Kuukautisten mukana ihan kuin pieni käsi?
Minulla on kuukautiset ja huomasin pienen klimpin vessapaperissa.Olin katsovinani,että siinä oli kuin aivan pieni käsi..minä olen ihan shokissa,onko tämä mahdollista?Olen huomenna varaamassa aikaa lääkäriin,kun pelkään saanneeni keskenmenon..Minulla on aivan kamala olo,olemme mieheni kanssa yrittäneet tehdä lasta monta vuotta...
Kommentit (7)
ja voimia. en osaa vastata kysymykseesi, mutta ymmärrän, että sinusta tuintui/tuntuu pahalle.
Ole huoletta, ei se ainakaan se ole. Luultavasti joku verinen hyytymä, niitähän tulee joskus...
Keran multa tuli aivan valtava klimppi jossa kudosta ja verisuonia. Mikälie kasvain..
Tunsin että hetkinen nyt tulee jotain isompaa ulos, kiiruhdin vessaan ja aivan mahdottoman kokoinen verinen klöntti, huuhtelin sen ja siinä oli ihan selvää seinämää ja verisuonia. Alkiosta ei kuitenkaan ole kyse jollei ole 2 vuotta kehoni kätköissä piileskellyt.
vaan ihan tavallinen veriklöntti tms mikä on ihan normaalia.
ja siinä vaiheessa alkion/sikiön koko mitta suunnilleen muutaman sentin.
Aika paljon olisi sinulla ollut kuukautiset myöhässä ja varmasti ulos tullut muutakin kuin käsi.
Unohda koko juttu.
Turha sitä täällä av:llä on kysellä. En ole kyllä koskaan kuullut moisesta, en usko että oli mikään käsi.
Normaalienkin kuukautisten mukana voi tulla aika isoja ja ällöjä "limaklönttejä", joita voi kyllä erehtyä luulemaan vaikka miksi.
Oliko sulla menkat myöhässä vai alkoiko suht normaalisti?