Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat on joskus aika perseestä!

Vierailija
25.05.2010 |

Olen soittanut moneen eri vuokra-asuntovälitysfirmaan, ja tänään oli kyllä viimeinen niitti näistä "asiakaspalvelijoista". Vastasi hyvin masentuneen kuuloisesti puhelimeen "Päivi Käkkärä". Minä: "Nina Simpsakka täällä hei!" (yhtä iloisella äänellä kuin aina kun soitan ns. virallisia puheluita) "Öööö..hei..?" "Tuosta Kirkkokatu kympin asunnosta olisin kysellyt, onkohan se vielä vapaana?" "Joo on" "No tuota pääsiskö sitä koska katsomaan?"

Puhelu jatkui näin että mun piti lypsämällä lypsää tietoja tästä kohteesta, kun hän ei missään kohtaa tullut vastaan että ois kertonut yhtään mitään eri näyttöajoista, mun piti heittää ilmaan kellonaikoja ja hän vain totesi et ei käy, ja tosi töykeästi puhui ja puhelu päättyi jotakuinkin näin: PK: "No mä voin vaikka ottaa esimerkiksi sun puhelinnumeron ylös et jos se torstainen sulle käy..?" Minä: "Joo no se käy hyvin!" *hiljaisuus* PK: "Niin sano se numero!" "Öh, oi, anteeksi, 041435..."

Tuli niin vitutus fiilsi tuosta puhelimesta että huusin kymmenen sekuntia putkeen ÄÄOOta puhelun jälkeen... Ihan kuin mun pitäis anteeksipyydellen soittaa asuntojen perään että anteeksi anteeksi kun soitan ja kysyn koska tän näyttö on.. :S

Anteeksi, pakko oli purkaa.

Itsekin olen asiakaspalvelija ja ei tulisi MIELEENKÄÄN puhua tällä tavalla asiakkaalle varsinkin jos hän yhtä asiallisesti ja iloisesti asioi kuten minä! :o)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä meitäkin tosiaan mahtuu moneen junaan. Erikoisliikkeissä joskus törmää sellaisiin "liian opettaviin" asiakaspalvelijoihin, mikä on jokseenkin rasittavaa. "Tiesithän, että Buranaa otetaan myös päänsärkyyn? Runsaan veden kanssa sitten! Ja vain yksi kerrallaan, ettei tule ongelmia..." hakiessani apteekista buranaa ja tulin vain todenneeksi, että tehoaa parhaiten kuukautiskipuihin. Ymmärrän kyllä, että apteekkihenkilökunnan tehtävänä on neuvoa lääkkeiden käyttöä, mutta siinäkin pitäisi olla pelisilmää ja kohteliaisuutta.

Vierailija
2/2 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sanotaan, että "mene vaikka kaupan kassalle töihin". Kuvitellaan, että asiakaspalvelutyötä voi tehdä kuka vaan. Tai no joo, voi tehdä, mutta eri asia kuka oikeasti osaa olla asiakaspalvelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän