Miksi ne pakasteet pitäis laittaa pieneen pussiin?
Ai että mua risoo joka kerta kaupan kassalla, kun myyjä kysyy että laitanko pakasteet pieneen pussiin. Tuo on ihan viime aikoina yleistynyt tuo kysely, ei ennen tuollaista ollut. En näe yhtäkään syytä, miksi ne pitäis erilliseen pussiin laittaa. Turhaa roskaakin siitä tulee.
Kommentit (11)
kiva tietysti, jos jäätelöt tms. laitetaan pussiin etteivät sulaessa valu minnekään. Kaikki kun eivät ymmärrä käyttää kylmälaukkua helteelläkään...
Pakasteista tulee tietysti kosteutta muihin ostoksiin muutenkin, sulaessa kosteutta muodostuu pakastepakkauksen ulkopinnalle ja sehän kivasti kastelee paperipussit ym. Ei kai siinä mitään muita syitä ole?
Itse en pikkupusseja halua, pakkaan kaikki pakasteet samaan kassiin tai kylmälaukkuun. Eikä ole mikään ongelma vastata kysymykseen ihan ihmismäisesti "ei, kiitos".
kysyä joka päivä ties kuinka monelta asiakkaalta se kysymys.
Eipä sen luulis olevan vaikeeta sanoa sille myyjälle, että ei tarvi pussia.
kysyä joka päivä ties kuinka monelta asiakkaalta se kysymys.
Eipä sen luulis olevan vaikeeta sanoa sille myyjälle, että ei tarvi pussia.
Ihan ystävällisesti totean, että ei kiitos. Mutta silti mua se risoo, miksi ovat moiseen pelleilyyn lähteneet. Onneksi oma työnantajani ei vaadi ko. kysymystä esittämään.
ap
En halua ylimääräisiä muovipusseja, muutenkin niitä tunkee joka paikasta. Meidän vakkarikaupassa kassat onneksi tietää tämän, eivätkä laita meidän ruokia ylimääräisiin pusseihin (siis ainakin täällä laittaisivat pakasteiden lisäksi myös jugurtit ja sensellaiset). Täällä ne eivät siis edes kysy, laittavat vaan - paitsi meille! Pienellä paikkakunnalla asutaan siis.
kun on tehty asiakastyytyväisyydestä kysely niin 85% vastaajista halusi ne pakasteet siihen hevi- pussiin. Eli ihan puhtaasti asiakkaiden toiveesta niin toimitaan.
Kyllähän sitä pussien tuhlausta itsekin naureskelee kun oikein hienoille asiakkaille pitää pakata erillisiin pusseihin pakasteet, jogurtit, rahkat, eineslaaikot ja siihen päälle vielä sukkahousut tai nilkkasukat. Samalla asiakkaalla on tietenkin yksi banaani, omena ja mango omissa pusseissaan...
kun on tehty asiakastyytyväisyydestä kysely niin 85% vastaajista halusi ne pakasteet siihen hevi- pussiin. Eli ihan puhtaasti asiakkaiden toiveesta niin toimitaan.
Kyllähän sitä pussien tuhlausta itsekin naureskelee kun oikein hienoille asiakkaille pitää pakata erillisiin pusseihin pakasteet, jogurtit, rahkat, eineslaaikot ja siihen päälle vielä sukkahousut tai nilkkasukat. Samalla asiakkaalla on tietenkin yksi banaani, omena ja mango omissa pusseissaan...
En käsitä, miksei jengi voi sitten sujautella itse niitä ostoksiaan pussukoihin, jos he nyt kerran näkevät mielettömän kerskakulutuksen tarpeelliseksi.
ärsyttää kun jotkut kassat eivät enää jaksa kysellä, että laitetaanko vaan laittavat oma-aloitteisesti kaiken mahdollisen omiin pikku nyssäköihin ja pitää väliin huudella 'ei tartte!'
Minulla ainakin on omat kassit mukana, ja kyllä pakkaan pakasteet omaansa. Tai siis samaan paksuseinäiseen kassiin, tilan salliessa saatan toki laittaa muutakin "kylmää". Ja ei tule turhaa roskaa.
kassit aina mukana, mutta ei se vaikuta siihen, laittavatko kassat pikku pussukoihin vai ei.
Terv. Se, jolle kotikaupan kassat eivät enää pussita pakasteita :)
En käsitä, miksei jengi voi sitten sujautella itse niitä ostoksiaan pussukoihin, jos he nyt kerran näkevät mielettömän kerskakulutuksen tarpeelliseksi.
Se tantta jolle kassa niitä tuotteita pussittelee pönöttää siinä nenän edessä eikä eväänsä liikauta ja kehtaa vielä valittaa kuinka hidasta kassapalvelu nykyisin on... Ei tule mieleenkään, että voisi itse hoitaa sen pussittelun tai vaikka pakata niitä muita ostoksia siin odotellessa.
Pakasteet pysyvät paremmin kylmänä, jos ne on pakattu keskitetysti ja tiiviisti yhteen pussiin.
Kylmäketjun tärkeys myös kaupasta kotiin on ymmärretty vasta viime aikoina.