Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mää olen niin kamala ystävä! :(

Vierailija
28.05.2010 |

Sain neljännen lapsen. Ihana paketti on 3 kk ikänen ja yksi ystävä on hänet nähnyt, tämäkin koska itse soitin ystävälle ja kysyin josko mentäisiin kahvilaan.

Ei mun seura kiinnosta enää ketään. Ihan paska olen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa kyläillä mestassa, missä liuta muksua, jos seuransa voi valita. ei kande ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankkisin parempia, jos ei seura kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei meille tartte tulla kärsimään!

Ja aina voi sopia että tulee kun isoimmat pennut on harrastamassa vaikka.

Mää voin liikkua yksin, osan lapsista ottaa mukaan. En ole sidottu kaikkiin lapsiin 247, vauvaakin ilman voin liikkua vaikka imetän. Mutta tähän saakka on kaverit halunnu nähdä vauvaakin!

Mää en tajua miten mun ystäviä ei vaan nappaa kiinnostaa vauva. Ja minä.

Kaikki on facebookissa, paitsi minä.

Ei tartte mun koko laumaa jaksaa kuunnella ja kyllä olen taas tämänkin päivän niitä hoitanu!? Mikä juttu tämä oli että hoida lapsiasi??

Nyt ne perkele nukkuu ja istun tässä ja mietin mikä saatanan luuseri minä olen kun en kelpaa.

Kyllä mua on ainakin kavereitten pennut aina kiinnostanu, on ihanaa kun saadaan porukkaan vauvoja.

En mää nyt kavereista eroon halua!

Ap

Vierailija
4/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kaiken kääntää itsensä syyksi ja haluaa sillä vaan sääliä.

Etkö tajua ettei vika ole edelleenkään sinussa vaan niissä kavereissa!

Vierailija
5/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, jos sulla on useampi tenava mukana? Ja hei, ehkä just eka vauva jaksaa kiinnostaa, ei neljäs. Ei ne vauvat nyt niin kiinnostavia ole - kun on nähnyt yhden, niin on nähnyt kaikki.

Ja kuka on sanonut "hoida lapsiasi".

Jotenkin vähän pimahtaneen kotiäidin kuvan susta saa - oiskohan väki kypsähtänyt siksi?

Vierailija
6/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin sun "kaveri" niin mikä voi olla niin iso este ettei voi soittaa?

Eli sussako se vika on? Jos ei mussa.

Emmää mitään sääliä hae. MÄÄ TUNNEN KAIPUUTA! Mää säälin kuule itteeni iha riittävästi ku kaverit unohtanu.

MUN ON IKÄVÄ NIITÄ IHMISIÄ, mutta mää en jumalauta ota yhteyttä. Että hei vaan täältä maitohelvetistä: teitä ikävöidään. :(

Ap

Vierailija
7/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se yksinöisyys nyt niin kivaa voi olla

Vierailija
8/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkone kirjotti että mitä jos keskittyisit lapsiisi.

Mää en ole jumalauta nähny kavereita sitten loppuraskauden!

Ja ihan tavallinen entiseni olen. On se kiva kun ei enää kelpaa.

Miksi mun pitäisi facebookiin mennä? Ei kiinnosta, kaverit kiinnostaa -ja heidän pesueet!

Oma juttus jos ei sua kiinnosta kavereita nähdä luonnossa.

Ap

Vierailija
9/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-lapsi kerho on jees kun ei ole neljää lasta mukana, kahden kanssa joskus yritin ja tuntui suorittamiselta.

Meillä kerho on aamulla, mies on sillon töissä eikä voi ottaa osaa lapsista.

Illalla ottaa lapsia kontollensa ja voin liikkua vapaammin.

Kotona ollaan muksujen kanssa päivästä toiseen ja voidaan mennä mutta ei nii ei.

Joten yksin olen.

Ap

Vierailija
10/10 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin kaverit on unohtaneet mut! Mä olen aina se, joka ottaa yhteyttä. Sitten kun soitan, niin ne sanoo, että oonkin aatellut, että pitäis soittaa. Paskat. Sain ekana lapsia, ja sitten meillä ei muka ollut mitään puhuttavaa enää. Nyt kun ne mun kaveritkin on perheellisiä, niin ei meillä taaskaan oo mitään yhteistä, kun meidän muksut on niin isoja, eikä vauvoja enää niin kuin muilla. Kun meidän lapset oli pieniä, kaikki saunaillat yms alkoi kasilta, eli silloin kun meidän oli jo annettava iltapalat muksuille. Ja aina me liikuttiin muiden luo lasten kanssa. Nyt kun muiden lapset on pieniä, niin meidän on helpompi mennä taas muille, kun vauvojen kanssa on niin hankala lähteä "niin kuin varmaan tiedätte". Mut kukaan ei ees nyt huomaa, että aina jos haluttiin jotain kavereita nähdä silloin ennen, niin silti mekin vaan päästiin pesueemme kanssa liikkumaan. Sitten kuulin kiertotietä haukkuja itsestäni, kun en vienyt yhden kaverin kotiin pullaa mukanani kun mentiin vauvaa katsomaan. Meille ei _ikinä_ tuotu mitään, kun meidän vauvat syntyivät. Ei tosiaan ikinä! Yksistä häistä jäätiin pois, kun sinne ei kutsuttu lapsia ollenkaan. Nyt tää hääpari saa ite vauvan ja ovat kauhean loukkaantuneita, kun tän äidin sisko menee naimisiin tulevan miehensä kotipaikkakunnalla, jonne on vauvan kanssa niin hirveän pitkä matka. Ymmärrän ap sinua. Tai ainakin luulen niin.