Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysele ja tee minulle mt-sairausdiagnoosi.

Vierailija
24.05.2010 |

Minulla on joku diagnoosi, mutta se on pielessä, koska minulla ei edes ole niitä oireita, joita minulla sanotaan olevan.

Olen kuitenkin ollut pakkohoidossa, mutta kohdallani eivät pakkohoitoon ottamisen kriteerit täyty.

Olen erittäi vihainen lääkäreille ja pidän heitä pätemättöminä nähtyäni touhun sisältäpäin.

Pakkohoito on pelkkää säilytystä ja tyhjänpäiväistä on myös avohoito.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy

Vierailija
2/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnosointi on suoranaista puoskarointia välillä, koska siihen ei paneuduta kunnolla. Täytellään rasti ruutuun -monistelita ja lasketaan pistemääriä. Diagnosoija ja diagnosoitava eivät puhu edes samaa mieltä rukseja laitelleessaan. Ja avot, kolmessa vartissa sinulla on "diagnoosi" ja siihen "sopiva" lääkitys.

No, alkuperäiseen kysymykseen palatakseni onko sulla ollut psykoottisia jaksoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku diagnoosi, mutta se on pielessä, koska minulla ei edes ole niitä oireita, joita minulla sanotaan olevan. Olen kuitenkin ollut pakkohoidossa, mutta kohdallani eivät pakkohoitoon ottamisen kriteerit täyty. Olen erittäi vihainen lääkäreille ja pidän heitä pätemättöminä nähtyäni touhun sisältäpäin. Pakkohoito on pelkkää säilytystä ja tyhjänpäiväistä on myös avohoito.

No ainakaan hoitoon et ole joutunut turhan takia. Osastot pullisteleva, joten jokainen sinne sisälle otettava tsekataan parinkin eri lääkärin toimesta ennen kuin pakkohoitopäätös tehdään.

Joko olet kovasti itsetuhoinen tai niin psykoottisesti harhainen että käytöksesi uhkaa kanssaihmisiä.

Vierailija
4/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mitkä ovat oireesi?

2. Miksi et koe voivasi hyvin?

3. Onko elämässäsi tapahtunut jotain erikoista joka voisi liittyä asiaan?

4. Mitä psyykelääkkeitä tai terapiaa olet kokeillut, mitkä tulokset?

Vierailija
5/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka minut tuntevat sanovat, että jos sinä olet sairas niin kukaan ei ole terve.

Ei mitään oireita.

Ei mitään terapioita. Ei mitään hoitoa. Psykoedukaatio ei kolahda, koska en tunnista mitään sairauteeni liittyvistä oireista. Jos olisi jotakin ollut niin jotakin olisin varmasti kokenut, työkyky tai voimat olisivat menneet tms.

Pakkolääkitys: Peratsin

Riitelen vain lääkärin kanssa ja olen erittäin vihainen saamastani kohtelusta.

Minulle tyrkytetään oireita, joita minulla ei ole ja se tuntuu pelkältä kiusanteolta.

Vierailija
6/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lääkityksesi on Peratsin niin sinulla on ilmeisesti harhoja? Tarpeeksi sairas kun on niin sairaudentunto häviää :(

Vierailija
7/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koko psykoosin idea, ettei sitä itse tajua.

Vierailija
8/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet: rahattomuus, osattomuus, roolittomuus, toimettomuus, yksinäisyys

Näihin syön Peratsiniä, että eivät oireet häiritsisi.

Vierailija
9/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei omasta mielestäsi ole mitään mt- oireita, niin miten ihmeessä olet edes päätynyt psykiatrille?

Vierailija
10/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netitse paha sanoa, kummasta kyse.

Vierailija
11/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtyä diagnoosia, hoitohenkilökuntaa ja hoitoa kohtaan on varmaan myös oire.

Vierailija
12/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea diagnoosi on: olet työtön?

"Oireet: rahattomuus, osattomuus, roolittomuus, toimettomuus, yksinäisyys."

Vierailija
13/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökuntaa tai hoitoa kohtaan. En ole saanut mitään "hoitoa", pelkkää säilytystä.

Minusta tekivät ihmiset, joita en ole koskaan tavannut, perättömän ilmoituksen, että uhkaan tappaa heidän lapsensa. Yms yms pelkkää paskaa.

Vierailija
14/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
15/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis harhoissasi. Aivan varmasti olet uhannut tappaa jonkun lapsen jossain raivopäissäsi, ei tuollaisia ilmoituksia huvikseen tehdä.

Vierailija
16/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset joita et ole tavannut, tekisivät sinusta jonkin ilmoituksen viranomaisille?

Vierailija
17/17 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat voineet tehdä ilmoituksen, vaikka et olisi heitä tavannutkaan, mutta heidän lapsensa olet varmasti tavannut, jos pinnistelet muistiasi. Ja tällaisia tapauksia on varmaan vielä useampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi