Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kebablastu pussi paisunut ihan palloksi, voiko syödä?
26.05.2010 |
eli ostin tuollaisen Portin kebablastu pussin. Vika käyttöpäivä on 2.6. pussia ei ole avattu ja se on ollut jääkaapissa kokoajan. Nyt se näyttää paisuneen niin että paketti räjähtäisi.
onko tuo normaalia? En ole koskaan ennen ostanut vastaavia tuotteita.
Kommentit (3)
Kuulostaa siltä, että pussiin olisi jostain päässyt ilmaa ja tuote olisi käymistilassa. Eli bakteerit jylläävät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä lie superbakteeri siellä lihassa muhii, älä ihmeessä syö sitä!
Alue: Aihe vapaa
Eri asia olisi, jos se olisi jo alunperin pakattu paisuneen näköiseksi.