Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukasta...

Vierailija
27.05.2010 |

Kyselisin Hormonikierukasta kun ne oikein tiedä siitä mitään itse.

Eli tässä kysymyksiä:

-Paljonko Vantaalla/Helsingissä sellaisen laitto maksaa?

-Tuntuuko langat yhdynnässä?

-Pystyykö mies tuntemaan sen yhdynnässä tai sormillaan että naisella on kierukka sisällään?

-Sattuuko yhdyntä jos on kierukka?Pystyykö sillä yhdynnässä olemaan miehen päällä ettei se sattuisi lainkaan?Siinähän miehellä menee pisimmälle naisen sisälle.

-Missä kierukka laitetaan?

-onko niitä montakin merkkiä?jos on niin mikä olisi paras merkki?ja miksi?

Olisin todella onnellinen vastauksistanne...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin Hormonikierukasta kun ne oikein tiedä siitä mitään itse. Eli tässä kysymyksiä: -Paljonko Vantaalla/Helsingissä sellaisen laitto maksaa? -Tuntuuko langat yhdynnässä? -Pystyykö mies tuntemaan sen yhdynnässä tai sormillaan että naisella on kierukka sisällään? -Sattuuko yhdyntä jos on kierukka?Pystyykö sillä yhdynnässä olemaan miehen päällä ettei se sattuisi lainkaan?Siinähän miehellä menee pisimmälle naisen sisälle. -Missä kierukka laitetaan? -onko niitä montakin merkkiä?jos on niin mikä olisi paras merkki?ja miksi? Olisin todella onnellinen vastauksistanne...

Tilasin täällä Joensuussa naistentautien poliklinikalle ajan, normaali polimaksu. Kierukka piti olla mukana, resepti ja apteekista sitten haettu.

Mirena mulla. Ehkä yleisin. Langat eivät vissiin tunnu...

Kuukautisten aikana laitetaan ja lastenleikkiä synnytykseen verrattuna.

Et tunne kierukkaa sisälläsi, joillakin tosin elimistö hylkii kierukkaa, 2 kaverillani kierukka poistettu, koska voimakkaita ja jatkuvia supistuksia.

Mulla on tosin jatkuvia tulehduksia ja vuotoja. Seksielämääkään ei ole, koska mies sairastui.

Vierailija
2/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kahdesti laitettu perhesuunnittelu- ja ehkäisyneuvolassa hormonikierukka, Mirena (en tiedä, onko muitakin merkkejä, ei ole itselleni vastaan tullut). Eka oli vuosia sitten ilmainen, tämä toinen maksoi (jos en ihan hirveästi valehtele) jotakin 160 e. Molemmilla kerroilla olen hormonikierukan saanut suoraan tuolta neuvolasta, ei ole tarvinnut hakea apteekista, mutta olisi mahdollista myös käydä pyytämässä resepti, käydä itse ostamassa tuo kierukka apteekista ja käydä vain asennuttamassa se, ja se itse asennus oli/on perhesuunnittelu- ja ehkäisyneuvolassa ilmaista.

Mulla langat eivät ole tuntuneet yhdynnässä, olen mieheltäkin kysynyt ja hän sanoo, että joskus harvoin jotakin vähän tuntuu, muttei koskaan pitkään (ei koko yhdynnän aikaa, vain lyhyen aikaa), eikä se satu tai tunnu pahalta. Asennolla ei ole ollut merkitystä. Sen kummemmin minä kuin mieskään ei tunneta sormilla noita lankoja, mutta ne on mulla kyllä leikattukin tosi lyhyeksi. Joskus ne jätetään pidemmäksi, jolloin kuulemma saattavat tuntua niin sormilla kuin yhdynnässäkin. Olen jopa kuullut, että ne pistäisivät miehen penikseen, siis satuttaisivat, mutta tosiaan omakohtaista kokemusta ei ole.

Minä suosittelen Mirenaa ihan todella lämpimästi. Ensimmäiset 4 kk mulla tuli jatkuvaa tiputteluvuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään, ja tämä toinen on nyt ollut vuoden. Menkat ovat jääneet pois, mikä olikin suurin syy tähän Mirenan valintaankin. Mulla menkat on kivuliat, pitkät ja kamalat, joten olen oikein onnellinen niiden puutteesta. Se, ettei ehkäisystä tarvitse nyt huolehtia, stressata tai muistaa sitä erikseen, on vain kiva plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikuttaako haitallisesti libidoon. Vaimolla ei vaikuta, päinvastoin. Meliane-pillerien takia meni hyvää seksielämää ihan hukkaan vuosikausia, muija kun ei ollut yhtään kiimainen. Eli suosittelen Mirenaa, vaikka sitä ei muka laiteta ellei ole synnyttänyt. Kyllä sen saa jos haluaa.

Narut pistelee todella ikävästi, jos jäävät törröttämään kohdunsuulta. Siis ei huvita tökkiä mitään neuloja terskalla, ajatuskin vie halut. Ne voi lyhentää niin ettei niitä tunne sormin.

Menkat jäi pois ja muukin vuoto on olematonta.