g. vaikuttaisko ostopäätökseenne (kerrostaloasunnon)
Kommentit (13)
Joillakin on oven- ja postiluukun reunat pinttyneinä liasta!
(naapuri on mielenterveyshäiriönen), mutta mies ei ajattele siltä kannalta, että myymättä saattaa meidän asunto jäädä, jos naapuri lemuaa, kun näytöt tms. ovat. Mies sanoo, että ei se haittaa, kun ei asuntoon tule. Mutta mikäli ilmanvaihdon paineetkaan ei ole oikein, niin mikrobeja on mahdollista tulla vaikka meidän asuntoon ja ainakin silloin kun liikutaan käytävässä.
Ollaan jo isännöitsijälle soitettu, mutta hänen mukaan asialle ei voi muuta tehdä kuin kehoittaa. Mutta kunnan terveydensuojeluviranomainen voi tehdä vaikka mitä, pitäisi vaan tehdä ilmoitus. Todellakin on syytä epäillä terveyshaittaa.
Ei enää varsin tupakalle, vaan ihan reilusti pahalle. Savu on se joka ne postiluukut pintyttää.
t. kotiavustaja, jonka monet asiakkaat tupakoi ketjussa sisällä.
naapuri lemuaisi? ap
Kyllä jo rappukäytävän haju kertoo millainen talo ja sen asukkaat on.
Koittakaa näyttöpäivänä tuulettaa hyvin, talon rappukäytävästäkin kannattaa avata ovet ja tuulettaa.
Mikä siellä haisee? Luulisi, että isännöitsijä voisi tehdä jotain. Eikö naapuri huolehdi omasta hygieniastaan? Tiedättekö onko hän jossain hoidossa? Kertoohan tuo aikamoisesta elämänhallinnan menetyksestä, ehkä hoitavaa tahoakin kiinnostaisi tuo tilanne naapurinne kotona.
Koittakaa näyttöpäivänä tuulettaa hyvin, talon rappukäytävästäkin kannattaa avata ovet ja tuulettaa.
Mikä siellä haisee? Luulisi, että isännöitsijä voisi tehdä jotain. Eikö naapuri huolehdi omasta hygieniastaan? Tiedättekö onko hän jossain hoidossa? Kertoohan tuo aikamoisesta elämänhallinnan menetyksestä, ehkä hoitavaa tahoakin kiinnostaisi tuo tilanne naapurinne kotona.
välillä vaikuttaa ihan eritteen hajulta. Soitin isännöitsijälle ja hän sanoi, ettei voi muuta tehdä kuin kehoittaa.. mutta olen sen verran lukenut terveydensuojelulakia, että tiedän kunnan terveydensuojeluviranomaisen pystyvän tekevän vaikka mitä.
En tiedä onko hoidossa, mutta soittaessani isännöitsijälle hän sanoi jotain "laitokeen / hoitoon joutais koko tapaus" (ko. ihmisestä oli siis tehty muitakin valituksia, jotka eivät olleet liittyneet tuohon lemuun).
No kohta puoliin soitan terveystarkastajalle.
kyllähän tuommoinen asia pitää hoitaa kuntoon. Ilmiselvästi tuo ihminen tarvitsee apua ja ei omistusasuntoakaan saa pilalle vaurioittaa. Kyllähän tuommoisesta on jo haittaa koko yhtiölle. Ties mitä siellä asunnossa pesii...
Sympatiani, toivottavasti saatte asian kuntoon ja naapurille apua.
välillä vaikuttaa ihan eritteen hajulta. Soitin isännöitsijälle ja hän sanoi, ettei voi muuta tehdä kuin kehoittaa.. mutta olen sen verran lukenut terveydensuojelulakia, että tiedän kunnan terveydensuojeluviranomaisen pystyvän tekevän vaikka mitä. En tiedä onko hoidossa, mutta soittaessani isännöitsijälle hän sanoi jotain "laitokeen / hoitoon joutais koko tapaus" (ko. ihmisestä oli siis tehty muitakin valituksia, jotka eivät olleet liittyneet tuohon lemuun). No kohta puoliin soitan terveystarkastajalle.
Jossain Katajanokallahan oli se tätsy, joka keitti dalmatiankoirilleen keuhkopuuroa joka päivä ja jugend arvotalossa kauhea lemu rapussa aina. Kaikkensa yrittivät ja täti voitti, haisevaa ruokaa saa tehdä. Siitä käytiin muistaakseni hoviin asti, kun naapureilla riitti rahkeet ja tosiaan keuhkopuuron keitto jatkui vaan...yöks!
...että mä olen laittamassa 400 000 johonkin asuntoon, voi olla aivan varma, että epämääräinen haju vaikuttaa ja paljon hankintaan.
Kerrostaloasuntoja on tarjolla niin paljon, että niistä on varaa valita.
...vaikuttaisi. Olen joskus käynyt talossa, jossa kyläpaikan naapurit eivät juurikaan siivonneet, heillä oli sisällä todella vanha ja haiseva koira (sairas?) ja "tuulettivat" ajoittain rappukäytävään eli ovi saattoi jäädä auki, kun ulkona kipaistiin jne. Joskus haju oli niin ällö, että oksentaminen ei ollut kaukana. :(
Lemu voi olla merkki ongelmanapureista.