nimi asiaa!!
Meillä on pien pulma..
Meillä kolme nimeä, mutta emme osaa päättää sitä oikeaa, minkä nimen sinä valitsisit?
1.Aron
2.Kevin
3.Linus
Kommentit (11)
Tulipa hirveän sekanen viesti.. Eli pojastamme tulee Kevin ja sukunimemme on ruotsinkielinen..
itse vaan pidän enmmän Aaron muodosta.
Mä kans tykkään Aron nimestä, meillä on ruotsinkielinen sukunimi siksi vain yksi A-kirjain.. Olemme miettineet Aron André nimeä tosi paljon.. AO
Ei andre, varma homo.
tai ei isän toinen nimi on André, niin se on myös pojan.. AP
Mä en antais mitään noista. En ymmärrä miks nykyään kunnon suomalaiset nimet ei enää kelpaa vaan pitää olla niin hienoa ja kansainvälistä...
No, kukin tyylillään. Kyllä noista vaihtoehdoista tuo Aron kuulostaa parhaimmalta.
Aronin. Kevin nimestä en pidä siksi, että olen asunut Saksassa ja siellä kuulin sanonnan: Kevin ei ole nimi vaan diagnoosi. Nimi oli niin voimakkaasti leimautunut, että kouluissa se vaikutti opettajien ennakkokäsityksiin lapsesta. Keviniä pidettiin siis nimenä, joka on vaikealla ja ongelmaisella lapsella.
Tuskin olette muuttamassa Saksaan, joten tämä on varmaan ihan turha tieto, mutta Aron on siis mielestäni nimistä paras.
Kevin = ei suomalainen nimi millään muotoa
Linus = ehdottomasti paras näistä
Aaron olisi paras. Aronista tulee mieleen kuivat arot ja ranskalainen pikajuoksija Christine Arron. Aaronista Elvis.
Kevin ok ja parempi kuin Aron yhdellä a:lla, muttei kuitenkaan iske.
Linus lälly ja tylsä.
Onko ruotsalainen sukunimi?
Aronkin menettelee, mutta Linus nimeä en lapselleni antaisi.