Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saarioisten vai pirkka makaroonilaatikko?

Vierailija
24.05.2010 |

Pirkka laatikoa tehdään sahalahdella ainakin, kumpi niistä parempaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ymmärrä miksi sitä ostatte valmiin.

Muuten ostan kyllä eineksiäkin.

Vierailija
2/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pahan makuista, ja koostumus on vähintäänkin outo. Ihmeellisiä jänteitä ym. klönttejä seassa.

Ja siis en ole mikään einesten supervastustaja, omasta mielestäni esim. lihaperunasoselaatikko ja jotkut keitot on Saarioiselta ihan syötäviä. Tyyliin töissä eväänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä on täysin teoreettinen kysymys??

Kunhan ap teitä haluaa huudattaa, ei kukaan itseänsä kunnioittava mama näitä osta.

Vierailija
4/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioinen sahalahdelta tekee kaikki laatikot Omallaja alihankioitensa nimillä samasta paistosta vain kansi vaihdetaan,Niin on myös muiden makkara lenkki nakki um einesten kanssa sama sisältö,eri kuori.Joskus vain kaupassa huomaa kun jotkutkehuu toista yleensä sitä tehdas merkkiä ei ketjun omaa halpa merkkiä.pari kai hokasa että tässä juju AP

Vierailija
5/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä on täysin teoreettinen kysymys??

Kunhan ap teitä haluaa huudattaa, ei kukaan itseänsä kunnioittava mama näitä osta.

Ja hyvää perus ruokaa silloin kun on kiire,TOTTA KAI tykkään kotiruuasta,kaikista maukaaman sa kun ottaa joka purkista jotain maustetta ja säveltää reseptit vähän itse lisukkeilla,MUTTA perus tavaraa saa myös edullisesti kun ei merkkiä tuijota.Katso valmistaja.

Vierailija
6/6 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN minulla kasvaa raparperit pihassa ja sanoin 20selle opiskelia tytölle että saa ottaa ja tehdä vaikka kiiseliä. Hän sano ei osaa. oli pakko antaa 3...

min keitto kurssi,kiiselin valmistuksesta . Opiskelee yliopistolla.MISTÄ NÄITÄ UUS AVUTTOMIA SIT TULEEKUN TÄÄLLÄ VAIN ETUPÄÄSSÄ HYVÄT KOKIT JA ÄIDITKIN ON?? SELITÄKÄÄ MULLE T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä