Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kohottaa omaa itsetuntoa?

Vierailija
27.05.2010 |

Olen ollut pitkään kotiäitinä, ja viimeistään syksyllä aloitan työnhaun. Olen aikuinen, ja aina ollut ylitunnollinen suorittaja huonossa merkityksessä, uupunutkin sekä töissä että kotona näiden opminaisuuksien takia.

Kaltaiselleni suositellaan alan kirjallisuudessa itsetunnon testaamista, arviointia ja kehittämistä. Mutta miten se tapahtuu käytännössä? Tiedän, että pitäisi oppia nauttimaan omista saavutuksistaan, ei uusista haasteista. Ja omakohtaisesti tiedän, että onnistumisen elämykset kohottavat itsetuntoa, ei sisukkaasti läpi harmaan kiven väkisin puurtaminen. Ennen työnhaun aloittamista haluaisin tehdä itsetunnolleni jotain virkistävää. Onko alan asiantuntijoita paikalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut Anna-Liisa Valtavaaran kirjoja esim. "Kiltteydestä kipeät" tai Tommy Hellstenin kirjoja? Huono itsetuntu tulee jo lapsuudesta ja sen parantamiseksi pitää kohdata menneisyyden haavat.

Itselläni hyviä kokemuksia psykologisesta vyöhyketerapiasta. Se on kehoterapia, jonka avulla pääsee hyvin kosketuksiin omien tunteidensa kanssa.

Vierailija
2/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: sen ketjun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuuden alla on kuitenkin itsetunnossa puutteita. Kauneus taas on katsojan silmässä. Paljon voi tehdä itsekin, mutta geeneilleen ei sentään voi mitään.

Kakkosella oli hyviä kirjaehdotuksia. Terapiaa en ajatellut, vaan enemmänkin itsehoitotapoja.

ap

Vierailija
4/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jostain harrastuksesta olisi apua? Itse tykkään piirtää ja maalata, ja saan suurta tyydytystä, kun joku tekele onnistuu. Vaikka niitä ei kukaan näekään, kun vain harrastuksekseni teen.

Vierailija
6/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katot vaa oikeel silmäl pää kallellaa et jos te nauratte ni heilahtaa. sit voit kävellä niiku merirosvot kädet leveesti, kuvittle et sul o vesimeloonit kainalos. muista et koskaa et hymyile vaikka mikä olis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme