Mitä miehesi vastaa, kun kysyt: Miksi rakastat minua?
Kommentit (32)
"no ku sä oot niin ihana"
ja kysyn et miksi olen ihana?? mut huono "perustelemaan"....
"koska sä oot älykäs ja sun kanssa on ihanaa jutella mistä vaan, sä olet kaunis ja seksikäs ja tosi hyvä sängyssä ja laitat vielä tosi hyvää ruokaakin"
Eli mulle ei tarvi selittää ihan kaikkea ihan juurta jaksain, kun mä jonkin verran tajuan sen työtä ja elämäntapaa, ja se on sille tärkeää.
"koska sä oot älykäs ja sun kanssa on ihanaa jutella mistä vaan, sä olet kaunis ja seksikäs ja tosi hyvä sängyssä ja laitat vielä tosi hyvää ruokaakin"
..vai sanoiko mies vain sen mitä halusit kuulla?
olen kaunis ja seksikäs, älykäs, hauska, empaattinen, teen hyvää ruokaa ja olen ihana äiti lapsellemme. Hitsi mähän rakastun pian itse itseeni ;)
"Olin niin pitkään poikamiehenä, rupes kuka vaan kelpaamaan" :D :D :D
(Me ollaan oltu kymmenen vuotta yhessä :D)
"Rakastuin suhun heti ensisilmäyksellä ja rakastan edelleen. Olet mun ihana, rakas ja kaunis pikkumyy."
Sanoi mies kun äsken kysyin..peli menossa :/
minä: Miks sie rakastat miuta?
mies: Täh?
minä: Nii, miks sie rakastat miuta?
mies: En tiie.
Joo, oli vähän ufo kysymys.
Mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa minua :'-(
olihan tuo vitsi? :)
niin hyvä seksissä. On sanonut monestikin rakastavansa minua, mutta nyt kertoi vielä että miksi.
"kun sä olet niin sopiva mulle". Sit lähti vessaan kesken matsin ja sanoi, että "ja siks kun voi mennä vessaankin ovi auki" :)
..vai sanoiko mies vain sen mitä halusit kuulla?
Olen nimittäin kuullut nuo samat kommentit ennenkin, yksittäin tosin. Juteltiin tuossa hääpäivänä juuri siitä että mistä toisissamme tykätään ja nuo oli miehen kommentit.
Mun mies on vielä sellainen suorasuu, ettei se osaa yhtään kaunistella yhtään mitään- eikä edes miellyttämistarkoituksessa lausahtele mitään jos se ei sitä todella tarkoita.
"mä olen sua alkanut rakastaa ja siksi rakastan vieläkin." Hänen mielestään rakastaminen on pysyvä olotila, joka ei lopu koskaan kun se on alkanut. Yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta. Kun olen kysynyt, että miksi olen hänen mielestään mukava tms, niin hän vastaa suunnilleen näin: "Sinä olet sinä ja sinä olet tuttu ja olen tottunut sinuun." :)...
"Olin niin pitkään poikamiehenä, rupes kuka vaan kelpaamaan" :D :D :D (Me ollaan oltu kymmenen vuotta yhessä :D)
Olet kaunis, tykkäät siivota ja olet nainen!:D
Vaadin uudet vastaukset.