Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko pyysi mua muuttamaan tänään pois kotoa

Vierailija
25.05.2010 |

pojan kuulemma ottaa itselleen ja hommaa sille päiväkotipaikan. Liikaa riitaa pojan kasvatuksesta, syöttämisestä ja yleensä onko esim. korvat kipeät vai ei.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään keskusteluja tarvita?

Vierailija
2/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä ollut oikeassa kun olen lapsen lääkäriin vienyt, miehen mielestä olis parantunut itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän juuri äiti toimisi tuolla tavalla.

Vierailija
4/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä erilaiset hoito ja kasvatustavat ja samoista asioista aina riitaa siksi ero paras ratkaisu.

Vierailija
5/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatteko toisianne? Aika hassua olisi musta erota kasvatustapojen vuoksi....

Vierailija
6/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30, sinä 22 ja lapsi 1,5 v?

Kyllä kai niitä joka perheessä on jonkun verran niitä erilaisia näkemyksiä hoitamisesta, mutta niistä keskustellaan ja etsitään kultainen keskitie. Lapsellinen tekosyy eroamiselle.

Vierailija
7/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lapsi alle 2v ja sen aikaan mies on kinannut omia tapojaan eikä ole mun tapoja hoitaa hyväksynyt. Anoppi poikansa puolella ja itselläni ei tukea tule mistään kun vanhempani jo sairaita ja vanhoja. 90 prosenttisesti kun olen lapsen lääkäriin vienyt olen ollut oikeassa, silti mies ja anoppi ei pyydä edes anteeksi. Viimeksi 2vkoa sitten oli korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus ja sitä olisi molempien mielestä vaan pitänyt katsoa kotona eikä viedä lääkäriin. Kumpikaan ei pyytänyt anteeksi käytöstään kun ihan aiheellisesti vein lapsen lääkäriin.

Vierailija
8/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 33v minä 36v ja lapsi 1,7v.

Vierailija
9/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole tärkeintä, että lapsi on nyt ok? Sähän saat voittosi siitä, että olit oikeassa. Antaa miehen ja anopin olla mitä mieltä tahtoo. Vai solvaako ne sinua jotenkin? Jotenkin arvasinkin että lapsi on pieni, olet aika herkillä.

Mut lapsi alle 2v ja sen aikaan mies on kinannut omia tapojaan eikä ole mun tapoja hoitaa hyväksynyt. Anoppi poikansa puolella ja itselläni ei tukea tule mistään kun vanhempani jo sairaita ja vanhoja. 90 prosenttisesti kun olen lapsen lääkäriin vienyt olen ollut oikeassa, silti mies ja anoppi ei pyydä edes anteeksi. Viimeksi 2vkoa sitten oli korvatulehdus ja keuhkoputkentulehdus ja sitä olisi molempien mielestä vaan pitänyt katsoa kotona eikä viedä lääkäriin. Kumpikaan ei pyytänyt anteeksi käytöstään kun ihan aiheellisesti vein lapsen lääkäriin.

Vierailija
10/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta jos miehesi on "pariskuntaa" mieluummin äitinsä kuin sun kanssa, niin nyt ois hyvä aika lähteäkin.

Vierailija
11/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä eikö tuo ole ihan normaalia, että miehet potkitaan kotoa ulos ja lapsia näkee aina joka toinen viikonloppu. Mitäs ihmeellistä siinä on, jos mies yrittää samaa? Varmaan miehen perusteet ihan yhtä hyvät kuin naisten vastaaviin tempauksiin.

Vierailija
12/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi muuttaa

Vierailija
13/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies

Vierailija
14/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä eikö tuo ole ihan normaalia, että miehet potkitaan kotoa ulos ja lapsia näkee aina joka toinen viikonloppu. Mitäs ihmeellistä siinä on, jos mies yrittää samaa? Varmaan miehen perusteet ihan yhtä hyvät kuin naisten vastaaviin tempauksiin.

kuten tässäkin. Ainakin terveyden suhteen ap. pitää lapsesta hyvää huolta, mies ei.

Vierailija
15/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas oudolta kuulostaa teidän tilanne. Onko teillä lapselle hankittuna vakuutus sairaskuluihin? Jos vakuutus löytyy niin lääkäriin tulee vietyä pienemmällä kynnyksellä. Ja itse olen sitä mieltä että jokaisen isän ja äidin tulee omata edes sen verran kykyä lukea lastaan että tietää koska lapsi tarvitsee apua. Mieheltäsi tämä kyky näemmä uupuu. Jos sinulla ei ole mitään isoja luurankoja kaapeissa niin tulet saamaan lapsen huoltajuuden ilman suurempia ongelmia. Ennen lasten syntymää on hyvä aina keskustella kasvatuksellisista asioista ettei tule näitä mörköjä esiin lapsen syntymän jälkeen. Meillä mies ei ole kertaakaan sanonut minun hössöttävän turhaan lapsien terveydestä vaan on itse myös vienyt heitä lääkäriin tarvittaessa. Lapsen paras menee aina kaiken edelle, vaikka ei iana kaikesta muusta oltaisikkaan ihan samaa mieltä.

Vierailija
16/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minun siis lähdettävä. Lisäksi saa puolet mun säästöistä kun avioehtoa ei ole ja sillä itsellä ei ole tästä talosta kuin asuntolainaa.

Vierailija
17/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö puolet talosta kuulu erossa sulle? Eihän se nyt niin mene, että vain sinä jaat omaisuutesi/säästösi miehelle.

Vierailija
18/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se miehesi aina PYYTÄÄ sua muuttamaan - eri asia on, muutatko. Mihinkäs sinä nyt kotoasi, oman lapsesi luota lähtisit? Ja vielä pitäisi jättää lapsi isälleen? Haloo! Ei niin typerä kannata olla, että tuollaisia pyyntöjä menet mukisematta toteuttamaan. Ajattele nyt miltä se näyttäisi esim. viranomaisten silmissä tulevaisuudessa: äiti on "jättänyt" lapsensa ja lähtenyt vapaaehtoisesti kotoaan pois. Miehesi ja anoppisi saavat tuolla tavalla vain uuden aseen sua vastaan.

19/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet talosta kuuluu vaimolle ja ukko saa pitää velat.

niin eikö puolet talosta kuulu erossa sulle? Eihän se nyt niin mene, että vain sinä jaat omaisuutesi/säästösi miehelle.

Vierailija
20/60 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja talon arvosta kuuluu sulle (erityisesti jos avioehtoa ei ole) se puolet: luulisi, että miehesi on saanut jo vähän lainaakin lyhennettyä. Eli ei muuta kuin arvioija paikalle arvioimaan paljon asunnosta saisi ja sitten alatte rätnäämään paljon saat kun jäljelläolevan lainan määrä on vähennetty. Miehesi kuuluu maksaa sut ulos: jos se meinaa ottaa puolet sun säästöistä, kuuluu sulle samalla logiikalla puolet sen talosta.