Mun 1v. poika on 80 cm ja 12 kg, onko jätti?
Kommentit (9)
koko 1-vuotiaalle pojalle? Mikä sai sinut epäilemään, että olisi jätti?
ja hei. Tästä tehty tutkimus: lähes kaikki menestyneet suurmiehet (myös esim Suomessa presidentit, Jorma Ollila jne menestyneet) ovat olleet 1-vuotisneuvolassa 80cm/12kg tai enemmän. Tämä koko siis korreloi menestyksen kanssa tulevaisuudessa. Koolla ON siis merkitystä:D
Meidän poika oli juuri tasan 80cm/12kg 1v ja nyt 6-vuotiaana edelleen iso: 126cm/30kg. Ennustelpiuus 190cm:) Hienoahan se vaan on!
Pienet miehet ei tässä maailmassa pärjää:)
ja hei. Tästä tehty tutkimus: lähes kaikki menestyneet suurmiehet (myös esim Suomessa presidentit, Jorma Ollila jne menestyneet) ovat olleet 1-vuotisneuvolassa 80cm/12kg tai enemmän. Tämä koko siis korreloi menestyksen kanssa tulevaisuudessa. Koolla ON siis merkitystä:D
Meidän poika oli juuri tasan 80cm/12kg 1v ja nyt 6-vuotiaana edelleen iso: 126cm/30kg. Ennustelpiuus 190cm:) Hienoahan se vaan on!
Pienet miehet ei tässä maailmassa pärjää:)
Minun 9kk poika on nyt päälle 11kg ja 76cm pitkä. Veikkaan että on lähellä samaa kokoa 1v ikäisenä kuin sinun lapsesi.
iso mutta normirajoissa,meidän oli 80 ja 11.5. Pluskäyrillä siis..
(paino 11,7, pituus 78,5) ja sitä sanoivat neuvolassakin "jättikokoiseksi". on kyllä muutenkin kehittynyt ikäisekseen tosi nopsaan ja yleensä aina luullaan vähintään 10kk, yleensä vuoden ikäseksi.
Ihan miehen kokonen, mut ei kai nyt jätti. Mun 1v poika oli 11,4kg ja 77,4 cm.