Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että häät meni aivan pieleen :-(

Vierailija
23.05.2010 |

Häät oli muutama viikko sitten ja edelleen pari asiaa vaivaa...

Häissä oli muutama kaveri, jotka eivät tunteneet ketään muuta. Suuren osan ajasta he vain istuivat vierekkäin eivätkä jutelleet ollenkaan.

Alkoholia oli tarjolla paljon, mutta juuri kukaan ei tuntunut olevan edes pienessä sievässä. Hyvä, ettei kukaan ollut kännissä, mutta ihmettelen, miksei alkoholi maistunut. Tuntuu, että ihmiset jäykisteli.

Jotenkin on edelleen paha mieli.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit oikeita ongelmia.

Vierailija
2/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit oikeita ongelmia.

Ehkä ansaitsin tuon.

Harmittaa kuitenkin, että joidenkin vieraiden mielestä häät olivat varmasti tylsät. Vieraita ei edes ollut kovin paljon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kuitenkin, että joidenkin vieraiden mielestä häät olivat varmasti tylsät. Vieraita ei edes ollut kovin paljon.

Siis olen samaa mieltä, että älä murehdi, koska ei ole ns. oikea ongelma. Mutta samalla kuitenkin ymmärrän pointtisi, koska olin ja olen itse edelleen niin iloinen, kun ihmiset viihtyivät häissämme. Kuitenkin sitä näki paljon vaivaa juhlien eteen, että kiva tietää, ettei sitä tehnyt "turhaan" (siis tokihan tärkeintä päästä naimisiin, mutta sen nyt voi tehdä maistraatissakin, jos juhlia ei kaipaa).

Vierailija
4/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei häissä vedetä päätä täyteen ja örvelletä.

Miksi ihmeessä kutsut ihmisiä, jotka eivät tunne ketään muuta?

Vierailija
5/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei häissä vedetä päätä täyteen ja örvelletä.

Miksi ihmeessä kutsut ihmisiä, jotka eivät tunne ketään muuta?

nämä ihmiset ovat minulle rakkaita ja tuntuisi todella kurjalta olla kutsumatta heitä vain sen takia, etteivät he tunne muita paikalta.

ap

Vierailija
6/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ohjelmaa teillä oli?

syömistä, juomista, bändiä, musiikkiesitys, polttareiden esittely, ja yllärinä myös yksi perinteinen hääleikki. Tanssiakin oli pienimuotoisesti.

ap

Vierailija
7/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näillä kahdella ei ollut ketään muita, jotka tuntisit.

Vierailija
8/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan kutsuit myös nämä jotka eivät juuri jutelleet.

Nokka kohti uusia tuulia!

Vierailija
9/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei häissä vedetä päätä täyteen ja örvelletä. Miksi ihmeessä kutsut ihmisiä, jotka eivät tunne ketään muuta?

nämä ihmiset ovat minulle rakkaita ja tuntuisi todella kurjalta olla kutsumatta heitä vain sen takia, etteivät he tunne muita paikalta. ap

Olisit voinut myos "valtuuttaa" jonkun aloittamaan keskustelun heidan kanssaan, pitamaan heille seuraa, vetamaan heita mukaan uusiin porukoihin. Ei emanta saa jattaa vieraita yksin seinanvierelle istumaan.

Vierailija
10/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutunneille? Kuuluiko puheensorinaa, näkyykö kuvissa iloisia naamoja? Paljonko alkoholia jäi? Se on jännä, miten periaatteessa samoilla aineksilla juhlat voivat onnistua tai lässähtää täysin. Mistä lie taivaankappaleiden asennoista kiinni ;)

Jos juhlat oikeasti vähän epäonnistuivat, niin älä jää sitä murehtimaan. Päivä oli tärkeä teille ja muistele kaikkea kivaa, mitä siihen liittyi, lähtekää häämatkalle ja naikaa ja juokaa shampanjaa porealtaassa. ;) :p

Järjestin kaverini kanssa isot 30 v -juhlat, eli "kuusikymppiset", mutta kahden kaveripiirin yhteisjuhlat olivat katastrofaalisen huono idea. Yleensä juhlimisesta pitävä ystäväpiiri jotenkin täysin jähmettyi vieraan porukan edessä, eikä minkäänlaista sekottumista tapahtunut ja porukka istui kuin kirkossa. Kukaan ei tanssinut, vaikka yleensä porukka vetää vaikka omakeksimää break-dancea jne. Häät sen sijaan onnistuivat tunnelmaltaan, vaikka katastrofin aineksia oli siinäkin..

Alkoholin tarjoamisesta: kyllä se vaan kummasti vapauttaa yleensä tunnelmaa. Itse oltiin alkoholittomissa häissä, ja sieltä väki lähti 20 maissa pois... ei ihmiset jaksa kukkua kahvikesteissä pikkutunneille. Olen huomannut myös, että pelkän boolin tarjoaminen on huono idea. Ihmiset ovat nykyään niin "alkoholitietoisia", että mikä tahansa halpa litku ei tunnu innostavan..

Vierailija
11/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai kutsuneet heitä ihan yksinään ilman juttukumppania...?

Mitä tarkoittaa pienimuotoinen tanssi? Mietin vaan omalle kohdalleni, mitä ihmettä tekemistä keksisin häissä, joissa en tuntisi ketään ja joissa ei edes olisi kunnollista tanssia. Istuisin ja möllöttäisin varmaan, ja lähtisin äkkiä kotiin.

Vierailija
12/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olivat vain hissukseen. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat itsekin seuransa hakea..

Vierailija
13/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsiltä häiltä. Olivatkohan monelle kesän ekat ns. pakkojuhlat, jonne ei viitsi olla menemättäkään kun kerran on kutsuttu. Silloin ei viinakaan kelpaa, vaan haluavat pois nopeasti.

No paremmat häähumut sitten seuraavalla kerralla!

Vierailija
14/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutunneille? Kuuluiko puheensorinaa, näkyykö kuvissa iloisia naamoja? Paljonko alkoholia jäi? Se on jännä, miten periaatteessa samoilla aineksilla juhlat voivat onnistua tai lässähtää täysin. Mistä lie taivaankappaleiden asennoista kiinni ;)

Lähes kaikki vieraat olivat häissä loppuun asti. Kuvissa ihmiset nauravat. Alkoholia jäi aivan valtavasti (viiniä, olutta, lonkeroa, siideriä, booliakin...). Mä en ymmärrä, miksei alkoholi kelvannut, sillä yleensä ystävämme kyllä juovat (joskus reippaastikin, mutta kukaan ei örvellä).

Näiden muutaman "yksinäisen" ihmisen kutsu oli avec, mutta toisen avec ei tullut eikä toisella sellaista olekaan. Yritin itse jutella heidän kanssaan mahdollisimman paljon ja he myös juttelivat keskenään. Samoin veljeni jututti kumpaakin. No, hekin viihtyivät juhlissa loppuun asti.

Ehkä mä vaan oon jotenkin herkillä.

ap

Vierailija
15/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kai kaason tai best manin voisi odottaa hoitavan ihmisten esittelyt jne. Luulisi myös että kys. tyypit itse olisivat saaneet suunsa auki jos olisivat niin halunneet. Siis jos eivät olleet jotain ihan nuoria, 14 v tai vast.

Mutta oikeasti ap, ihmiset ovat voineet viihtyä häissänne vaikka kuinka hyvin huolimatta siitä, että he käyttäytyivät toisin kuin odotit tai oletit.

Silloin ei häissä vedetä päätä täyteen ja örvelletä. Miksi ihmeessä kutsut ihmisiä, jotka eivät tunne ketään muuta?

nämä ihmiset ovat minulle rakkaita ja tuntuisi todella kurjalta olla kutsumatta heitä vain sen takia, etteivät he tunne muita paikalta. ap

Olisit voinut myos "valtuuttaa" jonkun aloittamaan keskustelun heidan kanssaan, pitamaan heille seuraa, vetamaan heita mukaan uusiin porukoihin. Ei emanta saa jattaa vieraita yksin seinanvierelle istumaan.

Vierailija
16/24 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua kovasti kiinnostaa, mitä ei kannata järjestää ja mitä ehdottomasti kannattaa. Vinkkejä Kiitos :)

Vierailija
17/24 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paatin ennen meidan haita olla stressaamatta siita onko vierailla hauskaa vai ei. Ajattelin etta me olemme jarjestanyt vieraille juhlat, tarjoamme ruoan, viihdytyksen ja alkoholia. Jos joku on niin jaykkis etta ei puitteista huolimatta osaa pitaa hauskaa, niin omapahan on ongelma.

Mutta silti ymmarran Ap:n harmituksen, olishan se kiva jos omista haista olis jalkikateen taydellinen olo.

Vierailija
18/24 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vieraslistalla näitä kavereita, jotka eivät sukulaisianne tai muita vieraita tunne, niin silloin pöytäjärjestys kannattaa tehdä ajatuksen kanssa.

MInä kävin viime vuonna kaverin häissä, joissa en kauheasti tuntenut ketään ennestään, mutta minut oli sijoitettu samaan pöytään kaason ja samanikäisten /puheliaiden ihmisten kanssa. Hyvässä seurassa juttu luistaa. Etenkin, jos tiedätte, että seurueessa on näitä puheen ylläpitäjiä, niin kannattaa miettiä mihin pöytään heidät sijoittaa.

Vierailija
19/24 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on morsiamen juhla ja vieraat saa tyytyä siihen ja käyttäytyä niin, että morsian loistaa keskellä.

Tunnelmaa vie tilinumerot kutsussa. Tunnin odottamiset, että hääpari tulee kuvasta. Jäykät leikit ja muutenkin naama norsunvitulla oleva morsian ja vaivautuneen näköinen sulhanen, joka ei olisi halunnut laittaa puolen omakotitalon hintaa morsiamen prinsessapäivään.

Tässä syitä, miksi häissä en enää viihdy. Parikymmentä vuotta sitten juhlittiin vielä hääparin rakastumista ja naimisiinmenoa. Nyt se on vain rahankerjuujuhla, missä vieraiden pitää maksaa syömisensä ja juosta ensin kesä polttareissa ja lohduttaa stressaantuneita kaasoja.

Vierailija
20/24 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on morsiamen juhla ja vieraat saa tyytyä siihen ja käyttäytyä niin, että morsian loistaa keskellä.

Tunnelmaa vie tilinumerot kutsussa. Tunnin odottamiset, että hääpari tulee kuvasta. Jäykät leikit ja muutenkin naama norsunvitulla oleva morsian ja vaivautuneen näköinen sulhanen, joka ei olisi halunnut laittaa puolen omakotitalon hintaa morsiamen prinsessapäivään.

Tässä syitä, miksi häissä en enää viihdy. Parikymmentä vuotta sitten juhlittiin vielä hääparin rakastumista ja naimisiinmenoa. Nyt se on vain rahankerjuujuhla, missä vieraiden pitää maksaa syömisensä ja juosta ensin kesä polttareissa ja lohduttaa stressaantuneita kaasoja.