Ai, teillä syödään vielä tätä 80-luvun hittiä ?
laitoin siis vieraille itse tehtyä leivitettyä wieninleikettä. sitruunalohkoja, perunamuusia ja raikasta salaattia, ja tuo oli kommentti.
No meidän perhessä se on aina maistunut, en tiedä onko se 80-lukulaista?
Minusta maukasta &hyvää.
Kommentit (29)
pakastimessa pari kolkyt vyotta eli hyvinkin voi olla 80 luvun ruokaa
kaiken tämän muka niin hienon sushi ja tapas -kulttuurin keskellä.
Olisin tosi ilahtunut tuollaisesta ruoasta!
Se että joku on kasarihitti tarkoittaa että se on kasarihitti. Ihme jengiä täällä "epäkohteliasta" ja "kornia"-kommentteineen.
Mutta "kasarihitti" ei mielestäni tarkoita että luulisi wieninleikkeen olevan nimenomaan 80-luvun keksintö. Vaan että wieninleike on ollut suosittu ruoka 80-luvulla. Se siitä.
olen joskus tehnyt itse, joskus ostanut valmiiksi leivitetyn cittarista. Mieheltä ja pojilta jäänyt leike syömättä, koska he eivät suostu syömään possua. Eli meillä ei enää syödä possua missään muodossa.
raikkaan salaatin kera tarjolla nuhjuista hanavettä vai jotain parempaa?
että parempaa alkoholitonta juomaa ruuan kanssa saa hakea. Mä en muuten tykkää juoda alkoholijuomia ruuan kanssa, joskus lager-olutta tai valkoviiniä joidenkin tiettyjen ruokien kanssa. Tykkään hyvästä oluesta, ja viiniäkin juon ihan mielelläni, mutta harvoin ruokien kanssa. Mun mielestä siinä on jotenkin liikaa makua, vesi on parempaa.
raikkaan salaatin kera tarjolla nuhjuista hanavettä vai jotain parempaa?
että parempaa alkoholitonta juomaa ruuan kanssa saa hakea. Mä en muuten tykkää juoda alkoholijuomia ruuan kanssa, joskus lager-olutta tai valkoviiniä joidenkin tiettyjen ruokien kanssa. Tykkään hyvästä oluesta, ja viiniäkin juon ihan mielelläni, mutta harvoin ruokien kanssa. Mun mielestä siinä on jotenkin liikaa makua, vesi on parempaa.
Ylläpidin tuota kirjoittaessa kahta eri keskustelua, ja sen kyllä huomaa.
=ette sitten tarjonneet trendiruokaa