Onko mulla oikeus vaatia saada nähdä mieheni
Facebook viestit?
Meidän taustaa sen verran:
yhdessä oltu 15vuotta, joista naimissa 7vuotta.
Kolme lasta.
Arki on ollut tasaista (tylsää jopa) jo pidemmän aikaa.
Mieheni jäi kiinni pettämisestä viisi vuotta sitten, petti työkaverinsa kanssa ja jäi siitä kiinni puoli vuotta tapahtuneen jälkeen.
No nyt miehelle on alkanut ilmestyä yöllisiä työkeikkoja, joita aiemmin ei ole koskaan ollut, kovin hyvin vakuuttelee että duuniin on tulossa jotain huoltomiehiä, milloin huolletaan putkistoa parkkihallissa tai vaihdetaan lamppuja firman tiloissa ja jonkun pitää olla valvomassa työntekoa ja aukomassa/sulkemassa lukossa olevia ovia etc. ja että onhan se lisärahaa perheellemme.
MUTTA kun nämä yölliset "keikat" eivät ole hänen palkassaan näkyneet ja eilen sitten välillemme äitiyi riita kun menin kyselemään rahoista ja lisätunneista..ei kuulemma kuulu minulle ja sitten riidan päätteeksi mies sanoi selittelevään sävyyn että ne rahat maksetaan myöhemmin lomapalkan yhteydessä..en vaan usko, kerran jo kokenut niin kovan kolauksen kun mies niin luontevasti valehteli ja loukkasi.
No viime yönä sitten vauvan yösyötön yhteydessä menin ja tutkin miehen kännykän (jotkut tuomitsee tämän, toiset ei, mutta mun oli vaan pakko, sillä tunnen itseni tässä taas niin tyhmäksi jos mies taas pettää ja satuttaa ja itse "ANNAN" asian tapahtua) no ei ollut viestejä ollenkaan vastaanotettuja tai lähetettyjä, välitystiedotkin oli poissa..puheluista pisti silmään että oli soitettu firman vaihteeseen 22.38 eli siihen aikaan kun mies oli koiran kanssa ulkona..ei siellä tietääkseni kenenkään pitäisi siihen aikaan olla vastailemassa ja sitten tulikin mieleeni, että ohjautuuko puhelu tästä suoraan johonkin..no en siitä jäänyt ottamaan selvää.
Mutta siis kun olen miehelle sanonut monta kertaa että jos ei rakasta, jos ei halua kanssani olla niin sanoo sen suoraan, ei loukkaa enää samoin pettämällä kuin aiemmin, mies vain vakuuttelee rakkauttaan, mutta silti tässä nyt joku kaihertaa..en vaan luota niin luota!
Mies viihtyy facebookissa todella paljon, ei päivittele tilaansa tai muuta jonka minä voisin siellä nähdä, mutta kovasti iltaisin näpyttää ja näpyttää, eli ilmeisesti sitten joitain viestejä kirjoittelee..onko mulla mitään oikeutta pyytää nähdä viestejä?
Hitto että kuuppa sekoaa kun maalailen näitä piruja seinille, mutta en mielestäni näitä ajatuksia saa..itku sentään!
silloin täytyy olla Facebookin sivulla..niistä ei jää mitään "jälkiä"