Haluisin naimisiin vain koska,
a: Haluaisin saman sukunimen lasteni kanssa
b: Hävettää ihmisten ilmoilla lasten kanssa ilman miestä jos joku luulee yh:ksi, varsinkin nyt ku kuopus on vauva.
kyllä mä tok imiestäni rakastan, mut olin aina ennen sitä mieltä ettei tarvii mennä naimisiin.
Kommentit (18)
hävettää jos joku luulee yhks.. :D
meinaaks että ku oot naimisissa niin oot aina miehes kanssa etkä ikinä lasten kanssa yksin? jestas.
ja lasten kanssa yksin ulkona niin tuleeko otsaan jonkinlainen lappu "olen naimisissa, en yh" ?
joudut yksin kulkemaan, ellei miehes ole työtön ja päivät kotona.
mutta tajusin tuon ajatuksen ;) se on vaan tunne joka itsellä on... jos rupee miettimään tälläisiä. itse menin mieheni kanssa maistraatissa salaa naimisiin... ei se juuri muille kuulu! en jaksa juhlia järjestää.. muitten bileet toki mukavia :)
ja sen kyl huomaa kaikki ne kyylät joihin itsekin lukeudun ku katseella arvostelen ihmisiä kaupungilla :) ap
sentään monta sormusta vasemmassa nimettömässä, mitä sinkku yh:lla ei ole. Aika selkee ero nääs.
Musta naimisiin menon paras juttu oli just toi sormus :-D
T: 9
Paikalla oli vain parin lapset, molempien vanhemmat ja sisarukset. Oli ihan hienot vaatteet ja kävivät kaikki yhdessä lounaalla, mutta ei mitään iosja juhlia. Nainen otti miehen nimen, joka jo lapsilla oli. Eivät pitäneet, eivätkä koskaan aio pitää mitään isoja juhlia. Jossain grillijuhlissa ystäväperheiden kanssa vähän juhlivat, mutta ei mitään tavallista poikkeavaa.
koska kukaan muuhan ei elä avoliitossa lastensa isän kanssa??? Hassu ajatus, oikeasti. Mites talvella muuten, laitatko sormuksen sormikkaiden päälle? Meinaan että kukaan ei luule että olet yh? Ja, mitä se siis haittaa jos luulee? Ei kai se niin kamalan suuri häpeä ole:)))
naisella tosi kaunis ja laadukas timanttisormus.
11 jatkoi
olen ollutkin yh ja ihan tyytyväinenkin vielä olin :) Mutta nyt on vaan tällänen olo kun tuolla menen vauvan kanssa... joo istetunto onglmia varmaan, mutta kuitenkin. ap
olen minäkin naimisissa, vaikka en käytäkkään sormuksia! :) Kai muaki sit luullaan yh:ks ku kulen lasten kans kaupassa. :D jännä nähä millon joku tulee huomauttelee..:D
mutta kun ne vaan juoruilee selän takana. Jos tulisi sanoo ni voisi sitten korjata asian kertomalaa, että mies löytyy :) ap
Olishan se munkin mies niin halunnut, mutta en suostunut. Ja nainenhan sen päätöksen tekee lainkin mukaan.
Kyllä se sama sukunimi tosiaan lasten kanssa on järjestynyt paljon helpommin kuin naimisiin menemällä. Yh en siis ole, vaan lapset vain nimelläni. Siitä monet, jotka eivät tunne miestäni, ovatkin päätelleet meidän olevan naimisissa, vaikka en sormuksia käytä nimettömässä, kun lapset samalla nimellä. Olen toki korjannut erehtyneitä :)
ei tarvinnut mitenkään suostutella. Lapset ovat ihan yhtälailla hänen kuin minun. Ajattelin, että minä olen kantanut heitä 9kk ja side meidän välillä on jo vahva. Ja tämä sukunimi sitten ainakin saa isällekin sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta vahvistettua. Huoh...vaikea selittää näin kirjoittamalla, mutta ehkä joku ymmärsi pointin... ap
Siis, sori utelen, ovatko kaikki lapset kuitenkin yhteisiä? Kun kerran ovat miehesi nimellä. Olet ollut teidän lasten yh?
onko moni mennyt maistraatissa naimisiin? En millään haluisi järjestää häitä. Mutta onko röyhkeää mennä "salaa"? Vai voinko ajatella vain itseäni ja perhettäni tässä? ap