Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa tää laihdutus. Vatsa huutaa ruokaa mut jos syö ei laihdu.

Vierailija
28.05.2010 |

Eli aika tiukalla kuurilla olen. Pakko olla koska painoa tullut muutamassa vuodessa 10kg. Nyt se on pakko saada pois tai masennun. 10 päivää dieetti vasta kestänyt ja oon ihan puhki. Välillä on heikko olo päätä särkee ja viluttaa. No vichyä tåytyy kai vaan juoda lisää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä kurkullakin saa mahan täyteen eikä siinä ole juurikaan kaloreita.

Vierailija
2/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin haluaa.

Meillä on karpattu melkein kolme viikkoa. Palellut ei ole kertaakaan, minulla särki päätä 3 ekaa päivää, eikä sen jälkeen ollenkaan. Miehellä ei ole ollut päänsärkyä. Nälkä on aamulla kun herää, muutoin ei koskaan.

Tulokset: Mies -5,5 kg minä -4,5 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuore ananas on tosi täyttävää ja ihanaa!

Samoin esim. rahka..

Seuraatko oikeita määriä mitä syöt? Minusta tuntui, että syön tosi paljon, mutta kun oikeasti aloin seuraamaan eräällä laihdutukseen liittyvällä sivustolla, niin huomasin, ettei kaloreita tosiasiassa tulekaan läheskään niin paljon perus ruosta kuin kuvittelin.

Vierailija
4/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sekaan raejuustoa niin ei vatsa huuda nälkää.

Jos olet kymmenen dieettipäivän jälkeen ihan puhki et taatusti jaksa jatkaa tuota niin kauan et 10 kg on lähtenyt.

Tai jos jaksat niin veikkaan et saat laihduttamasi kilot takaisin kun lopetat tuon dieettisi.

Vierailija
5/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastevihanneksia on kurja syödä ja tuoreita ei viitsi joka päivä laittaa silpuksi. Sehän on kilo päivässä vai mitä? kenellä on siihen aikaa?

Jos ne kasvikset vetää silpuksi ja juo pirtelönä niin koko päivä on nälkä.

Ainoa tehokas keino laihtua on sossuntuki.

Vierailija
6/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pirtelöjuttu kuulostaa kammottavalta.

Vierailija
7/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan runkkausta.

Kasvikset antavat elinvoimaa. Syökää kasviksia ja eläkää suuresti, sillä suuri on maailma ja suuremmat on haaveet.

Vierailija
8/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan runkkausta.

Kasvikset antavat elinvoimaa. Syökää kasviksia ja eläkää suuresti, sillä suuri on maailma ja suuremmat on haaveet.

Säikäytit minut. Pyrskäytin suullisen viiniä näytölleni takiasi! :D

Vierailija
9/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle terkka antoi ohjeen syödä 3h välein jos aikoo laihtua, tässä ohjeet:

06 aamupala (Esim. täysjyväpuuroa tai -leipää, johon kasviksia päälle + jotain vähäkalorista juotavaa, vaikkapa teetä)

09 pieni välipala, ettei lounaalla ole tajuton nälkä, esim. hedelmä (ei kuitenkaan banaani) tai porkkana ja vettä

12 Lounas ½ lautasellista kasviksia (keitettynä tai tuoresalaattina) 1/4 lautasellista perunaa/täysjyväpastaa/tummaa riisiä ja 1/4 lautasellista vähärasvaista lihaa/kalaa ja lasi rasvatonta maitoa tai piimää

15 välipala (esim. maitorahkaa ja marjoja)

18 illallinen, vastaava kuin lounas

21 iltapala esim. voileipä, jossa päällä kinkkua ja kasviksia ja vettä/light-juomaa.

Olemalla täysin syömättä et saa pysyviä tuloksia, keho menee säästötilaan kun luulee ettei enää saa ruokaa ja sitten kun syöt niin keho ottaa kaiken talteen. + kyllästyt itse ja kohta syöt kahta kauheammin. Eli muuttamalla ruokatottumuksiasi terveellisiksi ja syömällä riittävän usein saat pysyviä tuloksia.

Vierailija
10/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle terkka antoi ohjeen syödä 3h välein jos aikoo laihtua, tässä ohjeet:

06 aamupala (Esim. täysjyväpuuroa tai -leipää, johon kasviksia päälle + jotain vähäkalorista juotavaa, vaikkapa teetä)

09 pieni välipala, ettei lounaalla ole tajuton nälkä, esim. hedelmä (ei kuitenkaan banaani) tai porkkana ja vettä

12 Lounas ½ lautasellista kasviksia (keitettynä tai tuoresalaattina) 1/4 lautasellista perunaa/täysjyväpastaa/tummaa riisiä ja 1/4 lautasellista vähärasvaista lihaa/kalaa ja lasi rasvatonta maitoa tai piimää

15 välipala (esim. maitorahkaa ja marjoja)

18 illallinen, vastaava kuin lounas

21 iltapala esim. voileipä, jossa päällä kinkkua ja kasviksia ja vettä/light-juomaa.

Olemalla täysin syömättä et saa pysyviä tuloksia, keho menee säästötilaan kun luulee ettei enää saa ruokaa ja sitten kun syöt niin keho ottaa kaiken talteen. + kyllästyt itse ja kohta syöt kahta kauheammin. Eli muuttamalla ruokatottumuksiasi terveellisiksi ja syömällä riittävän usein saat pysyviä tuloksia.

Tietenkin laihtuisin tai elimistö menisi säästölle.

Vierailija
11/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole nähnyt nälkää. Muutin vain ruokatottumuksia. Herkut pois (kerran viikossa herkkupäivä). Jätin leivän pois lähes kokonaan. Vain 2 palaa ruisleipää/pv ja toteutan puolen lautasen taktiikkaa. Puolet salaattia, puolet ruokaa. Eli syön samaa ruokaa kuin muut vain pienempiä annoksia kuin ennen.