Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväpalkkaiset tradenomit!

Vierailija
27.05.2010 |

Itse olen yo-merkonomi ja tradenomi. Olen vakituisessa työssä toimistossa ja bruttopalkkani on vajaat 1900/kk.

Minkälaiseen hommaan ovat päässeet hyvin tienaavat tradenomit?

Saankohan tähän yhtään vastausta, löytyykö yhtään hyvin tienaavaa tradenomia..?:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi jolla on 10 vuoden työkokemus taloushallinnon alalta. En koe olevani hyväpalkkainen mutta palkkani on tällä hetkellä 2900 euroa. Teen perus taloushallinnon hommaa.

Vierailija
2/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla minkä verran työkokemusta? Se ratkaisee myös palkan tason plus tietty tehtävien vaativuus ja firman yleinen "palkkapolitiikka".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös osata itse vaatia.. Eli ettei alihinnoittele itseään. Harvassa paikassa tarjotaan enempää palkkaa kuin mitä älyät itse pyytää.

Samoin jos työtehtäviä tulee lisää ja varsinkin jos ovat vaativampia kuin aiemmin niin tietty silloinkin pomon pakeille että "lisää liksaa, kiitos."

Tietty nyt on vähän työnantajan markkinat eli jossain paikoissa tarjotaan tosi surkeita palkkoja hyvän työkokemuksenkin omaaville hakijoille.

Mutta toisaalta, surkeaa palkkaa tarjoamalla ei välttämättä saa sitä parasta työntekijää firmaansa. Tai ainakaan sellaista joka pysyy talossa kovin pitkään.

Vierailija
4/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700 e brutto

Vierailija
5/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen vajaan vuoden pätkiä eri paikoissa. Mun työ ei ole mitään mielettömän vaativaa, mutta pidän itseäni kuitenkin hyvänä työntekijänä, johon moni luottaa. Omaan tietynlaista asiantuntijuutta, jota muilla ei täällä ole.

Vähän kyllä on alkanut tuntumaan, että onko mun surkea palkka ihan oikeutettu..

Vierailija
6/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen vajaan vuoden pätkiä eri paikoissa. Mun työ ei ole mitään mielettömän vaativaa, mutta pidän itseäni kuitenkin hyvänä työntekijänä, johon moni luottaa. Omaan tietynlaista asiantuntijuutta, jota muilla ei täällä ole. Vähän kyllä on alkanut tuntumaan, että onko mun surkea palkka ihan oikeutettu..

Vierailija
7/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen palkkani oli bruttona 1950e/kk. Lähdin ulkomaille ja "möin" vahvuuksiani, en alihinnoitellut itseäni. Ehkäpä vielä tärkeämpi pointti oli, että lähetin vain avoimia hakemuksia, jolloin kilpailua ei juurikaan ole ja voit itse vaikuttaa palkkaan hyvin pitkälti. Kansainvälinen kauppa oli alani ja toimin assarina sillä alalla. Tosin taskussa oli lisäksi BBA paperit.

Vierailija
8/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä se nykyinen palkkasi on? :) Kiinnostaa tietää kun itsekin valmistuin vasta BBA-tutkinnosta mut jouduin suoraan äitiyslomalle...

Vierailija
9/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti myös. Itse olen asiakaspalvelujohtajana IT-alalla, palkka on 4500 €/kk. Työkokemusta IT-alalta alkaa olla taskussa noin 10 vuotta, joista 9 valmistumisen jälkeen. Välissä olen ollut kertaalleen äitiyslomalla ja hoitovapaalla n. 1,5 vuotta. Tehtävät ovat vaihtuneet parin vuoden välein, olen edennyt klassisesti harjoittelijasta assistentin ja päällikön hommien kautta johtotehtäviin. Olen melko uraorientoitunut, joten olen määrätietoisesti hakeutunut vaativampiin (ja paremmin palkattuihin) hommiin ja teen välillä pitkääkin päivää.

Vierailija
10/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

32Ke+ ravintolashekit+työpaikan tarjoama vakuutus koko perheelle+loppuvuoden bonus.

Vierailija
11/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen tradenomi?

Urbaanilegenda?

Vierailija
12/16 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 eur/kk ja projektihommia teen, työkokemusta n 12 vuotta. En ole ihan tyytyväinen palkkaani mutta työssä pääsee matkustelemaan mukavasti ja kun olen toimihenkilö, saan vielä työajan ulkopuolisen matka-ajan korvausta. Viime vuoden tulot n. 47000 eur.

Vierailija
13/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain potkut yt-neuvotteluissa. Neuvotteluissa käytettiin konsulttitoimistoa. Jäi vissiin kartoittamatta mun osaaminen ja yrityksen pakolliset toiminnot. Sain irtisanomishetkellä liksaa 2500 e/kk ja suostuin menemään takaisin 3500 e/kk palkalla ja vaadin että mut otettiin vanhan työntekijänä takaisin.

Eihän tuo mikään hyvä-hyvä palkka ole, mutta kelpo tradenomille (mun mielestä).

Vierailija
14/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka vähän yli 5800 euroa, päälle autoetu, nettiyhteydet kotiin ja kännykkä, ilmainen hammashoito, hyvät yksityislääkärin palvelut, matkavakuutus ja tietysti oman firman tuotteet käyttöön ilmaiseksi. Ei valittamista.

Vierailija
15/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 4200 e, ihan ok palkka.

Tämä siis mieheni, jolla munat.

Epäilen, että "hyvillä liksoilla" on myös mies.

Vierailija
16/16 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet työksesi/mikä on työnimikkeesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän