Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistukaa! Mun mies on

Vierailija
28.05.2010 |

melkein kalju (parin millin siili taitaa olla, palomiehenä kokee tämän "hiusmallin" käytännölliseksi), tatuointia ei ole, mutta Leijona-riipus löytyy kyllä kaulasta. =)

Mieheni ei käytä alkoholia ollenkaan, ei polta, ei harrasta autourheilua, ei ole rasisti eikä sorra vaimoaan tai ketään muutakaan.

Sen sijaan mieheni on hyväkuntoinen, paljon liikuntaa harrastava, terveet elämäntavat omaava mies, ihana isä, ihana aviomies,kaikenkaikkiaan oikeudenmukainen ja mukava muille.. niiin rakas!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilohomo. Tällainen oli munkin mies mutta totuus paljastui lopulta kun hässi työkaverinsa (palomies) kanssa. Omatunto soimasi ja kertoi totuuden. Annoin anteeksi ja jatkamme elämää. Toivottavasti ei vaihda minua paloautoon, sillä sitä en enää kestäisi.

Vierailija
2/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilohomo. Tällainen oli munkin mies mutta totuus paljastui lopulta kun hässi työkaverinsa (palomies) kanssa. Omatunto soimasi ja kertoi totuuden. Annoin anteeksi ja jatkamme elämää. Toivottavasti ei vaihda minua paloautoon, sillä sitä en enää kestäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikin on ollut. Nyt kasvattelee pitkiä hiuksia. Eikä kalju ole läheskään aina skinin merkki. Palomiehillä se on yleistä.

Vierailija
4/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu..kaljut miehet on hot! Eikä kalju ole läheskään aina skinin merkki. Palomiehillä se on yleistä.

Vierailija
5/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtää kaljua siellä ei ole töissä. Päinvastoin pörröpäitä ja läsähtäneitä rumia ukkoja. Yhtään en epäile etteikö nekin vapaa-ajallaan kulkis joku juntti leijonakoru kaulassa!

Vierailija
6/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun paloasemaan vastapäätä. Ja yhtää kaljua siellä ei ole töissä. Päinvastoin pörröpäitä ja läsähtäneitä rumia ukkoja. Yhtään en epäile etteikö nekin vapaa-ajallaan kulkis joku juntti leijonakoru kaulassa!

Vierailija
7/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samanlaista sakkia kaikki.

Vierailija
8/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei sitä voi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi