Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei 30- tai 40-vuotispäiviä meillä! Onko muita, jotka

Vierailija
26.05.2010 |

eivät juhli/ole juhlineet synttäreitään kavereiden ym. kanssa? Meillä on niin pieni kaveriporukka, että juhlat jäisivät tyngäksi, joten emme ole mitään juhlia edes järjestäneet, paitsi keskenämme.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan riittämiin juhlia lasten kekkereiden järjestelyssä. En tykkää hössätä tuollaisia lainkaan ja en halua korostaa mitenkään noita ikäpyykkejä saavutuksina. Mä en näe niissä mitään juhlimisen arvoista!

Vierailija
2/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aikuisena juhlinut mitään synttäreitäni.

Viimeksi olen tainnut synttäreitäni juhlia joskus yläasteella...

Enkä taatusti juhli vastedeskään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriperheen kanssa käytiin vain syömässä, viihteellä ja hotelliyö oli varattu heille myös.

Vierailija
4/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät juhli/ole juhlineet synttäreitään kavereiden ym. kanssa? Meillä on niin pieni kaveriporukka, että juhlat jäisivät tyngäksi, joten emme ole mitään juhlia edes järjestäneet, paitsi keskenämme.

Vierailija
5/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni 40-vuotisjuhlat ja haluaisin itsekin juhlia kun se on edessä. Mulla vaan ei oikein ole kavereita joten voi olla että jää haaveeksi. Mieheni tuskin mitään alkaa järjestämään.

Vierailija
6/14 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aikuisena juhlinut mitään synttäreitäni.

Vierailija
7/14 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla juhlien keskipisteenä, eikä ole paljoa kavereitakaan.

Vierailija
8/14 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aiota juhlia viisikymppisiäkään

Vierailija
9/14 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v on vielä edessä. Mies on kuitenkin puhunut, että saattaisi haluta vuoden päästä juhlia. Mä en ole kovin innokas juhlimaan omiani parin vuoden päästä. Ihan vain perhepiirissä mökillä syödään hyvin, saunotaan ja uidaan.

Vierailija
10/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mittariin 34 eikä kavereillani hajuakaan koska mulla on synttärit, vanhemmat ja jotkut sukulaiset onnitteli thats it.

Mulla ei ole mitään kiinnostusta lajia kohtaan. Lasten synttärit eri asia.

Vierailija
13/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut 18v, en 30v, enkä 40v päiviä.

Enkä aio juhlia 50v päiviäkään. Karkaamme ulkomaille silloin.

En ole sellainen tyyppi, joka haluaisi olla päivän keskipisteenä ja kerätä lahjoja lahjalistoilla.

Mielelläni menen kyllä muiden juhliin, mutta en jaksa alkaa omia juhlia järjestämään. Mieluummin käytän sen ajan ja rahan ihan omaan mukavuuteen.

Vierailija
14/14 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi vuotta sitten, eikä kukaan olettanutkaan, kun meillä oli parikuinen vauva... Mieheni 40-v syntymäpäivä osuu sopivasti tähän syksyyn ja silloin on taas vauva tulollaan, eli samoissa merkeissä jatketaan. Sitten tuleville synttäreille pitääkin keksiä jo jokin muu "este", kun ei näitä lapsia loputtomiin pysty käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän