Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kun mies koko ajan poissa

Vierailija
27.05.2010 |

No siis töissä se oikeestaan vaan on, mutta koko ajan. Lähtee aamulla (tosin vasta kymmenen aikoihin) ja tulee illalla kahdeksan jälkeen. Sitten se oli viime viikon työmatkalla ja tuli maanantai-iltana, nyt sillä on taas tänä iltana töissä joku konsertti tms, ei töitä. Vituttaa kun siitä ei ole kotona

a) apua

b) seuraa.

Aamen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se viihdy kotona, jossa koko ajan joku vinkuu ja kitisee (minä tai lapset).

Vierailija
2/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä nyt ei oo lapsia (vielä pitäis malttaa n. kuukaus odottaa tuon esikoisen syntymää. Mutta koska en oikein jaksa hyöriä enää tuolla kylillä, niin seuraa pitää täällä kotona tuo koira (ja kun kaveritkin on töissä nyt kesän alettua, niin en heistäkään kovin usein saa sueraa).

Mies on seurakunnalla töissä nuorisotyöntekijänä ja ollut siis nyt reilu viikon lähes 24/7 töissä.

Odotan hurjasti jo ensviikkoa, kun toisen työrupeama helpottaa ja voi olla enempi kotona...sitten ois vielä yks viikon leiri enskuussa...

Noh se on toisen työtä ja oon kyllä tienny tän sillon kun häneen rakastuin ja yhteen muutettiin, että omaa tyhmyyttä kai :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva, jos mies olis työtön. Voitais sitten yhdessä rapsuttaa sen munia sohvalla ja piereskellä tosi-tv:n ääressä.

No eilenkin se kyllä tuli melkein heti ton viestin jälkeen kotiin, raukka, olemaan sit mun kanssa (en ollut vaatinut tai edes pyytänyt tai syyllistänyt).

Ap