Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri soitti synttärilahjatoivettaan nyt 2kk etuajassa:haluaa koiran

Vierailija
27.05.2010 |

Tuli tuosta "ruusut rahana" ketjustas mieleen, kun kaverini soitti alkuviikosta. Kaveri on nykyään eri paikkakunnalla, eikä yhteyttä ole kamalasti pidetty, ehkä pari kertaa viimeisen vuoden aikana. Joskus juteltiin, että täytyy tulla käymään kolmekymppisissä sitten, ja olla vaikka yötäkin kun välimatkaa on.

Nyt siis soitti, ja puhelu meni suunnilleen näin: "Mulla kun on noi komekymppiset niin oon ajatellu nyt sellaista isoa ja pitkäaikaista lahjaa, mikä tois hymyn huulille joka päivä monta vuotta. Mä oon halunnu koiraa jo pitkään ja nyt olis ihania chihu pentuja tässä meidän lähellä yhdellä kasvattajalla, mutta ne maksaa 1700€ ja ajattelin, että jos kaikki niinku lahjana osallistuis siihen, niin ei tarvis sit erikseen miettiä mitään lahjaa. Se on luovutuksessa jo parin viikon päästä ni siks nyt jo soittelen. Et ihan kaikki lahjotukset eurosta ylöspäin kelpais!"

Menin puhelusta ihan hämilleni ja totesin että mietin asiaa, ja vähän ajan päästä kaverilta tuli tekstari "niin se tilinumero oli xxxxx, kiitos kauheesti, nähdään sitten parin kuukauden päästä!"

Nyt mietin miten tässä pitäisi toimia. Mä en ole muistanu koko juhlia, enkä edes tiedä olenko menossa, eikä kaveri ole enää vuosiin ollut mikään läheinen. Toki hänelle voi lahjaksi vähän rahaa lähettää (vaikka typerätä tuntuukin!) mutten tiecä yhtään paljonko pitäisi...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos se tuntuu kummalliselle niin sitten kun ne synttarit on viet lahjaksi jotain koiranhoitoon liittyvaa kamaa...

Vahan kummaltahan tuo ystavasi toive (ja tapa milla se esitettiin) kuulostaa, mutta jokainen tavallaan :-)

Vierailija
22/22 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän todella haluaa koiran, muttei ole kaikkia rahoja kasassa, eikö ole järkevämpää, että häntä autetaan siinä, kun viedään rihkamaa synttäreille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi