Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarusten välit

Vierailija
28.05.2010 |

Meillä on 8-vuotias ja kohta 6 vuotta täyttävä. Hyvin sopuisa kaksikko tähän asti, nyt viimeinen vuosi (esikoisen eka luokka) aivan jatkuvaa tappelua.

Onkohan tämä jokin ohimenevä itsenäistysvaihe? Isompi haukkuu pienempää armottomasti koko ajan. Eihän tämä tietenkään osaa vielä samoja asioita kuin koululaiset.

Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja poika.

Ovat olleet viimeisen 2v toistensa niskassa koko ajan, joka asiasta pitää vääntää ja kääntää, sekä ärsyttää toista.

Meillä toista ei haukkua saa, eikä käsiksi käydä(tätäkin on sattunut).Mutta kaikella muulla mahdollisella tavalla ärsyttävät, naaman ilmeillä, liian pitkällä katseella, josta toinen ärsyyntyy jne.

En edes viitti aina mennä väliin, mun mielestä ovat tarpeeksi isoja selvittämään välejään ja olemaan sovussa.

Joskus laitan molemmat jäähylle/kotiarestiin/otan kännyt takavarikkoon tms.

Vierailija
2/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 ja 10 ja tappelu alko kun esikoinen meni kouluun. Välillä sietämätöntä.

Meitä neuvottiin tekemään 3.lapsi ja olihan se toiveissa ilman isompien riitojakin. Nyt olen raskaana, saa nähdä rauhoittaako tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 9- ja 7-vuotiaat pojat tappelevat koko ajan, siltä se ainakin tuntuu.

Vierailija
4/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi riitaisa vaihe isomman kanssa,

ja ihan mistä vaan saattavat kilahtaa toisilleen.

Aivan kamalaa, mä en kestä riitoja ollenkaan.

Vierailija
5/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole tilannetta rauhoittanut kuin hetkeksi vauvan syntymän aikoihin.Nyt taas sama meno jatkuu..

8v.oli kauhea mustasukkasuus vaihe ja meinaa ottaa pienimmän leluja, estää pienintä leikkimästä leluillaan yms.Onneks nyt jo asia kunnossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi