Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

emmaljunga scooter rattaista...

Vierailija
27.05.2010 |

onko ne kätevämmät kuin nuo yhdistelmät reissussa. Olen ajatellut hankkia ne ns. kaupunki rattaiksi ja jättää matkarattaat ostamatta kokonaan mutta nyt mietityttää että onko ne sen pienemmät kuin nuo meidän emmaljungan yhdistelmät ? kokemuksia kaivattaisiiin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan matkarattaita kaipaat. Ovat varmaan vähän pienemmät kuin yhdistelmät, mutta vievät silti tilaa autossa. Tosin ystävän Gracot ovat melkein yhtä isot kuin nuo Scooterit...

Vierailija
2/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menevät yhtä pieneen tilaan kasattuina kuin esm. Gracon perusmatkikset, mutta ovat painavammat eikä istuinta saa ihan makuuasentoon. Scootereiden kuomu ei myöskään mun mielestä suojaa kovin hyvin esim. auringolta, koska istutaan aina menosuuntaan eikä kuomua saa kovin paljon liikuteltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon tukevammat kuin matkarattaat.

Vierailija
4/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempää kuin nuo yhdistelmät juuri reissuille... ja nuo scooterit näyttää kyllä todella kivoilta... mutta entäs käytännössä ? onko sama kuskata noita yhdistelmiä...

Vierailija
5/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut Scooterit siitä asti kun vauva 7kk. Myytiin yhdistelmät pois ja hyvin noilla pärjätty.

Vierailija
6/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kapeammat ja kätevämmät kuin yhdistelmät. Hyvät työntää, tukevat jne.

Vierailija
7/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs ei ihan välttämättä tarvitse matkarattaita.. Tukevat, tilavat ja kevyet, yhdistelmät pienemmässä koossa. Ei mun mielestä vie paljoa tilaa, yhtä paljon vei mun mielestä meidän gracon matkikset.

Vierailija
8/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kun kehua. on meillä ollut käytössä nyt n.3kk ihan mahtavat pelit on kyllä. se ei niin haittaa vaikka istuin ei ihan makuuasentoon mee kun meillä ainakin tyttö on kyllä päikkäreitä niissä vedelly ihan tyytyväisenä. meillä on sellaiset vanhan malliset jossa on metallinen tavara kori ja se on kyllä aika pieni,mutta ei kai sielä mitään kauppakasseja olekaan tarkoituskaan kuskata. Jalkapeiton suosittelen hommaamaan. suojaa huvin tuulelta ja sateelta(sadesuojan lisäks siis). mutta jos haluat pienikokoiset rattaat niin onhan nuo nyt aika isot, mutta selvästi pienemmät kun yhdistelmät!

Vierailija
9/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa kokeilemassa vaikka ajattelinkin ne käytettyinä ostaa jos ostan :)

Vierailija
10/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluumminn teutonian timmyt, menevät täysin makuuasentoon joten voit käyttää niitä yhditelminä kantokopan kanssa..Mielestäni ovat teutoniat paremmat, minulla olleet molemmat käytössä.

Vierailija
11/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosi kevyet ja hyvät työntää ja myös kevyet nostella autoon.

Vierailija
12/12 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaan että ovat pienemmät kun yhdistelmät. Eivät ole pienet eikä kevyet! Meillä on erikseen kunnon matkarattaat (inglesina zippyt) reissuja varten, jotka menee oikeesti pieneen tilaan. Mun mielestä on ihan sama käytänkö yhdistelmiä vai noita scootereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän