siis ihanko oikeasti joku saa oman nännin suuhunsa?
Kommentit (24)
Aika isot rinnat on. Eikä ehkä maailman terhakimmat, ei silti riipparitkaan.
Minä en saa, en viitsi yrittääkkään.. ;)
Ja onnistui, vaikka nännit katselevat kahden imetyksen jälkeen surkeasti alaspäin. (E-kuppi)
sitä saa suuhun asti kieli voi just yltää jos on pitkä kieli
sen jälkeen kun olet saanut pari lasta ja imettänytkin niitä.
ja itsetyydytyksen aikana imen itse tisujani.
ajatellut, että joku imis omia nännejään runkatessaan, johtuu varmaan siitä, että mulla itsellä on aika pitkä matka suusta nänniin. Hemmetti, (melkein) joka päivä oppii jotain uutta!
Pieni B-kuppi.
Ehkä imetysaikana olisi voinut yltää, silloin oli D-kuppi.
Mä saan melkeen. Nuolastua saan. :P
On kiinteät DD:t/E:t... Ei mitkään riippuvat :D
olen imettänyt lähes kaksi vuotta. Ja sen seurauksena minulla ei ole enää tissejä ollenkaan.
Itse saan just nuolastua ja kolme lasta olen imettänyt, mut pienet tissit.
tuo ole aika outo koko.
T: entinen 75 b, nykyinen 75 a ja ap
Miten alas voi ihminen vajota :p oli pakko kokeilla :D ja mä kyllä saan oman nännin suuhun, tai en nyt silleen mitenkään kunnolla, mutta huulet ylettyy nänneihin kyllä kun vähän taiteilee :p
Kuppikoko on D, eikä noi nyt mitenkään roikkuvat oo, ihan normaalit (ei tosin sellaset terhakat teinitissitkään)
Sama täällä...
jos rinnat ovat yhtään riippuvampaa mallia. Mä en kyllä saa (tuon yhden ketjun innoittamana kokeilin) :D
Miten alas voi ihminen vajota :p oli pakko kokeilla :D ja mä kyllä saan oman nännin suuhun, tai en nyt silleen mitenkään kunnolla, mutta huulet ylettyy nänneihin kyllä kun vähän taiteilee :p
Kuppikoko on D, eikä noi nyt mitenkään roikkuvat oo, ihan normaalit (ei tosin sellaset terhakat teinitissitkään)
kuinka repisin.