Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos lapsesi tippuisi laivan kyydistä?

Vierailija
24.05.2010 |

Minulle tuli tuollainen välähdys, että olen lasten kanssa ison laivan kannella ja yksi putoaa yli laidan. Kouraisi ihan mahasta kun tuo välähdys tuli.

Peljään ihan äärettömän paljon korkeita paikkoja ja varsinkin sieltä korkealta alas tulemista niin en olisi ollenkaan varma pystyisinkö hyppäämään perästä. Mutta toisaalta uimataidoton lapsi ei pärjäisi meressä kovinkaan kauaa jos selviäisi edes tiputuksesta hengissä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olisi järkevää, mutta kuolisin mieluummin kun katsoisin lapseni hukkuvan.

Vierailija
22/30 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etten pystyisi lähes 100% varmuudella tekemään yhtään mitään lapsen pelastamiseksi jos hyppäisin mutta hyppäisin silti. En vaan voisi olla tekemättä mitään konkreettista.

Onneksi on vain yksi lapsi niin ei tarvitse ajatella muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi hyppäämään perässä. huutaisin apua muilta ja varmaan sekoaisin.

Vierailija
24/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi todella typerää minun hypätä perään. Siinä tulisi ehkä kaksi ruumista. Kiljuisin apua minkä keuhkoista pystyisin ja jonkun kelluntaliivin tms avulla voisin sitten laskeutua mereen.

Vierailija
25/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai olisit raskaana?

Vierailija
26/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti meillä mies hyppäisi perään, yhdessä kuitenkin lapsien kanssa liikutaan. Jos miestä ei siinä olisi, niin hyppäisin itse.

Vierailija
27/30 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tästä en voikaan olla ihan varma koska lapseni meinasi hukkua vuosia sitten. Mutten mennyt pelastamaan häntä. Joten vaikea sanoa mitä oikeasti tekisin siinä tilanteessa.

Vierailija
28/30 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että vaikka nyt pelottaa, niin jokainen äiti täällä tekisi samoin.

Uskon myös, että saisin lapsen pelastettua. Olen hyvä ja voimakas uimari ja sukeltaja ja lisäksi tiedän pystyväni reagoimaan nopeasti hätätilanteessa. (lasten takia tämäkin on valitettavasti käynyt ilmi)

Vierailija
29/30 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö paniikkiin tms?

Vierailija
30/30 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa pelätä lasten tippuvan laivasta kuin siinä tapauksessa että laiva uppoaa tai ovat teineinä kännissä ja kävelevät kaiteella.

Sen verran korkeat on kaiteet ruotsinlaivoilla ja niin usein olen kesäisin onkinut veneen kyydistä "pudonneita" ipanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä