Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIka pimeitä kirjoituksia tuolla Suomi24:n biovanhempien palstalla

Vierailija
26.05.2010 |

Miten voikin ihmisillä olla todellisuudentaju hukassa. Sosiaaliviranomaiset ovat järjestäen vain vakoilemassa ja kyttäämässä ihmisiä, että saisivat pakolla huostaanotettua lapset perheistä - perheistä, missä lapsia hoidetaan hyvin ja missä ei ole mitään suurempia ongelmia, kuin ehkä se että äiditä vähän välillä väsyttää.

Huostaanottojen syytkin ovat mitä ihmeellisimpiä, ei ole ollut digiboksia, kissankarvoja on löytynyt sängystä jne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimen todellisuudentajua ihmettelen enemmän. toivoisi että purkasivat turhat kalliit tavisperheiden huostanotot ja osaisivat hakea todellisessa hädässä olevat myös rikkaiden ja vaikutusvaltaistén vanhempien lapset oikeustaisteluja pelkäämättä...onko liikaaa vaadittu?lienee

Vierailija
2/23 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla olen seurannut sivusta iten aivan liian kauan meni kunnes toimitusjohtajan perheen lapset uskallettiin huostaanottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä kirjoituksia/kertomuksia rakenteellisesta väkivallasta mikä on kuulkaas ihan oikeasti olemassa, nimenomaan lastensuojelussa, suosittelen biovanhemmat palstaa!

Vierailija
4/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaanottojen syytkin ovat mitä ihmeellisimpiä, ei ole ollut digiboksia, kissankarvoja on löytynyt sängystä jne.

Jokainen jolla pää pelaa normaalisti tajuaa ettei noi ole mitään syitä huostaanottaa. Mutta kun sairaudentunto puuttuu. Ja ikinä ei saa virallisia huostaanoton perusteita vaikka niitä kysyy. Miksiöhän?

Vierailija
5/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia oli tuolloin 3 iältään 4v,3v ja 2v Esikoinen ja kuopus ovat molemmat kehitysvammaisia.Tuolloin tiedettiin vain voimakas kehitysviive.Kehari DG tuli hieman myöhemmin.

Tutkimukset heillä oli vielä kesken. Eivät kehittyneet normaalisti nämä meidän erityiset.

nooh päiväkoti päätti sitten tunkea nokkansa ns asiantuntijoina ilmoittivat sossuun että vanhemmilla ongelmia lasten kanssa ja lasten kehitys vaarassa.

Mies ja minä olimme molemmat töissä.lapsilla aina puhtaat vaatteet.eivät edes kärsineet nälkää.teimme kaikkemme lastemme eteen.ja meille sanottiin että se ei ole tarpeeksi

Alkoholiakaan meillä ei käytetä eikä polteta.

sossu laittoi perhetyöntekijän todellakin KYTTÄÄMÄÄN meidän perheen arkea.Eli siis tantta tuli aamu 8 ja lähti klo 16 meiltä.Itse en saanut tuona aikana olla töissä eikä lapset päiväkodissa.Viikon kestin tätä ja sitten sanoin että muksut menee tarhaan ja minä töihin.

kaikki palaverit oli sitä että istuimme kuuntelemassa kuinka kehnoja vanhempia olemme ja olemme lastemme kehitykselle vaaraksi

Nostivat ison haloon ja päivämääräkin oli suunnilleen tiedossa koska lapset olisivat kotoa lähteneet.

Me tehtiin seuraavasti.pakattiin kimpsut ja kassit hissun kissun.ostettiin uusi asunto toiselta paikkakunnalta.myytiin vanha hiljaisessa myynnissä ja ilmoitettiin sitten että nyt ollaan uudella paikkakunnalla.oli kyllä todella kiukkuiset tantat

uudella paikkakunnalla oli sit siirtopalaveri jossa kuuntelimme kun tää ex sossu suu vaahdossa haukkui meidät vanhempina ja nimitti meitä yhteistyökyvyttömiksi uudelle sossulle.

No tottakai meidän perhe kartoitettiin täällä uudestaan ja kuukauden päästä ihmetellen totesivat että mikä teidän perheessä muka on vialla??? NIINPÄ...ihanaa kun vihdoinkin oli joku viranomaistaho joka ei syyllistänyt meitä siitä että nelivuotiaamme ei puhu tai kävele ja käyttää vaippoja tai siitä että 2 v on vastasyntyneen tasolla.Kakkonen on normaalisti kehittynyt.

Sanottiinpa vielä että meillä ei ole MITÄÄN pelkoa huostaanotosta

Nyt meillä 4 lasta.Rankkaa on sen myönnän mutta en tiedä missä oltaisiin jos oltaisiin jääty edelliselle paikkakunnalle.puistattaa ajatellakin

Vierailija
6/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtäkkiä onnistui ostaa asunto ja myydä entinen. Ja lapsilla oli puhtaat vaatteet eivätkä EDES nälkää kärsineet. Kaikki oli siis hyvin.

Vierailija
7/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan takuulla ei ollut aiheetonta sossun mielentkiinto teidän perhettä kohtaan. Mitenkä aina sattuukaan, että täällä on välillä ihan rauhallista iltaisin, sitten yhtäkkiä palstan äo putoaa ainakin kaksikymmentä pistettä, kaikki tyhmimmät mamuviharyökäyksen nostetaan ylös ja kirjoitetaan muutama tosi tyhmä lisää, ja sitten kun tätä on kestänyt hetken, tulee josku lastensuojeluvalitus yleensä, tällä kertaa nyt sitten tällainen avautuminen.

Vierailija
8/23 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia oli tuolloin 3 iältään 4v,3v ja 2v Esikoinen ja kuopus ovat molemmat kehitysvammaisia.Tuolloin tiedettiin vain voimakas kehitysviive.Kehari DG tuli hieman myöhemmin.

Tutkimukset heillä oli vielä kesken. Eivät kehittyneet normaalisti nämä meidän erityiset.

nooh päiväkoti päätti sitten tunkea nokkansa ns asiantuntijoina ilmoittivat sossuun että vanhemmilla ongelmia lasten kanssa ja lasten kehitys vaarassa.

Mies ja minä olimme molemmat töissä.lapsilla aina puhtaat vaatteet.eivät edes kärsineet nälkää.teimme kaikkemme lastemme eteen.ja meille sanottiin että se ei ole tarpeeksi

sossu laittoi perhetyöntekijän todellakin KYTTÄÄMÄÄN meidän perheen arkea.Eli siis tantta tuli aamu 8 ja lähti klo 16 meiltä.Itse en saanut tuona aikana olla töissä eikä lapset päiväkodissa.Viikon kestin tätä ja sitten sanoin että muksut menee tarhaan ja minä töihin.

kaikki palaverit oli sitä että istuimme kuuntelemassa kuinka kehnoja vanhempia olemme ja olemme lastemme kehitykselle vaaraksi

Nostivat ison haloon ja päivämääräkin oli suunnilleen tiedossa koska lapset olisivat kotoa lähteneet.

Me tehtiin seuraavasti.pakattiin kimpsut ja kassit hissun kissun.ostettiin uusi asunto toiselta paikkakunnalta.myytiin vanha hiljaisessa myynnissä ja ilmoitettiin sitten että nyt ollaan uudella paikkakunnalla.oli kyllä todella kiukkuiset tantat

uudella paikkakunnalla oli sit siirtopalaveri jossa kuuntelimme kun tää ex sossu suu vaahdossa haukkui meidät vanhempina ja nimitti meitä yhteistyökyvyttömiksi uudelle sossulle.

No tottakai meidän perhe kartoitettiin täällä uudestaan ja kuukauden päästä ihmetellen totesivat että mikä teidän perheessä muka on vialla??? NIINPÄ...ihanaa kun vihdoinkin oli joku viranomaistaho joka ei syyllistänyt meitä siitä että nelivuotiaamme ei puhu tai kävele ja käyttää vaippoja tai siitä että 2 v on vastasyntyneen tasolla.Kakkonen on normaalisti kehittynyt.

Nyt meillä 4 lasta.Rankkaa on sen myönnän mutta en tiedä missä oltaisiin jos oltaisiin jääty edelliselle paikkakunnalle.puistattaa ajatellakin

Huonoja sossutanttoja, totta kai. Yleensä näihin kirjoittelee vain ne kaikkein sairaimmat tyypitkin, ne mt-ongelmat loistaa jo hyvin pitkälle niistä teksteistä.

Enkä mä oikein teidän menoakaan ymmärrä, kolme lasta pienillä ikäeroilla, kaksi näistä vaikeasti vammaisia, ja lisää pitää puskea maailmaan. Ja sitten on rankkaa??? Sun lapsilla on sitten varmaan kivaa, kun kenellekään ei riitä huomiota kunnolla, ei terveille eikä sairaille. Muutenkaan en tajua miksi tuollaisilla geeneillä pitää vielä jatkaa lisääntymistä, kun on noin suuri todennäköisyys saada niitä vammaisia perheeseen. Ja kyllä, mulla on oikeus sanoa mielipiteeni, kun minä noiden sunkin vammaisten lastesi hoitojen maksuihin joudun osallistumaan.

Vierailija
9/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet että olet toi mamuvihapersu ja jos olet niin ihan takuulla ei ollut aiheetonta sossun mielentkiinto teidän perhettä kohtaan. Mitenkä aina sattuukaan, että täällä on välillä ihan rauhallista iltaisin, sitten yhtäkkiä palstan äo putoaa ainakin kaksikymmentä pistettä, kaikki tyhmimmät mamuviharyökäyksen nostetaan ylös ja kirjoitetaan muutama tosi tyhmä lisää, ja sitten kun tätä on kestänyt hetken, tulee josku lastensuojeluvalitus yleensä, tällä kertaa nyt sitten tällainen avautuminen.

mamuvihapersu :D en ole kuullutkaan moisesta enkä itseäni sellaiseksi miellä.oletko sinä sellainen

T:nro 7

Vierailija
10/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta monen varoituksen jälkeen ja ehti kokea kauheita, ennen tätä.

Vierailija
11/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja sossutanttoja, totta kai. Yleensä näihin kirjoittelee vain ne kaikkein sairaimmat tyypitkin, ne mt-ongelmat loistaa jo hyvin pitkälle niistä teksteistä.

Enkä mä oikein teidän menoakaan ymmärrä, kolme lasta pienillä ikäeroilla, kaksi näistä vaikeasti vammaisia, ja lisää pitää puskea maailmaan. Ja sitten on rankkaa??? Sun lapsilla on sitten varmaan kivaa, kun kenellekään ei riitä huomiota kunnolla, ei terveille eikä sairaille. Muutenkaan en tajua miksi tuollaisilla geeneillä pitää vielä jatkaa lisääntymistä, kun on noin suuri todennäköisyys saada niitä vammaisia perheeseen. Ja kyllä, mulla on oikeus sanoa mielipiteeni, kun minä noiden sunkin vammaisten lastesi hoitojen maksuihin joudun osallistumaan.

tuota asennetta sen suhteen että jos perheessä erityislapsia niin lisää ei saisi tehdä ?????miksei.onko se jossakin laissa säädetty.Ja kyllä minäkin veroja vähistä rahoistani maksan joten älä uroputa.kenellä loistaa mielenterveysongelmat ???? ei ainakaan minulla.

ja usko tai älä meillä kyllä riittää aikaa näille kaikille lapsille niin erityisille kuin normaaleillekin.meilläkun on 2 täysipainoisesti osallistuvaa vanhempaa.Miehen kanssa puhalletaan yhteen hiileen.lapset tulee aina ykkösenä.yhteistä aikaa miehellä ja minulla ei juurikaan ole mutta se ei haittaa kun parisuhde muuten toimii :)

Moni taho on ihmetellyt edellisen paikkakaunnan lastensuojelun olematonta huolta. meillä kun on kaikki hyvin ja tukiverkko on kohdallaan :)

Esikoinen kehittyi normaali lapsen tavoin 1 v ikään saakka ja vasta sitten alettiin ihmetellä kun ei tule puhe,kävely,on kömpelö jne jne asioita.

kakkosta alettiin odottaa ennen näitä ihmettelyjä esikon kehityksen suhteen.kakkonen sai alkunsa vaikka söin minipillereita ja otin säännöllisesti.

kakkonen sitten käveli ja puhui jo ennen vuoden ikää

Ajateltiin jättää lapsimäärä kahteen ja minulle laitettiin kierukka.nooh kierukka oli ollut vuoden kun kolmonen ilmoitti tulostaan.Aborttiin emme kyenneet vaikka sitäkin vaihtoehtoa mietimme.

kolmonen sitten oli kehitykseltään samanlainen kuin esikoinen tosin hieman viiveisempi.

Nelosesta sitten alettiin haaveilla jossakin vaiheessa ja päätettiin että ei varsinaisesti yritetä mutta saa tulla jos on tullakseen ja lapsiluku olisi sitten siinä.Sterilisaatio minulle tehtiin kun nelonen syntyi.

Nyt lapset ovat iältään 10v,9v ja 8v ja nuorin on nyt 2v

niin ja joku kysyi että kauanko ollaan asuttunykyisellä paikkakunnalla niin kohta 4v tulee täyteen :)

Vierailija
12/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota asennetta sen suhteen että jos perheessä erityislapsia niin lisää ei saisi tehdä ?????miksei.onko se jossakin laissa säädetty.Ja kyllä minäkin veroja vähistä rahoistani maksan joten älä uroputa.kenellä loistaa mielenterveysongelmat ???? ei ainakaan minulla.

ja usko tai älä meillä kyllä riittää aikaa näille kaikille lapsille niin erityisille kuin normaaleillekin.meilläkun on 2 täysipainoisesti osallistuvaa vanhempaa.Miehen kanssa puhalletaan yhteen hiileen.lapset tulee aina ykkösenä.yhteistä aikaa miehellä ja minulla ei juurikaan ole mutta se ei haittaa kun parisuhde muuten toimii :)

Moni taho on ihmetellyt edellisen paikkakaunnan lastensuojelun olematonta huolta. meillä kun on kaikki hyvin ja tukiverkko on kohdallaan :)

Esikoinen kehittyi normaali lapsen tavoin 1 v ikään saakka ja vasta sitten alettiin ihmetellä kun ei tule puhe,kävely,on kömpelö jne jne asioita.

kakkosta alettiin odottaa ennen näitä ihmettelyjä esikon kehityksen suhteen.kakkonen sai alkunsa vaikka söin minipillereita ja otin säännöllisesti.

kakkonen sitten käveli ja puhui jo ennen vuoden ikää

Ajateltiin jättää lapsimäärä kahteen ja minulle laitettiin kierukka.nooh kierukka oli ollut vuoden kun kolmonen ilmoitti tulostaan.Aborttiin emme kyenneet vaikka sitäkin vaihtoehtoa mietimme.

kolmonen sitten oli kehitykseltään samanlainen kuin esikoinen tosin hieman viiveisempi.

Nelosesta sitten alettiin haaveilla jossakin vaiheessa ja päätettiin että ei varsinaisesti yritetä mutta saa tulla jos on tullakseen ja lapsiluku olisi sitten siinä.Sterilisaatio minulle tehtiin kun nelonen syntyi.

Nyt lapset ovat iältään 10v,9v ja 8v ja nuorin on nyt 2v

niin ja joku kysyi että kauanko ollaan asuttunykyisellä paikkakunnalla niin kohta 4v tulee täyteen :)

kun joku ihmetteli että miten pystyttiin ostamaan uusi asunto niin mies iomistaa isänsä firmasta puolet ja saa sieltä vuosittain muhkeat osingot ja niitä sitten kerrytetään meidän säästötilille :) Maksoimme uudesta asunnosta käsirahan ja loput sit myöhemmin

Vierailija
13/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin sinulla. Mistä voit tietää varmaksi, että heillä on todellisuudentaju hukassa?

No ehkä jotkut sielä hieman liioittelee. Totuus on kuitenkin se, että tottakai ne sossut etsii epäkohtia perheistä joissa käyvät. Se on niiden työtä.

Vierailija
14/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnalla sosiaalitoimi ei ole ihan ajantasalla.

Vierailija
15/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aiemminkin kirjoitettu että huostaavat väärin perustein.espoo oli siis se paikkakunta josta muutimme pois.

Vierailija
16/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea tunnustaa totuutta.

Vierailija
17/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki vanhemmat kirjoittavat, että väärä päätös.On vaikea tunnustaa totuutta.[/i

pää asiahan on että ITSE tiedämme totuuden.Osalle emme ole pystyneet menneisyyttämme kertomaan juurikin sinunlaistesi pässien takia.Millä peruateella meiltä olisi pitänyt lapset huostata ????siksikö kun meidän kaikki lapset ei ole ah niin täydellisiä ja normaaleja

olemme kuule ihan normaali perhe jossa EI juoda EI polteta Otetaan toisemme huomioon vietämme paljon aikaa PERHEENÄ YHDESSÄ ja mylös niin että JOKAINEN lapsi saa OMAA AIKAAjoko äidin tai isän kanssa. luemme,leikimme,laulamme ja ulkoilemme paljon yhdessä. 1x viikko on leipomispäivä ja 1x viikossa askarrellaan kunnolla .

jos TÄMÄ kuulostaa sinusta epänorm,aalin perheen arjelta jolta lapset tulee huostata niin mieti vähän.

Vierailija
18/23 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoahan voi mitä tahansa.

mutta itselläni ei ole tapana valehdella.sinusta en sitten tiedä

Vierailija
19/23 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aiemminkin kirjoitettu että huostaavat väärin perustein.espoo oli siis se paikkakunta josta muutimme pois.

Espoon, Jyväskylän ja Turun lastensuojeluja voisi sanoa kolmen pahimman pahan akseliksi.

Vierailija
20/23 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoahan voi mitä tahansa.

mutta itselläni ei ole tapana valehdella.sinusta en sitten tiedä

Se on vain hyvä että joillakin riittä uskallusta tuoda näitä ylilyöntejä ja kokemiaan vääryyksiä esille, se on hatunnoston arvoinen suoritus ja siitä kunnianosoitus biovanhemmille! Jatkamme samaan malliin vahtien ja tuoden esiin vääryyksiä, vaikka suumme yritetäänkin tukkia! Ei välitetä noista pässeistä.