Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina äänestänyt vihreitä, mutta ensi vaaleissa taidan äänestää kokoomusta.

Vierailija
13.06.2010 |

Ne näyttää nykyään edustavan kaikkia niitä asioita, joiden takia äänestin vihreitä ennen "suurta selkärangan myyntiä". :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse toimin Vihreissä. En ole aina kaikissa samaa mieltä kuin puolue mutta suurissa linjoissa kyllä.

Politiikka on juuri sen näköistä kun siitä haluaa tehdä.

Vierailija
2/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai peräti kahden? Ja rikkaiden pääomatulojen verovapaus?

Kokoomuslainen on rikkaiden puolue ja he vain huijaavat mukaansa keskituloisia jollakin populistisilla pienillä täkypaloilla. Kuten nyt muka kouluista pakkoruotsin poistolla. Takuulla miettineet kannattaako ja paljon sillä tulee "voittoa" jos syöttää sen shakkinappulan kansalaisille. Ällöjä ovat!

Kokoomuksen linjanvedot laaditaan ihan muissa piireissä (ökyrikkaiden huviloilla) kuin puoluekokouksessa eikä johdolla ole niihin oikeasti mitään sananvaltaa kuten nyt Katainenkin ruotsinsa kanssa voi todeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihreät vaan nyhjäävät eivätkä uskalla ajaa asioita. Välillä Sinnemäki vain heittää jonkun populistisen verotuskommentin. Vihreitä on aina äänestäneet ihmiset, jotka eivät pelkää olla erilaisia ja äänekkäitä, kun uskovat asiaansa. Minä haluan edustajieni olevan uskaltavia, innovatiivisia ja näkyviä. Aika säälittävää, että nykyään nuorekkain ja uskaliain puolue on KOKOOMUS...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi