Katsokaa tätä taloa tai siis sen sisusta!
Ulkoa ihan tyylikäs, mutta sisältä täysi sirkus!
http://asunnot.oikotie.fi/card/6052276
Kommentit (75)
joku vähän innostunu laatottamaan, oisko laattafirman omistajan pojan kämppä? Ihan hirvee. Keittiö oli tavallaan makee, mutta vinoon asennetut vetimet järkyttävät.
toista samanlaista... Aivan uskomattoman kamala! Ei vaan voi laittaa yhteen tilaan kuutta eriväristä laattaa!! Ja hirveän kallista ja vaivasta puhumattakaan alkaa vaihtaa suurinta osaa pinnoista pois!
miksi suomessa niin usein niillä, joilla on rahaa, ei ole minkäänlaista tyylitajua.
onnea vaan välittäjälle, tuskin saa myytyä, paitsi ehkä Matti Nykäselle :DDD
Aivan järkyttävä. Makuasioista ei sovi kiistellä ja odotan innolla että joku julistaa tämän ihanaksi.
Porukka vailla visuaalista silmää on käynyt laattojen poistomyynnissä.
Pahinta on, että tuollaisten pintojen tekeminen on ollut kallista (=näkynee hinnassa? En tunne aluetta) ja niiden poistaminen ja muuttaminen normaaaliksi se vasta kallista onkin.
Mä en vois tän migreenin kans elää tuollaisessa talossa. Pelkät kuvat sai voimaan pahoin. Sisustuksen perusteella veikkasin talon paljon vanhemmaksi, mut kuka ihme nykyaikana sisustaa talonsa tuollaiseksi. Kirjavat ja sekavat seinä- ja lattiapinnat ja sit vielä kirjavat sohvat, AUTS!!
...siis erikseen ajateltuna.
Yhdessä ne repivät ikeniäni ;-)
kovin suosittua. Vuokratalo alueen vieressä, isohkon tien varressa.
Makuasiat ovat kovin herkkiä eikä niistä sovi kiistellä. Mutta kyllä mulla tulis tuolla paha olo. Miksi ihmisillä joilla on rahaa ei ole makua? Tai siis on tietysti makua, mutta vähän erilaista. Ja pahinta lienee, että noista laatoista joutuu seuraavakin asukas pulittamaan jos meinaa talon ostaa.
Joo, laattapisteen esittelyksi minäkin epäilin...
Min. kolmea ihan erilaista pintaa/ huone, hui! Ja tosi kalliita materiaaleja, graniittia ja muuta. On varmaan työtekijöille tehnyt pahaa vetää niin paljon rahaa pintoihin ja nähdä miten törkeältä näyttää... Itku tulisi ammattimiehelle.
Jotenkin sellainen 80-luku & venäläinen uusirikas-yhdistelmätyyli?
bling blingistä, niin pitää sitten. Pitäiskö kodin olla sitten viimeisen päälle puunattu ja stylistillä laitettu, että sen voi myydäkin? Jokainen voi tehdä omat sisustusratkaisunsa, ja tekeekin, kun muuttaa taloon.
Monenlaista olen nähnyt mutta kyllä tämä vie voiton kaikesta... Kylläpä olisi mielenkiintoista nähdä asukkaat. Voin ihan sieluni silmin nähdä, miten he ovat innolla valinneet sisustusmateriaaleja. Ja ovat luultavasti ihan vakuuttuneita kokonaisuuden hienoudesta. Tai ehkä he myyvät talon, kun omatkaan silmät ei enää kestä tätä katsoa...
Jos kerran on rahaa tuollainen pytinki rakentaa (tai rakennuttaa), niin ehkä kannattaisi myös laittaa hieman rahaa sisustussuunnittelmaan eli jättää homma ammattilaisten käsiin. Onnea vaan välittäjälle...
bling blingistä, niin pitää sitten. Pitäiskö kodin olla sitten viimeisen päälle puunattu ja stylistillä laitettu, että sen voi myydäkin? Jokainen voi tehdä omat sisustusratkaisunsa, ja tekeekin, kun muuttaa taloon.
Ensinnäkin siinä on hommaa, toisekseen laatoitusytöt on varmasti laskettu talon hintaan mukaan pintamateriaaleina.
Kuka viitsii pilata keittiönsä laittamalla vetimet tuollaiseen asentoon?
Tuo keittiö itsessään olisi muuten voinut ollakin ihan menettelevä.
Mun mies muuten haluais tuon, silmät loistaen :))
mun mielestä j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä!
"Et löydä toista samanlaista."
Tästä lienemme kaikki yhtämielisiä:)
Hui karseeta, ite en ainakaan pystyis asumaan tuolla on on niin rauhaton tunnelma.
joku vähän innostunu laatottamaan, oisko laattafirman omistajan pojan kämppä? Ihan hirvee. Keittiö oli tavallaan makee, mutta vinoon asennetut vetimet järkyttävät.