Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä juhlittiin kiinalaista uutta vuotta. Seuraavaksi varmaan Ramadania

Vierailija
25.01.2009 |

perkele tämä kansainvälistyminen alkaa mennä liian pitkälle

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako koville! Ramadanin loppumista on kyllä juhlittu täällä jo vuosia, onko mennyt hieman ohi.

Mitä mielestäsi saisi juhlia ja ketkä?

Vierailija
2/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsiny tänä vuonna lähteä paikan päälle, kun viime vuonna oli niin ruuhkaista ettei mahtunut liikkumaan eteen eikä taakse.

Vaurasta Härän Vuotta kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta pois? Joukkoon vaan juhlimaan :)

Vierailija
4/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli kiva,että lehdessä oli mainos tapahtumasta ja ohjelmista. Olimme aikeissa mennä katsomaan paikan päälle, mutta lapset sen verran flunssasia,että pysyimme kotona.

t. muslimiperhe ;)

Minä en viitsiny tänä vuonna lähteä paikan päälle, kun viime vuonna oli niin ruuhkaista ettei mahtunut liikkumaan eteen eikä taakse.

Vaurasta Härän Vuotta kaikille!

Vierailija
5/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia kristillisen kalenterin juhlia. Musut ja muut mamut painukoot kotimaahansa.

Ja Hitlerin valtaannousun päivänä voisi myös liputtaa

Vierailija
6/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieidän suomalaisten kannattaisi olla ihan hiljaa.....aika monessa kesälomakohteessa Välimerellä on suomalaiset pitäneet huolen, että ruokalistat ravintoloissa ovat suomeksi ja suomibaareja on satoja ympäriinsä.

Ovat muuten aiheuttaneet sen että minä en ainakaan moisiin lomakohteisiin mene!

Eläköön, että Suomessa on muitakin kulttuureja ja toivon todella, että tänne muuttavat ihmiset pitävät omista kulttuureistaan kiinni.

Vierailija
7/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hitlerin valtaannousun päivänä voisi myös liputtaa

Vierailija
8/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaipa hekin saavat täällä juhliaan juhlia :)

Vierailija
9/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos musut ja mamu voivat paua kotimaahansa, niin mihin mun pitäisi painua. Suomessa olen syntynyt ja olen Suomen kansalainen. Vanhempani ovat suomalaisia. Olen muslimi.

Ok, on joku isoisoisä venäläinen, sinne pitäisi varmaan mennä.

NIin ja miestä ei ole, joten miehen kotimaahan en lähde;)

Vierailija
10/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä muukalaispassilla

Vierailija
11/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolissahan täällä Suomenniemellä on alkujaan asuttu.

Vierailija
12/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijoitetaan kaikki mamut talveksi luolaa, niin muukalaisongelma on keväällä ratkaistu

Vierailija
13/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolissahan täällä Suomenniemellä on alkujaan asuttu.

olettaen että tämä viesti oli minulle. miksi mun pitäisi muuttaa pois omistamastani talosta luolaan? Eikä minulla ole oikeutta lämpimään taloon, vaikka sen olisin itse maksanut? mielenkiintoista...

Vierailija
14/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ja käynyt useasti Afrikassa,mutta luolaihmisiin en ole vielä koskaan törmännyt?! :O Ja miten se "muukalaisongelma" ratkaistaan laittamalla ihmisiä luolaan? Miten se on edes käytännössä mahdollista?

Ainoa ongelma tässä taitaa olla sinun pääsi vajaa toiminta....

"Siellä luolissa ne afrikkalaiset asuvat vieläkin

sijoitetaan kaikki mamut talveksi luolaa, niin muukalaisongelma on keväällä ratkaistu"

Vierailija
15/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He YKSITYISET ihmiset myyvät baarit ym. ulkomaalaisille ja myöntävät toimiluvan yms.

Kyllä mieidän suomalaisten kannattaisi olla ihan hiljaa.....aika monessa kesälomakohteessa Välimerellä on suomalaiset pitäneet huolen, että ruokalistat ravintoloissa ovat suomeksi ja suomibaareja on satoja ympäriinsä.

Ovat muuten aiheuttaneet sen että minä en ainakaan moisiin lomakohteisiin mene!

Eläköön, että Suomessa on muitakin kulttuureja ja toivon todella, että tänne muuttavat ihmiset pitävät omista kulttuureistaan kiinni.

Vierailija
16/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansat ovat vaeltaneet aina, ja eräänkin kerran joku porukka eksyi ja jäi tänne Härmän perukoille. Ja olivatko alkuperäisiä hekään - vai oliko jo ollut asutusta Neanderin laaksossa?

Kiva kun olet oppinut rakentamaan talon, pysyy siis muutakin kuin nuija kädessä. Vai oliko sulla virolaiset rakentajat?

Vierailija
17/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu 10 rauhassa omassa talossasi, nämä muut tollukat minua niin risoo...

Ollaan muka niin alkuperäistä ja kuitenkin tämä kengät jalassa kulkemisen historia on täälläkin niin lyhyt...

Anteeksi vielä, kun sotkeuduin ajatusteni kanssa.

Vierailija
18/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt saankin asua talossani, aikaisemmin kun kaikki "musut", jollainen kai sitten itsekin olen käskettin painua pois ja muuttaa ties mihin luoliin afrikkaan...

ihan jo ehdin luulla, että pitää talo luovuttaa kristitylle, sillä ei kai muslimilla voi olla aivoja niin paljoa, että voisi tehdä töitä, että saisi asunnon ostettua;)

t. 10

Vierailija
19/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitä ramadania varmasti seuraavaksi juhlita, juurihan se oli:) pari kuukautta sitten...

onhan tässä ihan perinteiset pääsiäiset ja juhannuksetkin tulossa ennen seuraavaa ramadania;) joten eiköhän tässä riitä juhlia kaikille, ja kaikkiin ei ole kenenkään pakko osallistua.

Vierailija
20/21 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tekemistä sillä on suomalaisuuden kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan