Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoitaako teidän miehet lapsia iltaisin

Vierailija
27.05.2010 |

myös työpäivän jälkeen, vaikka itse olisit kotiäitinä ?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppunakaan.

Vierailija
2/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kysyn, kun olen kuullut, että joidenkin miehet hoitavat iltapesut aina ja leikkivät lapsen kanssa, syöttävät iltapalan ym.

oma mieheni menee tietokoneensa kanssa makuuhuoneeseen ja lepäilee siellä sitten tekemättä mitään. tämä toistuu aina kun on ollut töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla lapsensa kanssa aina kun vain ehtii ja jaksaa...

Vierailija
4/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa iltapuuhat muksujen kanssa :)

Vierailija
5/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsien kotona hoitamani aika käsittää sen että en käy töissä, kyllähän mies olisi lapsien kanssa siinä missä minäkin jos ollaan töissä.

Mutta kun mies tulee kotiin niin kyllä me toimitaan samaan hiileen. Välillä mies harrastaa, välillä minä, välillä mennään kaikki yhdessä johonkin ja välillä jaetaan porukkaa.

Teen kotitöitä jonkun verran kun ukko on töissä ihan vaan että on sitten illat aikaa koko perheelle.

Tai sitten mies voi ottaa kaikki neljä lasta ja mennä puistoon, kauppaan yksin heidän kanssa ja siivoan omaan tahtiin yms yms.

Ei kotona oleminen tarkoita että olisi 247 orja kotonaan!

Vierailija
6/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessähän nuo lapset on hankittukin!!!

Vierailija
7/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii paljon vauvan kanssa, vaihtaa vaippaa ja kylvetys on isän ja pojan yhteinen juttu kaksi kertaa viikossa. Monesti poika herää päikkäreiltä kun mies tulee töistä ja kyllä hyvin nopeasti lapsi vaihtaa syliä :)

Vierailija
8/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kysyn, kun olen kuullut, että joidenkin miehet hoitavat iltapesut aina ja leikkivät lapsen kanssa, syöttävät iltapalan ym. oma mieheni menee tietokoneensa kanssa makuuhuoneeseen ja lepäilee siellä sitten tekemättä mitään. tämä toistuu aina kun on ollut töissä.

Mun kanssa tuo ei onnistuisi.

Vierailija
9/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, meillä vaimo tekee töitä vähintään 50h joka viikko ja sen lisäksi on poissa joka viikko työmatkalla vähintään vuorokauden tai pari. Itse olen freelanseri (ja tienaan siinä sivussa vaimon palkan vähintään x 4 ). Hoidan myös lasten tarhasta hakemisen (ja hoitamisen kaikkina iltoina sekä kaikkien työmatkojen aikana), kaikki ruoat, kaupassa käynnin, kaikki siivoukset, puolet tiskeistä ja roskat. Mitäpä sitä ei rakastava aviomies tekisi vaimon uran eteen?

Vierailija
10/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ne lapset on hankittu ja yhdessä niitä myös hoidetaan silloin kun molemmat on kotona, sama koskee myös muitakin kotitöitä meillä, teen päivällä osan ja mies osansa sitten kun on kotona.

Vierailija
11/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin vastuu on minulla, yleensä iltatoimet ym. jäävät minulle. Mutta mies kyllä hoitaa tyttären koko illan aina hienosti, kun ainakin kerran viikossa käyn jumpassa tms.

Vierailija
12/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyvät sitten kotiorjiksi ja kynnysmatoiksi.

Hankkikaa, hyvät naiset, selkärankaa ja itsekunnioitusta ja loppu hoituu ihan itsestään. Ei teidän tarvitse sietää paskaa käytöstä keneltäkään. Älkää pelätkö riitoja ja epäsopua, teillä on oikeus ottaa omaa aikaa. On opittava sanomaan tiukasti "ei", muuten päätyy hyväksikäytetyksi sekä kotona, koulussa, että työelämässä.

Meillä mies hoitaa lapset siinä missä minäkin. Kyllä aikuinen mies osaa hoitaa omat lapsensa ja kotinsa.

Vierailija
13/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös työpäivän jälkeen, vaikka itse olisit kotiäitinä ?

Me ollaan perhe, eli yhdessä hankittu lapset ja yhdessä hoidettu :) Ja olen kotiäiti. Kaksi pientä lasta on. Ikinä ei ole tarvinnut tapella miehen kanssa ns.hoitovuoroista. Ja mieheni jopa tekee kotitöitäkin käskemättä :D

Vierailija
14/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeimpä siinä missä minäkin. jotenkin tuntuu että silti se päävastuu on minulla, eikä siinä mitään, onhan äiti aina äiti ja rakastan lastanu ja sitä että saan olla vastuussa hänestä. Tällä hetkellä olen hoitovplla mutta teen iltahommia, näin jatkunut puoli vuotta eli mies on siis kotona lapsen kanssa illat. Hoitaa siis iltapesun, puuron ym ja nukuttamisen. Ihana isi on lapselleen. kun olemme molemmat kotona, olemme useimmiten yhdessä koko perhe ja ulkoilemme ym. Joskus mies käy omilla menoillaan, joskus minä. Harvoin kuitenkin.

Vierailija
15/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on hoitanut pääsääntöisesti aina lasten iltapalat ja -pesut, kun on kotona (eikä työmatkalla.) Vie myös lapset nukkumaan.

Mies on hoitanut nuo riippumatta siitä olenko töissä vai kotona. Mä teen usein sen ajan jotain muita kotitöitä.

Meillä mies myös vie lapsen (lapset) aamuisin hoitoon. Mä haen, laitan iltaruoan ja ruokin lapset, kun mies ei ole vielä tullut töistä. Viikonloppuisin ja lomilla hoidamme asioita yhdessä, mutta mies hoitaa lähes aina kotonaollessaan nuo iltatoimet.

Vierailija
16/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakastaa lapsiaan ja viihtyy niiden seurassa. Kumpikaan meistä ei ole enää kotona kun nuorin on jo viisi, eikä lapsia tarvitse iltaisin kauheasti "hoitaa".

Vierailija
17/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on alusta asti kuulunut iltapesut, se on lasten ja isän yhteistä aikaa. Varsinkin rakennusaikana se oli usein ainut hetki, kun kerkesivät yhdessä olemaan. Muutenkin isä hoitaa suurimmaksi osaksi lapset iltaisin. Ei sitä ilta-aikaa silti paljoa jää, n. 2-3 tuntia ennen kuin lapset menee nukkumaan. Tänään mies tuli jo aikaisin kotiin (17,50), yleensä tulee 18,30-20,00 välillä. Mies kantaa myös viikonloppuisin suuremman hoitovastuun, tekee aamupesut yms.

Vierailija
18/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on niin suuri ristiriita minun ja teidän välillä. Käyn täällä lähinnä uteliaisuudesta.

Totta kai mies hoitaa lapsia illalla.

Minun työpäiväni on kotona lapsen kanssa samakka kun mies on töissään. Sitten vapaa-aikana eli iltaisin hoidamme lapset yhdessä. Päinvastoin jopa: minun on helpompi lähteä illalla menoihini, kun olen viettänyt päivällä paljon aikaa lasten kanssa ja sen sijaan mies ei. Haluamme kuitenkin olla lastemme kanssa pitkään joka päivä.

En vaan voi ymmärtää, millainen nainen tekee lapsia tai ylipäänsä pariutuu sellaisen miehen kanssa, joka ei hoida omia lapsiaan. Eivät kai kaikki vahinkojakaan voi olla?

Jättäkää nyt hitossa ihan luonnonvalinnankin takia sellaiset luuserimiehet ilman.

Vierailija
19/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasta natinasta ja kitinästä. Olisin mielelläni ollut lasten kanssa koko illan omalla tavallani - se ei kuitenkaan ollut vaimon mielestä oikea tapa, vaan hän koki tarpeelliseksi oikoa minun olemiseni ehtoja muutaman minuutin välein.

Jos vaimo lähti ulos (jota en koskaan kieltänyt), hän jätti minulle vähintään kaksi koneella kirjoitettua listaa töistä, jotka minun tulisi tehdä illan aikana. En tietenkään tehnyt kuin välttämättömät kodinhoitotoimet, vaan nautin olostani lasten kanssa omalla tavallani. Jokainen tällainen ilta päättyi katastrofiin, kun vaimo palasi kotiin ja kävi listaansa läpi.

Ei kukaan ihminen jaksa valitusta.

Otin eron, ja hoidamme lapsia vuoroviikoin. Nyt todella nautin olemisestani lasteni kanssa ja kotitöistä. Aiemmin en nauttinut koskaan - ja niin nauttivat lapsetkin. Voisin väittää, että en ole koskaan elämäni aikana ollut onnellisempi kuin nyt. Minusta on mukavaa laittaa tenaville ruokaa, leikkiä heidän kanssan, vain olla.

Olen todella onnellinen siitä, että erosin kontrollifriikistä.

Vierailija
20/39 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten isä viettää aikaa jälkikasvunsa kanssa joka päivä olen minä kotona tai en.

Sinä aikana hän tekee lasten kanssa ne toimet jotka siihen aikaan kuuluu: ruoka, ulkoilu, leikki, läksyt, harrastukset, pesut, nukkumaanmenot jne.

Ei tuo ole minun mielestäni mitään hoitamista vaan lapsein kanssa elämistä.

Itse käytän sanaa "hoitaa" kun joku ulkopuolinen on lasten kanssa.