 % tinkaatte pois.

Vierailija
4/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulkonäön outous johtuu siitä, että talossa ei ole nurkkalautoja eikä ikkunanpielilautoja. Useimmat tykkää niistä, mutta jos ap tykkää tuollaisesta yksinkertaisuudesta, niin sittenhän tuo on ihan ookoo. Sininen on munkin mielestä melko kirkas, vähän murretumpi miellyttäisi mua, mutta näähän on makuasioita.

Huonejärjestys on ihan hyvä. Sisustuksissa mua häiritsee eniten nuo eteisen ja kodinhoitohuoneen kaapit, joiden ovien väri ei ole samasta värimaailmansta muun sisustuksen kanssa. Mitä lie ollut valitsijan mielessä noita valitessaan.

Vierailija
5/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuolla alueella on ollut aika hintaviakin taloja, tosin joukossa sitten myös järkevämmän hintaisia.

Itse en pidä tuota aluetta mitenkään hyvänä. Junarata kulkee ihan vierestä, joten tavarajunien melu estää ajoittain pihalla keskustelun. Mutta eihän junia toki jatkuvasti kulje, ja kaikkia melu ei häiritse niin paljon kuin minua.

Toisaalta prismaan ajaa tuosta jotain neljä minuuttia, mikä on useimpien mielestä plussaa. Ja jos haluaa käydä nopsaan pienemmässä kaupassa, niin toiseen suuntaa valmistuu yhtä lähelle k-market tänä kesänä.

Vierailija
6/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi perustalohan tuo on. Mun mielestä tuossa on hukattu neliöitä eteisessä, eteisen päätteeksi on käytävä, jolle ei ole mitään käyttöä.

Muakin ihmetytti tuo on kivilattia oleskelutiloissa. Sisustuksellahan nyt ei niin väliä, siitä pääsee eroon halutessaan.

Itse en ole 1-tasoisen asunnon ystävä. Kun lapset ovat vähän vanhempia kuin taaperoiässä, niin on kiva, että voi mennä omaan rauhaankin kuuntelemaan musiikkia.

Vierailija
7/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jollain "onnellisten" alueella, missä voi keittiön ikkunasta lainata naapurin keittiöstä sokeria.. ei kiitti!!!

Vierailija
8/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä talo on sellainen miksi asuja sen sisustaa ja laittaa muutenkin. Mulle kelpaisi.

Vierailija
9/24 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä näillä sähkönhinnoilla ottaisi sähkölämmitystä käyttävää taloa.

Toinen mikä häiritsi pieni postimerkin kokonen tontti, ei edes tuhatta neliötä ja sekin tontti vuokratontti.

Noi on sellasia asioita että hinta on aivan älytön kun ottaa noi huomioon plus että Kouvolassa pitää olla Kouvolan hinnat.

Vaikka tontin vuokrasopimus onkin hamaan tulevaisuuteen mutta oma tontti on oma tontti. Eikä vuokratontilla olevasta talosta tosiaan pyydetä samaa kuin omalla tontilla olevasta talosta.

Talo sinällään miellytti pohjaratkasultaan, sen puolesta ottaisin.

En voi sietää kahdessa tai useammassa kerroksessa oelvia taloja. ikinä en sellaiseen muuttaisi.

Vierailija
10/24 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sillä on olematon vaikutus onko tontti oma vai vuokra. Siis myyjän kannalta. Jos ostat perus tontin ja rakennat siihen talon. Niin tasan saat hinnan siitä talosta pelkästään. Se on asia erikseen, jos puhutaan järvenrannasta tai ns. arvoalueesta, esim. esikaupunkialueet yleensä ovat tällaisia..

Vierailija
11/24 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonejärjestys ihan ok. Tavanmukainen, yllätyksetön, persoonaton. Ulkomaalaus omituinen (maalia onneksi saa kaupasta). Pieni tontti, talot vierivieressä. Vuokratontti miinus.

Suhteessa kallis, ei minun makuni mukainen laisinkaan.

Vierailija
12/24 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai toi huonejärjestys on ok, mutta niin perussettiä, etten tahtoisi tuolla itse asua.

Vierailija
13/24 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi minulle oikein hyvin. Huonejärjestys vaikuttaa ihan hyvälle.

Vierailija
14/24 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoverhous on mielestäni melko ruma, jotenkin keskeneräisen näköinen. Sisustamalla saa varmasti kivan.

Vierailija
15/24 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussettiä kuin vaan olla voi. Ulkoa ruma, jotenkin halvan näköinen.

Vierailija
16/24 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla alueella en maksaisi tuosta noin paljoa. Aika pieni ja niin perustason kämppä, kun olla voi.

Hinta paljon alemmas, niin ok.

Vierailija
17/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin siitä, että tuntui olevan tilaa. Eikä väritkää olleet mitenkään huonot.

Vierailija
18/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintakin sopisi meille.

Vierailija
19/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä.

Vierailija
20/24 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustus - harmaan eri sävyjä lattiassa ja seinissä sitten kellertävä tiilitakka. Takan slammaisin heti valkoiseksi! Hlökohtaisesti en pidä laattalattioista asuintiloissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän