Äh, kaikki star wars t-paidat kokoa 110/116 on loppu H&M:llä.
Olen yleensä tilannut H&M:ltä pojille kivoja t-paitoja kesäksi ja nyt isompi on kasvanut kokoon 134 ja kivat paidat ei ole enää hänen kokoaan. No, hölmö kun olin, en heti tilannut pienemmällekään ja nyt ne on loppu ja kaupoista kans.
Helle tais parantaa menekkiä. Mihinköhän nyt suuntais etsimään pojille t-paitoja?
Kommentit (15)
Kasvunvaraa. Jos on liian iso voi helmasta leikata vähäsen pois ja hihoista. Mutta liian isohan on hophipparipaskahousuille fantsua ja ihqa.
Ai, mutta ethän sä edes tajua sen takia kun sä olet idiootti :D
on kamalia, minun mielestani!
Mutta kun sattuu olemaan 8-vuotias poika joka tykkää, niin se on voivoi..
Mutta kun sattuu olemaan 8-vuotias poika joka tykkää, niin se on voivoi..
[/quote]
siina ei aidin mielipide enaa auta laisinkaan ;) Meilla 2,5v jo kertoo hyvin tarkkaan, mita housuja paallensa laittaa. vaihtoehtoina on tasan 3 housut...
kait nyt lapsi saa paitansa valita itse, eikä äiti.
Ei voi olla kynnykysymys yksi arkipaita.
Itse en suosisi ollenkaan noita sotahommia, mutta ne kiinnostaa silti poikiani. Tämä on tätä, kun koulussa ja päiväkodissakin naiset kasvattaa poikia ja sit ne pitäis vielä pukea söpöiksi.
En ihan sanoisi pelkästään "sotahommiksi" :-)
t. Star Wars -fani
Pojat on poikia ja niillä on poikien kiinnostuksen kohteet. Itse en suosisi ollenkaan noita sotahommia, mutta ne kiinnostaa silti poikiani. Tämä on tätä, kun koulussa ja päiväkodissakin naiset kasvattaa poikia ja sit ne pitäis vielä pukea söpöiksi.
kyllä noi Batman/Superman/Star wars-kamat ovat aika suosittuja ja tottakai annan lasteni sellaisia käyttää. On meillä siistimpiäkin vaatteita, mutta kummasti ne pojat kiskoo päällensä mielummin noita jollain hahmolla varustettuja vaatteita. Miksi tyttöjen sallitan liehua rimpsuissaan mutta pojat eivät saisi pitää niitä vaatteita mistä pitävät itse? Ja odottakaas kun tulevat teini-ikään; 15v pojan vaatekaappi on tasan musta, mitään muuta väriä ei löydy, hevari kun on.
miten täällä voi olla näin paljon ihmisiä, jotka eivät ole katsoneet Star Warsia, eivät ymmärrä sen päälle tai pitävät sitä jonain "sotajuttuna".
Säälittävää ja ahdasmielistä. Just niin perus-AV:ta... Sanoisin kyllä, että on aika iso aukko sivistyksessä, jos alkuperäistä Star Wars -trilogiaa ei tosiaan ole koskaan nähnyt.
populaarikulttuurin "helmiä" ehdottomasti. Se on satu, saaga, jossa pohditaan myös hyvyyttä ja pahuutta, ei mitään pelkkää räiskimistä todellakaan.
Minäkin kyllä ihmettelen, miten täällä voi olla näin paljon ihmisiä, jotka eivät ole katsoneet Star Warsia, eivät ymmärrä sen päälle tai pitävät sitä jonain "sotajuttuna". Säälittävää ja ahdasmielistä. Just niin perus-AV:ta... Sanoisin kyllä, että on aika iso aukko sivistyksessä, jos alkuperäistä Star Wars -trilogiaa ei tosiaan ole koskaan nähnyt.
LEGO star wars paitoja mut HYI VITTU MIKÄ HINTA NIILLÄ... Kappahllissa oli myös star wars lippis :) Rumia joo mut eipä tuo varmaan montaa vuotta niitä halua käyttää... kyllä ne tossa pihalla menee... antaa lasten olla lapsia ja päättää jostain itse :) t. myös yhen star wars-fani pojan äiti.
oltiin heti haukkumassa... On se niin vaikeaa ymmärtää, että se mikä aikuisten mielestä on kivan näköinen ei ole sama lapsen näkökulmasta. En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä "tyylitietoisia" äitejä, jotka vouhottavat suureen ääneen kuinka printtipaidat ovat rumia eikä koskaan ikinä voisi antaa lapsen pitää sellaisia -entä lapsen mielipide???
Toivottavasti minusta ei koskaan tule niin onnetonta ihmistä, että elämänhallinta vaatii sävy sävyyn yksivärisiin puetun lapsen, lapsen omasta mielipiteestä välittämättä koska MINÄ haluan.
Vielä mennään minun mieleni mukaan, lapsi on niin pieni ettei ole vaatteista kiinnostunut, mutta isommalle ostetaan sitten vaikka star wars vaatteet, jos sellaiset haluaa saada.
Kasvunvaraa. Jos on liian iso voi helmasta leikata vähäsen pois ja hihoista. Mutta liian isohan on hophipparipaskahousuille fantsua ja ihqa.