Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EAAAKKKKKKRGHH!!!! reiteni ympärysmitta on 56cm!!!!

Vierailija
25.05.2010 |

Saakohan paikallista rasvaimua??treenamalla eivät kapene pätkääkään, päinvastoin! yök.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset fiilikset.

Vierailija
22/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitattuna paksuimmasta kohdasta. Mistä te mittaatte?

mulla sama ja ylipainoa tai no raskauskiloja vielä 10 kiloa.

Kymmenen kiloa on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin #22:sta! Ihan samanlaiset fiilikset.

Vittuilua ei vielä... Noh, ehkä asia on korjaantunut, kun seuraavan kerran tulen kurkkaamaan...

Vierailija
24/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain sovittaa kaupassa housuja, jotka sopii sekä vyötäröltä että reidestä.

Reidet on siis minunkin ongelmakohtani. Verkkareita kyllä löytyy, mutta vähänkään istuvammat housut on joko valtavat vyötäröltä, roikkuvat perseestä tai ei vaan mahdu reisiini.

Reisi on 53cm, se on kuusi senttiä vähemmän kuin kolme vuotta sitten. Tilanne on jo paljon parempi, mutta housujen osto on ongelma edelleen. Olen yrittänyt treenata niitä teinistä saakka tuloksetta, kunnes aloitin juoksemaan. Tosin painoakin lähti muutama kilo.

Mitat 165cm/52kg.

Vierailija
25/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten? Jos taas valkoinen löllykkä niin sitten vähän huonompi. Mutta älä huoli, asiallehan voi aina tehdä jotain :)

Vierailija
26/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mielestäni edes paksu... Melko kiinteät ja lihaksikkaat ovat. Toki haluaisin kapeammat reidet (farkkuja löytyisi paremmin - nyt käy helposti niin, että reisistä kiristää, mutta vyötärö on iso), mutta siis pääpiirteittäin olen kyllä ihan tyytyväinen.

Vierailija
27/45 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 163/74

Mielelläni muutaman sentin reisistä pois antaisin kun hankaavat kävellessä ikävästi toisiinsa, muuten ei häiritse

Vierailija
28/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hiukan huvittunut koska jos minulla on aikaa mitata ja kirjoittaa siitä tänne, niin tuntuu sitä olevan silläkin joka sitä paheksuu ja kirjoittaa puolestaan vastauksen.

On kumma mikä ryöppy tulee aina niskaan jos joku esim.minä, normaalivartalon/liian pyöreän rajalla oleva koen vartaloni liian tuhdiksi ja kärsin siitä=saan motivaation laihduttaa.

Kyllä, pidän kaikkia jotka ovat itseäni isompia SUHTEESSA OMIIN MITTOIHINSA, liian lihavina. En tunne häpeää enkä kannusta syömishäiriöihin, se on vaan fakta.

Ap

Vierailija
29/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mitata nämä tikkujalkani. Tulos: reiden ympärys paksuimmasta kohdasta 54 cm seisaaltaan mitattuna, istualtaan pari cm pienempi. Ja tosiaan minulla on hyvin ohuet reidet, en käytä lihaksiani melkein ikinä eikä niissä rasvaakaan ole kuin juuri tarpeeksi. Toki olen pitkä, joten voipi olla, että lyhyemmillä vastaavat tikkujalat olisivat vähän ohuemmat.

Vierailija
30/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannata todellakaan luottaa. Suurin osa kaupoista myy vaatteita, jotka ovat suunniteltu teini-ikäisille pojille. Ei naisille.

Vierailija
31/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis 163 cm pitkä ja painat 74? eikö se ole liikaa reilusti??

Vierailija
32/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis 163 cm pitkä ja painat 74? eikö se ole liikaa reilusti??

Hui!

Vierailija
33/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidenympärystän ja oli 46. Onks se paljon?

Vierailija
34/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 16-vuotiaasta surrut sitä, että oon muka läski, ja kun nyt ajattelen 16-vuotiasta itseäni, niin olin kyllä tosi hoikka. Mitä mä oon tästä hyötynyt?

Sama mulla olen miettinyt että miten naurettavaa tää kaikki on.

Vierailija
35/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidenympärystän ja oli 46. Onks se paljon?

Etkö itse silmämääräisesti näe, vai onko sulla kenties jotenkin vääristynyt ruumiinkuva tai muita ongelmia kehonkuvan suhteen?

Vierailija
36/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 16-vuotiaasta surrut sitä, että oon muka läski, ja kun nyt ajattelen 16-vuotiasta itseäni, niin olin kyllä tosi hoikka. Mitä mä oon tästä hyötynyt?

Sama mulla olen miettinyt että miten naurettavaa tää kaikki on.

Vierailija
37/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sitä ikuista tyytymättömyyden kierrettä...

itseensä. Naurettavaa. Jos nainen ei tästä hyödy, kuka hyötyy?!!!!

Vierailija
38/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokkii naistenlehtien propaganda sekä avuliaat av-mammat, jotka toimii pyytämättä kanssamammojen läskipoliiseina.

Vierailija
39/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 59kg, pituuteeni nähden en siis ole laihaa saati alipainoista nähnytkään!!

koska jos sä oot 162cm ja painat 59kg, ja sun reiden ympärys paksuimmasta kohtaa on 56cm, ja mä oon 161cm ja painan 50kg, eli oon periaatteessa hoikempi sua aikalailla muuten mut mun reiden ympärys paksuimmasta kohtaa on kummiski 53cm!

Mikä sun vyötärön ympärys on?

Vierailija
40/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 59kg, pituuteeni nähden en siis ole laihaa saati alipainoista nähnytkään!!

koska jos sä oot 162cm ja painat 59kg, ja sun reiden ympärys paksuimmasta kohtaa on 56cm, ja mä oon 161cm ja painan 50kg, eli oon periaatteessa hoikempi sua aikalailla muuten mut mun reiden ympärys paksuimmasta kohtaa on kummiski 53cm!

Mikä sun vyötärön ympärys on?

Toivottavasti kyseinen henkilö on paikalla vastaamassa, niin saat mielenrauhan. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä