Meneekö Huuto.netissä oikeasti rattaat kaupaksi?
Kannattaako edes yrittää laittaa sinne myyntiin 5 vuotta vanhoja yhdistelmiä? Näytti vähän siltä, ettei huutoja ollut tullut juuri mihinkään kiessilöihin, vai tuleeko vaan niihin uusimpiin ja trendikkäisiin tai ihan viime tingassa?
Kommentit (9)
että henk. koht. laitan lähes aina huutoni ihan viime tingassa...
ja kyl siin muitaki huutajia oli. Tosin viime hetkillä ne huudot tuli, eihän sitä hintaa nyt ennen aikojaan kannata nostaa.
Itse möin vuosi sitten vuoden käytössä olleet Emmaljungan yhdistelmät hinnalla (noin, en enää ihan muista tarkalleen) 575e. Ovh. oli hieman päälle 800e kun ostin.
Mitä olen seuraillut noita hintoja huutiksessa niin noin 5v vanhoista yhdistelmistä voi saada 50-100e. Jos sillä on valmis myymään (laittaa vaikka 50e lähtöhinnaksi eikä hintavarausta) niin luultavasti saa myytyä.
Ja minä myös huudan viime tingassa... jos paljon huutoja niin muidenkin mielenkiinto herää ;)
mutta tämän sivuston Osta & Myy -osiosta minulla on hyviä kokemuksia. Olen myynyt rattaat, turvaistuimen sekä lapsen ulkovaatteita ja kenkiä. Hyvin on mennyt kaupaksi, eikä ole juuri tarvinnut tinkiä hintapyynnöstäkään. Huutiksessakin olen jotain myynyt, mutta täällä jotenkin suorempaa ja ennen muuta nopeampaa toimintaa. Sopii minulle paremmin.
4-5 vuotta vanhat yhdistelmät huutonetistä. Eikä oltu edes ainoat huutajat. Haettiin määrätynlaisia vaunuja, muttei tarvinnut olla ihan trendikkäin kuosi.
Ei mennyt kaupaksi, nettimarkkinoista sitten meni suit sait sukkelaan. Ehkä siinä huutiksessa pelottaa se että pitää ostaa pää pussissa?
Ja jonkun arvioima 50-100€ olisi ihan riittävä hinta vaunuista, niin näissäkin (kuten autoissakin) se vuosimalli kuitenkin ratkaisee.
Ei siis ilm. kannata laittaa sinne myyntiin.