Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko nainen "pilalla" jos on saanut lapsia?

Vierailija
28.05.2010 |

siis haluaako kukaan muu mies minua ikinä?

olen pitänyt itseni ihan kunnossa ja normaalipainoisena jne..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni nainen on silloin parhaimmillaan kun on raskaana/ synnyttänyt!

älä murehdi tuollaisia, hymyä huuleen =)

Vierailija
2/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaista edes mietit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pilalla" miten, suhteessa mihin?

Mistä olet saanut moista päähäsi? Lapsuuden kodistasiko? Katsotko liikaa tosi-tv:tä ja luet liikaa naistenlehtia, sen sijaan että harrastaisit oikeaa kulttuuria? Sitä vähän monimutkaisempaa ja vaikeampaa. Millaisten ihmisten kanssa vietät aikaasi ja vaihdat ajatuksia?

siis haluaako kukaan muu mies minua ikinä? olen pitänyt itseni ihan kunnossa ja normaalipainoisena jne..

Vierailija
4/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä miehiä jotka eivät halua sellaista naista jolla on lapsia toisen miehen kanssa. Sitten on miehiä jotka eivät välitä siitä pätkääkään ja on miehiä joista tulee loistavia kakkosisiä joten älä suotta murehdi

Vierailija
5/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntää vehjettäni samaan aukkoon josta on tullut ihminen ulos! Friikkiä! t. mies

Vierailija
6/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika erikoinen mieheksi. Moni mies nimittäin haluaa niastansa vielä ensimmäisen lapsen saannin jälkeenkin ja tekee saman naisen kanssa vielä toisen, kolmannen, neljännen jne. lapsen. Eli se siitä synnyttäneen naisen selibaatista.

Kyllä lapsen saaminen naista muuttaa. Siinä olette ihan oikeassa. Mutta se muutos on useinmiten hyvin positiivinen. Sikäli nainen vain paranee tultuaan äidiksi.

Vierailija
7/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen ja naisen välinen vetovoima perustuisi pelkästään naisen kropan kiinteyteen. Entäpä esimerkiksi yhteiset elämänarvot, kiinnostuksen kohteet, harrastukset? Aliarvioivatko naiset miesten arvostelukykyä yleisestikin noin rankasti? Esineellistävätkö nuoret naiset yleisestikin itseään noin rankasti?

Vierailija
8/8 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia saaneena on ollut enemmän vietiä kuin ennen äidiksi tuloa. Rinta rottingille ja uusia tuulia haistelemaan vaan :)