Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden miehet kuorsaavat

Vierailija
28.05.2010 |

Miten teidän nukkumajärjestelyt? Mua suoraan sanottuna v-tuttaa, kun herättelevän lapsen lisäksi vieressä on herättelevä (ja kuorsaava) mies. Tökin jatkuvasti, ja mies murahtelee mulle unissaan. Välillä kokeilee jotain kuorsauslaastareita, ne vähän auttavat, mutteivät poista koko ongelmaa ja usein mies unohtaa laittaa, ne on loppu tms...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu sohvalla ja minä makkarissa. Lapset omissa huoneissaan.

Vierailija
22/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsetkin ovat jo isompia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jyrisee niin kovaa, että hyvin kuuluu tulppien läpi.

Vierailija
24/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen myös omasta huoneesta..=)

Mun mies on ylipainoinen. Joskus ärsyttää niin saamaristi, kun se ei saa itseään niskasta kiinni ja pudotettua noita kiloja.

Ennen (oli laihempi) hän kuorsasi vain selällään, mutta nykyään ei väliä missä asennossa nukkuu.

Vierailija
25/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukkuu olkkarin lattialla patjalla ja minä vauvan kaa makkarissa.oikeastaan tää ei lähteny siitä kuorsaamisesta vaan halusin koko sängyn käyttööni kun meidän vauva sairasteli monta kuukautta putkeen ja yleensä nukuin 0,5-1h pätkissä,vauva tissillä.Mutta nyt korvat putkitettu ja imetys lopetettu ja nukkunut yöt läpi kolme viikkoa(onnex koska palasin töihin takasin)MUTTA en halua miestä takas makkariin..nautin niin suunnattomasti et saan nukkuu 6h yhtäjaksosesti enkä kaipaa miestä kuorsaamaan viereen.olen aina ollut huono uninen ja tuo kuorsaaminen on häirinnyt.

Vierailija
26/35 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka kuorsasi aivan valtavasti! Hipsin yön aikana sohvalle, mutta tilanne oli tosi inhottava, sillä mies loukkaantui sydänjuuriaan myöten siitä, etten "halunnut" nukkua hänen vieressään :( :( Vaikka kuinka selitin, että tarvitsen unta, niin ei päässyt asian yli.

No oli niitä muitakin syitä eroon, mutta olisko tuo ollut yksi..

Vierailija
27/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri aloittanut uuden suhteen ja ikäväkseni havaitsin, että tämä(kin) mies kuorsaa. Saamarin raivostuttavaa menettää yöunensa! Hyvää tässä on kuitenkin se, että exään verrattuna nykyinen tietää kuorsaavansa ja on tosi pahoillaan aamulla jos vastaan hänen "nukuitko hyvin" -kysymykseensä, että en, koska kuorsasit niin lujaa. On siis varmasti valmis edes minun takiani kokeilemaan tuota kuorsauskiskoa tai muuta vastaavaa jos se tosiaan auttaisi.

Mies ei juurikaan juo, mutta tupakoi paljon. Ylipainoa ei mielestäni ole, sellaista "vähän ylimääräistä" mitä nyt perusterveellä nelikymppisellä miehellä voi olla. Kuorsaa ihan joka asennossa ja tosi lujaa, ei herää tökkimiseeni eikä vaikene. Kyllä on mustat silmäpussit mulla aamuisin...

Kertokaa naiset lisää kokemuksistanne, että mikä miehillänne auttoi kuorsaukseen? Tosi kurjaa lukea, että niin moni joutuu nukkumaan eri huoneessa kuin oma puoliso. Kamalinta on mielestäni tuo miesten asenne, että kieltävät kuorsauksensa tai suuttuvat naisen huomauttelusta. Nauhoittakaa sitä kuorsausta, kuunteluttakaa miehellänne ja kysykää, että pystyisittekö itse nukahtamaan ja nukkumaan tätä kuunnellen??

Vierailija
28/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan ihan samassa sängyssä. Mä olen onneksi tosi hyväuninen sitten, kun unenpäästä saan kiinni. Nukahtamista kuorsaus ei taas häiritse, joskus levottomimpina iltoina alan hengittää samassa tahdissa kun mies kuorsaa ja uni tulee melkein heti.

Vierailija
29/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa miestenne ruokavalio kuntoon niin loppuu kuorsaus.

Syömisillä kun on merkitystä.

Vierailija
30/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny voi auttaa. Joku mainitsikin tempur-tyynyn, mutta meillä riitti halpakopio. Se hankittiin parantamaan niskakipua. Niska on edelleen yhtä kipeä, mutta kuorsaus ja hengityspysähdykset ovat vähentyneet, eivät ihan kokonaan loppuneet. Pari olutta illassa ei vielä vaikuta, mutta sixpack saa kyllä kuorsaamaan.

Vierailija
31/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oma mies ei kuorsaa kuin flunssas. Välillä meinaa kuorsata mut loppuu kun tökkään. Pyytää vielä anteeks unissaan :D

Vierailija
32/35 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuorsaa, narskuttelee hampaitaan ja maiskuttelee/ mässyttää unissaan. Meilllä nukkuminen menee niin, että mä menen petiin n. klo 22, mies yleensä puolen yön jälkeen. Ehdin sitten nukkumaan muutaman tunnin omassa sängyssä ja kun mies nukahtaa ja aloittaa kuorsauksen herään ja siirryn nukkumaan vierashuoneeseen, sohvalle tai parvekkeelle riippuen siitä onko meillä vieraita.

En ole nukkunut kokonaista yötä ainakaan viiteen vuoteen miehen ollessa kotona. Aiemmin yritin nukkua samassa sängyssä ja käytin korvatulppia, mutta ne eivät ole hyvät jatkuvassa käytössä (sain korvat kipeäksi ja korvatulehduksia). Lisäksi yritin kääntää miestä nukkumaan kyljelleen, mutta se toimi vain muutamia minuutteja kerrallaan ja nykyään mies nukkuu niin sikeästi, että kääntäminen on vaarallista. Hän kun rupeaa huitomaan ja olenkin muutamaan otteeseen meinannut saada nenilleni.

Molemmat vanhempani ovat myös kuorsaajia ja heillä on käytössä happimaskit, jotka ovat lopettaneet kuorsauksen kokonaan. Mieheni ei tietenkään suostu tällaiseen eikä mihinkään muuhunkaan epämukavaan: nenä ja suusuihkeet on kokeiltu, mutta ne maistuvat tai tuntuvat pahalta, laastari on epämukava, pallo selässä ei toimi koska haluaa nukkua ilman paitaa, korkeampaa tyynyä ei ole edes kokeiltu koska haluaa nukkua matalalla jne.

Vierailija
33/35 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa oma asunto ja mies maksakoon, toimivaa voin kertoa.

Vierailija
34/35 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri aloittanut uuden suhteen ja ikäväkseni havaitsin, että tämä(kin) mies kuorsaa. Saamarin raivostuttavaa menettää yöunensa! Hyvää tässä on kuitenkin se, että exään verrattuna nykyinen tietää kuorsaavansa ja on tosi pahoillaan aamulla jos vastaan hänen "nukuitko hyvin" -kysymykseensä, että en, koska kuorsasit niin lujaa. On siis varmasti valmis edes minun takiani kokeilemaan tuota kuorsauskiskoa tai muuta vastaavaa jos se tosiaan auttaisi.

Mies ei juurikaan juo, mutta tupakoi paljon. Ylipainoa ei mielestäni ole, sellaista "vähän ylimääräistä" mitä nyt perusterveellä nelikymppisellä miehellä voi olla. Kuorsaa ihan joka asennossa ja tosi lujaa, ei herää tökkimiseeni eikä vaikene. Kyllä on mustat silmäpussit mulla aamuisin...Kertokaa naiset lisää kokemuksistanne, että mikä miehillänne auttoi kuorsaukseen? Tosi kurjaa lukea, että niin moni joutuu nukkumaan eri huoneessa kuin oma puoliso. Kamalinta on mielestäni tuo miesten asenne, että kieltävät kuorsauksensa tai suuttuvat naisen huomauttelusta. Nauhoittakaa sitä kuorsausta, kuunteluttakaa miehellänne ja kysykää, että pystyisittekö itse nukahtamaan ja nukkumaan tätä kuunnellen??

En ole koskaan ymmärtänyt reppanoita, joille yksinolo on niin vaikeaa, että tarttuvat ensimmäiseen vastaantulijaan, vaikka sillä olisi mikä riippuvuus tahansa. Mahtaa olla raikas tuoksu makuhuoneessa, kun korsteeni päästää katkujaan pihalle. Jos ihminen välittää noin vähän itsestään, sinäkään tuskin tulet pitkään sympatiaa mieheltä saamaan, pistä vaan vahinko kiertämään ja etsi uusi. Ja jos ei löydy, opettele olemaan yksin itsesi kanssa, normaali mies tai nainen kyllä kykenee siihen.

Vierailija
35/35 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on hoikkiakin miehiä jotka kuorsaavat, mutta yleisintä ylipainoisilla.

Paineilmalaitteella hoidetaan todellakin uniapneaa ja se se vasta ääntä pitääkin.

Mieheni laihdutti 15 kiloa ja enpä ole enää kuorsaukseen herännyt.

Minulla oli 25kg ylioainoa ja kuorsaus loppui kun laihdutin 5kg.

-mies