Raskausoireista. Kumpaa veikkaat näiden oireiden perusteella ;)
Ihan pilke silmäkulmassa kyselemässä. Ennestään poika ja nyt hieman erilaisia raskausoireita ja juttuja. Vastatkaas jos tunnistatte jotain.. Nyt menossa rv12
-Ei raskaana- oloa ennen testausta tällä kertaa, viimeksi olin varma jo ennen testausta
-Pahoinvointi alkoi viikolla 7. Viikko 8 rajua aamupahoinvointia, viikosta 9 eteenpäin viikolle 11 huonoa olo aamusta iltaan, ihan kamala olo..
-Ruokahalua nolla. Poikaa odottaessa nälkä jatkuvasti!
-Himo mansikoihin, omenoihin, kinkkupitsaan. Poikaa odottaessa himosin mäkkärin ruokaa, nyt se oksettaa jo ajatuksena. POikaa odottaessa himosin myös tulisia (chili ja mausteiset mm uncle bens kastikkeet) ruokia, nyt ne ällöttää!
-Kahvi ei maistunut rv 6-11
-Ylävatsakipuilua (närästystä??) POikaa odottaessa närästi viimeiset viikot
-Alhainen hemppa
-Päänsäryt melkein päivittäisena vaivana
-Muutamia finnejä naamassa, selässä paljon :S
-Paino nousee kamalaa vauhtia.. Pojasta kok.+8kg
MITÄ VEIKKAAT ;)?
Kommentit (10)
Voi toki johtua myös siintä että kyseessä toinen raskaus :) Mulla on 2 poikaa ja 1 tyttö, tyttöä oottaessa himona makea...poikia ku ootin mätin ruokaa älyttömästi. Ja tytöstä ei tota painoo tullu kun 12 pojista +20 kg...
että tuollaisten raskausoireiden perusteella voisi tietää sukupuolesta mitään. Itselläni kaksi tyttöä ja yksi poika, eikä mitään sen kummempaa yhtäläisyyttä ollu noiden tyttöjen raskauksien aikana verrattuna tuohon poikaraskauteen. mun mielestä nuo tuollaiset "uskomukset" on ihan hömppää..
painoa ekan tytön raskauden aikana tuli 20kg ja sitten sekä jälkimmäisen tytön että ainoan pojan raskauksien aikana noin 9kg kummassakin...
t. 11
Kun odottaa poikaa, iho voi olla huonompana; kun odottaa tyttöä, iho saattaa voida paremmin kuin ikinä.
totta, poikaa odottaessa minulla oli todella paljon finnejä, naamassa ja selässä ja rinnoissa. Nyt vähemmän, samalla lailla kuin ei- raskaana, mutta varmasti tulee lisää..
kun ihmiset ovat niin erilaisia..
Itellä tyttöä odottaessani ei ollut pahoinvointia, turvotusta, mutta närästys oli kova..
Poikaa odottaessani oli pahoinvointia jonkun verran, (2kertaa piti käyä oksentamassa) närästysta ei ollut ollenkaan, mutta turvotusta oli niin paljon että nilkat hävis kokonaan.. :)
Eli mun raskaudet on ollu ihan erilaisia, olinkin ihan varma että poika on tulossa.. :=
Mun veikkaus on siis tyttö :)
Mulla oli pientä pahoinvointia alkuviikkoina. Närästi viikosta 20 eteenpäin yötä päivää. Teki makeeta mieli. Hiukset huonossa kunnossa, paino nousi n. 8kg. En kyllä yhtään osaa veikata, raskaudet on niin erilaisia.. mutta itse sain noilla oireilla tytön.
Tyttöä odottaessa söin kamalasti mansikoita, mäkkäriruoka oksetti kun taas pojasta himoitsin hamppareita.
muutama muu asia, jotka eroaa tässä raskaudessa
-mielettömän runsas valkovuoto!!!
-Rinnat todella kipeät, pojasta aristi muutaman päivän ennen plussaamista ja sen jälkeen. Nännipihat on myöskin muuttuneet ruskeiksi :S
-Mieli on tyyni ja rauhallinen. Poikaa odottaessa riehuin, raivosin ja haastoin riitaa kaikkien kanssa. Nyt myös erikoisen itkuinen olo vaikka normaalistikin olen herkkä niin nyt kertaa kymmenen ;)
AP
Mulla oli myös aivan järkkyä valkovuotoa tyttöä odottaessa. Lisäksi voin todella huonosti ekat 12 viikkoa. Kaikki tuore ja raikas maistui. Poikaa odottaessa meni kaikki "miehekäs" parhaiten alas, eli ruisleipä ja kaikki roskaruuat...