Monta kertaa sek*iä viikossa?
... Lapsiperheissä, jossa pieniä lapsia.
Miehen kanssa tässä asiasta väittelyä ;)
Eli monta kertaa viikossa teillä heiluu peitot viikossa,
mikä on ns. normaali määrä lapsiperheessä?
Kommentit (31)
Mä en ihan hirveesti diggaa kuohuviinistä.
sä? Me kyllä voitais joka päivä, mutta mies ei halua. 2 lasta niin meillä noin 2*viikossa, luultavasti normi.
eli noin kerran kuussa. :) Tai joka toinen kuu, jos olen kipeänä ovulaation tienoilla, jolloin värkkiäni yleensä kiinnostaa.
Lapsia tosin ei ole. Anteeksi, että vastasin kuitenkin. x)
eli noin kerran kuussa. :) Tai joka toinen kuu, jos olen kipeänä ovulaation tienoilla, jolloin värkkiäni yleensä kiinnostaa.
Lapsia tosin ei ole. Anteeksi, että vastasin kuitenkin. x)
Mä luulin, että kaikilla muilla on villi seksielämä, paitsi mulla. Ollaan ihan hiljaa, ettei pillupoliisi tuu pidättämään.
Meillä 2,5-vuotias ja 4kk ikäinen. Seksiä on viimeksi ollut joskus viime syksynä eli ehkä puoli vuotta sitten. Seuraavaa kertaa ei olla suunniteltu, saa nähdä tuleeko tässä kesällä jo tempaistua. ;)
Voi voi, villinä harrastan joka yö - unissani. Ei olla nukuttu kolmeen vuoteen samassa sängyssä, joten ehkä kerran kuussa tulee pakottava tarve sohaista.
on minusta vähän outo kysymys.
Me on oltu päälle 10 vuotta yhdessä, on pieniä lapsia.
Seksiä harrastetaan. En laske kertoja kun harrastetaan seksiä, niinkuin pyykkiä pesen kun pyykkiä tulee pestäväksi.
Joskus seksiä useammin, joskus ollaan hetkiä ilman.
Todellakaan en tiedä mikä on normaalia panotiheyttä, eikö tärkeintä ole se että ollaan tyytyväisiä?
välillä vain kerran, välillä usemmin
Noin joka toinen päivä seksiä.