Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko tulee kohta töistä ja alkaa nalkuttaa kun en ole taaskaan tehnyt kotitöitä.

Vierailija
27.05.2010 |

Ja seksiäkin pitäis kuulemma antaa, mutten aio tehdä sitäkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just siksi en muuta sen kanssa virallisesti yhteen, etten ala kuuntelemaan joka päivä vittuilua siitä että koska hän maksaa mun elämisen hän myös määrää mua tekemään kotitöitä ja antamaan seksiä.

Asun ihan eri osoitteessa ja teen kotitöitä silloin kun itseä huvittaa ja seksiäkin annan vain jos mua huvittaa.

Ukolle olen sanonut että se voi häipyä, haluan alkaa ihan oikeaksi sinkkuäidiksi.

Vierailija
2/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttoakin on pitänyt tehdä, niin ei ole joutanut teitä viihdyttämään. Nyt lähen vaivan kanssa päiväunille ja isommalle videot pyörimään. PS: otin muuten eilen ne loparit, koska en viitsi mennä töihin orjapalkalla. Ehkä kuukaudeksi menen johonkin harjoitteluun elokuussa, niin kakarat saavat päiväkotipaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupeen yleensä vartti ennen ku hän tulee ni touhuumaan. Siinä ajassa ehdin tekee kaiken pakollisen. Tyhjennän ja täytän tiskikoneen, pyyhin keittiön tasot ja ripustan ja viikkaan pyykit. Siinä tärkeimmät. Ja taas näytän ahkeralta :D

Vierailija
4/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä käydessäni tulla sotkuiseen kotiin. Miksi ette niitä kotihommia voi tehdä, jos kerran kotona olette. Itse odotan neljättä lasta yliajalla ja meinaa aika käydä pitkäksi, vaikka joudun vähän väliä lepuuttelemaan sohvalla. Jos tavallinen terve ihminen ei päivän aikana kerkiä kotitöitä tekemään, on kyllä ongelmana laiskuus ei mikään muu.

Vierailija
5/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kotihoidontuelta ei kuulemma voi jäädä saikulle uupumuksen takia.

Vierailija
6/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin itselläni nyt kun en ole saanut raskausvaivojen takia kunnolla nukutuksi. Jos jään makailemaan päivällä sohvalle, tuntuu että väsymys on niin kovaa, että voisi kuolla. Itselläni ainakin helpottaa, kun ryhtyy tekemään jotain hommia. Parasta väsymykseen tietenkin olisi, että saisi nukkua, mutta se nyt ei ole mahdollista lastenhoidon vuoksi.

Vierailija
7/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusta laitan ensin tiskikoneen ja pyykkikoneen päälle. Siinä välissä keräilen sitten leluja, petaan sängyt ja viikkaan edelliset pyykit kaappeihin. Imuroin ehkä kerran kahdessa viikossa ja vessat pesen kerran viikossa. Muut jutut on miehen kontolla (+ Se useammin imurointi). Joka päivä käytän siis noin tunnin aamusta että yleisjärjestys säilyy ja ukko ei pääse valittamaan. Ei se kyllä valit niinäkään päivinä kun en ole mitään muuta tehnyt kuin juossut lasten perässä.

Vierailija
8/8 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa alkaa mitään kyykkimään. Ja väsyttää niin ei jaksa mitään.