Ottakaas mammat mallia tästä!....
Kommentit (7)
Ei taunnut olla lähtemättä itse ajamaan ja ei edes tajunnut pysäköidä autoa kun alkoi avaamaan housujaan.
Ei taunnut olla lähtemättä itse ajamaan ja ei edes tajunnut pysäköidä autoa kun alkoi avaamaan housujaan.
Mita jos oli motarilla menossa, keskikaistalla - mihis parkkeeraat?
onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin! oli varmaan aikamoinen ylläri,kun yhtäkkiä onkin vauva sylissä ja sairaala jossai =D
Joo, jos se, etten ole idiootti tekee musta täydellisen, niin sitten olen ilomielin täydellinen.
koki melkein samanlaisen kohtalon Mikkelissä joskus kymmenen vuotta sitten.
Tämä nainen oli kyllä synnärillä. Alkoi tuntea tosi kovaa tarvetta mennä vessan ja vessassa alkoikin tuntea, että vauva tulee ja just nyt! Yritti soittaa kellolla hoitsuja apuihin ja yksi tulikin. Kätilö kun tarkisti tilanteen, niin oli kahdeksan senttiä auki.
Eikun saliin ja pöydälle. Mutta sitten ei tapahtunutkaan mitään ja kätilö lähti muihin hommiin.
Tämä kaverini jäi venaamaan, kun samanlainen tunne tuli uudestaan ja suuntasi vessaan. Siellä sitten yhtäkkiä tunsikin, miten vauvan pää oli jo tulossa ja konkkasi äkkiä salin puolelle ja alkoi soittaa kelloa istuen sitten säkkituoliin. Siinä se tyttö sitten syntyi just kun kätilö oli tuli huoneeseen. Tämä nainen oli itse vain nostanut vauvan syliinsä, mutta kätilöt hoitivat sitten loput :).
LOppu hyvin kaikki hyvin!
Joo, jos se, etten ole idiootti tekee musta täydellisen, niin sitten olen ilomielin täydellinen.
:D