Tarhatäti seisoi yleisön edessä farkuissa kevätjuhlissa,tyrmistyin.Muilla kokemuksia?
Kommentit (12)
oli se, että nukuttiin tänään ihan 7.00 asti! Ei ole tapahtunut näin ainakaan vuoteen!
ja päälaelle tipahti iso pisara. Se tuntui yhtä aikaa viileältä ja hiukan epämiellyttävältä. Tulin tänne sisään katsomaan AVta, ja menen nyt taas kohta ulos, kun sade laantuu.
perseestä tuli verta, tyrmistyin! Muilla kokemuksia?
Olin sovituskopissa sovittamassa muutamaa Espritin vaatetta. Viereiseen koppiin tuli kaksi venäläisakkaa alkaen levittää järkyttävää hien- ja halvan hajuveden lemua ympäriinsä. Ajattelin että saatana, tässä mä nyt sovitan ESPRITIN vaatteita hienlemussa venäläisten molotusta kuunnellen.
Meni fiilikset.
Hei, se oli vain päiväkodin kevätjuhla, ei mikään presidentin vastaanotto.
Päiväkodin täti seisoi kevätjuhlissa yleisön edessä farkuissa. Oltiinkohan samoissa juhlissa?
Hei haloo. Ymmärtäisin tyrmistyksen jos olisi ollut ilman housuja. Päikyn kevätjuhla, huuuuu....
voisi siirtää tarhaan, jossa täti ei ole töissä?
Päiväkodin täti seisoi kevätjuhlissa yleisön edessä farkuissa. Oltiinkohan samoissa juhlissa?
ap ja kaks muuta tolloo.TYRmistyttävää todella ;D
koko ajan sai vahdata tuleeko taivaalta vettä vai ei , kun ooli pyykit ulkona kuivumassa. JA tulos, olin nukahtanut päiväunille mutta onneksi heräsin juuri ennen kuin vettä alkoi suorastaan tulvia taivaalta. Sain pyykit kuitenkin sisälle ennen sadetta. Harmi,jäi hyvät ja tarpeelliset päiväunet kesken.
Suku on pahin - niinhän sitä sanotaan. Eikö lasta voisi siirtää tarhaan, jossa täti ei ole töissä?
Söin juuri jäätelön, oli hyvää.